Mies joi 1l pullon kossua ja tuupertu naapurin orapihlaja aitaan
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Kossua ei myydä litran pulloissa.
No mikä tuo linkki Alkon sivuille on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta sitä.
Älä auta. Saa itse huolehtia itsestään
.
Jos aloitus ei ole provo, niin tuosta on seurauksena alkoholimyrkytysten.
Ja jos et auta, niin syyllistyt heitteillejättöön. Ja jos mies kuolee, niin saat syytteen esim. kuolemantuottamuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta sitä.
.
Jos aloitus ei ole provo, niin tuosta on seurauksena alkoholimyrkytys.
Ja jos et auta, niin syyllistyt heitteillejättöön. Ja jos mies kuolee, niin saat syytteen esim. kuolemantuottamuksesta.
Näin on!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta sitä.
.
Ei saa jos sammuu ite siihen viereen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kossua ei edes myydä litran pulloissa.
https://www.alko.fi/tuotteet/101338/Koskenkorva-Viina-muovipullo/
Kiitti linkistä.
Tuohan on hengenvaarallinen ja kuka edes kirkasta viinaa joisi ja miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta sitä.
.
Ei saa jos sammuu ite siihen viereen
Pystyi kuitenkin ennen sammumistaan postaamaan. Joten heitteillejättö on tosiasia.
Tuollainen 1 litra miedohkoa alkoholijuomaa, josta siis 62% on vettä, on vasta hyvä alku, jos aletaan ottamaan viinaa oikein kunnolla.
Vie nyt edes peitto , yöllä on melko kylmä jos hän pitkätkin torkut aikoo ottaa.
Anna pensassakset niin voi huilittuaan olla hyödyksi.
Hyvä nollata, kun raskas työviikko takana. Kyllä se siitä heräilee, kun alkaa viilenemään. Peittoa vaikka voi viedä. Ei taida olla tottunut alkoholin käyttäjä, kun ei ymmärtänyt, että nopealla vedolla litra kossua kyllä vielä tajunkankaalle. Se on tuon viinanjuonti kestävyyslaji, eikä mikään sprintti!
Vierailija kirjoitti:
Orapihlajassa on neulamaisia 5 cm piikkejä.
Aamulla tietää mistä ne tuli. Syy ja seuraus. Oppii varmasti jotain. Varsinkin jos on tapana tuo käytös.
Jätkä ei jaksa ryypätä...harjoituksen puutettako?
Ainakin madot kuoli. Myrkytys voi tulla jos liikaa väkevää. Mutta orapihlaja aidan piikit on lähellä samaa kuin lähi idässä ne pensaat missä piikit " orjantappura " kruunussa minkä tekivät kuningas Jeesukselle silloin . Maa on vielä kylmä. Kylmettyy.
Mitä asiaa sillä sinne pensasaitaan oli?
Ja naapurikin sammui pensasaitaan toiselle puolelle?
Jäikö se seisaalleen vai menikö kumolleen?
Kai ap tajuaa että se on heitteillejättöä, jos siellä puskassa ei kaikki miehellä olekaan hyvin ja sinä et edes koita tehdä mitään. Ja vakuutan, että se ei ole koittamista, että tulee vauvapalstalle ilmoittamamaan, että maatkoon siellä.
Hyi hel kossua. Mä en ymmärrä miksi siä ostetaan? Samalla rahalla saa viinaa jossa ei ole sitä pahaa makua. Ei silti jotkut ostavat pöytäviinaa. Niin paljoa en ole koskaan halunnut viinaa että joisin sitä. Enkä usko aitaan sammumistakaan mutta jos sammuu niin vie siltä housut. Piirrä tussilla naamaan jotain. Keksi itse jotain mitä teet sille sammuneelle. Papattimatto olisi hyvä olla niin testaisi sillä herääkö.