Tokkari romahti pörssissä.. käyttekö Tokmannilla ostoksilla?
En ole vuosiin käynyt siellä, vaikuttaa nyt kalliilta kaupalta. Toki muutkin kaupat ovat kalliita, mutta niillä sentään on jatkuvasti tuotteita, joissa -50% tai -60% hintoja. Perseeni ei kestä tavallisia kaupan hintoja, eikä lompsanikaan. Käytän siis vielä aina käteistä.
https://fi.investing.com/equities/tokmanni-group-oyj
Eli mitä muuta kuin kalliita hintoja Tokkari tuo meille, jotta se ansaitsee olemassaolonsa?
T. Lidl-mies
Kommentit (43)
Myynti romahtanut, juuri uutisissa, kun asiakkaiden ostovoima laskenut.
Tämä hallitus niittää sitä mitä on kylvänyt. Lisää työttömiä, vähemmän verotuloja, lisää konkursseja....
En käy Tokmannilla. Siellä ei ole mitään minulle. Sitäpaitsi tuotteet ovat kalliit. En enää ostele suomalaisia tuotteita jos ei ole pakko, koskee myös elintarvikkeita. Niin skeidaksi on suomen asiat menny että olkoot
Ei nykyään tule ostettua mitään muuta kuin ruokaa ja kaljaa, muuhun ei viiden tonnin kuukausipalkalla ole varaa.
Alkaa ne hallitusten leikkaukset ja toimet näkyä myös pörssissä, ja voi koskea ketä tahansa, myös hyväosaisia välillilisti.
Jos käytät ovat menettää tukia, myös rikkaat häviävät pörssiosakkeissa ja osinkotuotoissa.
Muistaakseni tästä aiheesta on täällä ollut joskus aiemminkin keskustelua. Täällä maaseudulla Tokmanni kyllä porskuttaa kun ei muita kauppoja ole lähellä ja kyllä siellä esim. vaatteitakin on välillä hyvillä alennuksilla alennus rekeissä noin puoleen hintaan normaalista hinnasta. Jos asuisin isossa kaupungissa missä kauppoja olisi paljon niin tuskin Tokmannilla juurikaan kävisin mutta täällä päin kun ei tosiaan toista isoa kauppaa ole mistä voisi ostaa myös vaatteita niin kyllä Tokmannilla tulee käytyä. Ja onhan Tokmannilla myös välillä hyviä klubi tarjouksia Tokmannin klubi kortilla, ennen joulua monesti lelut on noin -40%.
Hyi helvetti mitä kuraa juotte pthyi,itse juon kopikoa..on hyvää eli kopiko
Vierailija kirjoitti:
Eihän siellä Tokmannilla käy kuin köyhät ja vähäosaiset, kuten Lidlissä sama juttu. Vähävaraisille tarkoitetut romukaupat. Perunatkin varmasti kiveä.
Itse en ole köyhä enkä vähäosainen ja käyn sekä Lidlissä että Tokmannilla.
Nostivat hintoja että saivat klubijärjestelmän. Enpä ole juuri sen jälkeen käynyt kuin jotain paristoja harvakseltaan hakemassa.
Aiemmin ostelin paljon kun on lähin sekatavarakauppa täälläpäin.
Joo huomasin tässä että Tokmannilla ei enää ole jonoa. Ennen oli valtavat jonot kun tosiaan ladella asun. Lähellä on kuitenkin isompi kaupunki jonne on helppoa mennä halvempi tavaroita hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Ostin farkut, kerrasta sopivat.
Minäkin olen ostanut farkkuja Tokmannilta, olivat tosi hyvät.
Tokmanni hyvä kauppa. Saa myös laatua, mutta halpistakin löytyy. Käyn aina silloin tällöin.
Ostan Tokmannilta ruokaa ja muuta aina tarjouksista, en muuten kun kallis kauppa on eikä esim. vaatteissa löydy ainakaan minulle mitään.
Misogynistinen ko.puljun perustaja - en todellakaan käy!
Hyvin harvoin, mutta juuri kävin viime viikolla, kun googlettamalla selvisi, että sieltä sai laventelin tuoksuisia wc-ankka wc-limoja :D Prismassa ja cittarissa oli vaan limen ja mangon tuoksuisia ja haluan vaihtelua.
Vierailija kirjoitti:
Jos Kakkosta tarkoitat, hän ei ole puljun perustaja. Hän tuli mukaan vasta noin vuoden päästä kaupan aloitettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos Kakkosta tarkoitat, hän ei ole puljun perustaja. Hän tuli mukaan vasta noin vuoden päästä kaupan aloitettua.
Eikös sen Kakkosen veljekset perustaneet, että Kakkosia molemmat.
En käy. Myyjät kiukkuisia ja vajaaälyisiä sekä tarjoukset kusetusta.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Viimeksi eilen kävin, kahvi ainaki oli halpaa 😃
Juhla Mokaako ostit?
En kun Mohla Jukkaa !
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikös sen Kakkosen veljekset perustaneet, että Kakkosia molemmat.
Esko Laakkonen. Molemmat veljet tulivat silloin vuoden päästä mukaan, kun ajoivat Karjalan Säästöaitan alas.
Oon käynyt lähinnä ostamassa tarjoussuklaata. Lähi-Tokmannissa yleensä heikosti jonoja, koska suppea valikoima. Mielestäni huono homma, kun useimmista liikkeistä ei saa oikeita elintarvikkeita. Jos niitä saa, yleensä on kohtuullinen jono.