Temuttamisen seuraus: Tokmanni ei pärjää enää
Kohta meiltä loppuu kivijalkaliikkeet. Jää vain duopolin ruokakaupat.
Kommentit (145)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temu on himohamsterin taivas.
Totta. Olen onnellinen, kun paratiisi on laskeutunut maan päälle. Tyytykää te muut Suomi-kauppojen sisäänostajien valintoihin - minä teen valintani ihan itse.
Paratiisisi ja loppusijoituspaikkasi on Kiina. Oletko jo varannut lennon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Temusta tilaavia pitäisi alkaa sakottaa. Ei näytä muuten menevän perille.
Miksi pitäisi sakottaa? Entä niitä, jotka lentävät lomille kaukomaille ja tuhoavat ilmastoa? Tai niitä, jotka tekevät tai katsovat turhaakin turhempia striimivideoita, joiden takia pitää rakentaa uusia datakeskuksia, jotka kuluttavat mielettömät määrät energiaa?
Temu ei todellakaan suurin ongelma maailmassa, vaikka jotkut pikkusieluiset tai kauppojen propagandamaakarit sellaista väittävät.
Siksi, koska Temusta ei kukaan tarvitse mitään, Kiina on per se estä, tavaraa löytyy Suomestakin ihan riittävästi. Siksi.
Ota selvää, mistä suuri(n?) osa Suomesta löytyvästä tavarasta on peräisin, niin yllätyt :D
Ei sitä aivotonta krääsää silti tarvitse suoraan Kiinasta itse imuroida. Se pitäisi estää kokonaan.
Vierailija kirjoitti:
Tokmanni saa ihan tukevasti katsoa peiliin, sieltä se pääsyyllinen paskalle tulokselle löytyy. He itse ovat ajaneet ihmiset temuttamaan järjettömällä ahneudella ja ylihinnoittelulla. Ei tule ikävä.
Asiahan on juurikin näin.
Mutta miksi siitä samasta tavarasta pitäisi maksaa nelinkertainen hinta?