Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Torin "onko tää vielä myynnissä" kyselijät

Vierailija
16.05.2025 |

Miksi osa kysyy tavarasta "onko tää vielä myynnissä" ja sitten kun vastaa että on, tulee radiohiljaisuus?! 

Kommentit (61)

Vierailija
1/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten vaan. Mä ainakin kysyin six, kun tiesin, että eläke tulee parinpäivän päästä, niin suunnittelin, mihin sitä käytän. Varuiksi kysyin.

Vierailija
2/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri vaan haluaa tarkistaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä käynyt joskus noin kun odotin ja kuvittelin, että saisin vastauksesta tiedon sähköpostiini. - Vasta myöhemmin selvisi, että tuo viesti oli mennyt suoraan sähköpostini roskapostiin.... Opetti, että täytyisi muistaa tsekata säännöllisesti sekä roskaposti, että Torin viesti seinä silloin kun Torissa  kysynyt jotain/ tavoitellut myyjää - tai ostajaa sen kautta, 

Sinkkumies

Vierailija
4/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on se valmis viesti, jonka voi lähettää automaattisesti klikkaamalla. Ehkä joku on lähettänyt vahingossa. 

Vierailija
5/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tekee vertailua ja päättää sitten, minkä valitsee.

Jos rutiinilla poistettaisiin ne myytyjen tuotteiden ilmoitukset, niin ei tarvitsisi varmustella onko tämä vielä oikeasti myynnissä vai ei.

Yhtä tavaraa kun etsin ja laitoin kyselyjä, niin viidennen "myyty jo" -vastauksen kohdalla luovutin ja ostin sitten vaan uutena.

Vierailija
6/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten vaan. Mä ainakin kysyin six, kun tiesin, että eläke tulee parinpäivän päästä, niin suunnittelin, mihin sitä käytän. Varuiksi kysyin.

Ei yllätä että nämä kyselijätorspot ovat persaukisia eläkeläisiä.

Vierailija
7/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se ole iso vaiva laittaa tietoa, että on yhä myynnissä, koska kun tämä kyselijä pari päivää myöhemmin aktivoituu kyselemään lisää, voi todeta, että myyty tänä aamuna.

Vierailija
8/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei yllätä että nämä kyselijätorspot ovat persaukisia eläkeläisiä.

Mutta ketä ovat he, jotka eivät saa poistettua myyntikohdetta pois netistä, vaikka on sen heiltä itse ostanut ja saanut? - Pitäsikö olla yhteydessä ylläpitoon, että hei tuo myyjä yrittää myydä saman tuotteen kahteen kertaan. (Siis tuotteen, jota hänellä tuskin on toista samanlaista, joka toki on aika vahva oletus, ettei olisi).

Vierailija
9/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei se ole iso vaiva laittaa tietoa, että on yhä myynnissä, koska kun tämä kyselijä pari päivää myöhemmin aktivoituu kyselemään lisää, voi todeta, että myyty tänä aamuna.

Eiköhän se ole myynnissä jos ilmoa ei ole poistettu tai merkattu myydyksi. Vain typerykset kyselee 

Vierailija
10/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitus poistetaan kun tavara on myyty, yksinkertaista

Vierailija
11/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse joskus vastannut näille typerille kyselijöille että on myynnissä, mutta ei typerille kyselijöille tai muille ajanhaaskaajille. Olen saanut joskus aivan suunnatonta raivoa aikaiseksi sillä 😂

Vierailija
12/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on RADIOhiljaisuus?

Vierailija
13/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla sellainen markkinapaikka, johon ei pääsisi myyjäksi eikä ostajaksi ellei ole säännöllisessä ansiotyössä eli ei eläkeläisille, lapsille eikä persaukisille tai kelaeläteille, ja samalla pitäisi läpäistä älykkyystesti jolla varmistettaisiin ettei ole tyyppi jolla palaa vintillä valot mutta ketään ei ole kotona. Moni ongelma katoaisi saman tien.

Vierailija
14/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on RADIOhiljaisuus?

Laita googleen hakusanaksi jos oikeasti olet noin tyhmä.

Vierailija
15/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän se ole myynnissä jos ilmoa ei ole poistettu tai merkattu myydyksi. Vain typerykset kyselee 

Höpöhöpö. Muutamia kertoja käynyt niin, että tuote on jo myyty, eikä myyjä ole jaksanut/viitsinyt poistaa ilmoitusta. 

Vierailija
16/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei eli tämä:

Radiohiljaisuus, nykyisin emissiokontrolli, emissioiden hallinta, on elektronisen sodankäynnin termi ja tarkoittaa radioiden täydellistä käyttökieltoa. Näin estetään vastustajaa saamasta tietoja radioliikenteestä.

Vierailija
17/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä on RADIOhiljaisuus?

Toisesta ei kuulu enää mitään.

Termi sopii tähän, käytetäänhän tässäkin sähköistä viestintää.

Alunperin termi viittaa armeijan tai viranomaisten toimintaan, jossä pidättäydytään radioliikenteestä, että ei paljastettaisi omia liikkeitä ja toimia vastapuolelle.

Vierailija
18/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vastaa enää yhteenkään viestikyselyyn. Minun ilmoituksissa on puh nro. Ne ketkä ei osaa soittaa ja lähettelee pelkästään viestejä, ei ikinä osta mitään. Joutavia kyselijöitä, ihan jokainen ja on pelkkää ajanhukkaa niihin vastailu. Tämä on 100% kokemus viestikyselijöistä. Niin nähty ja koettu, kymmeniä ja taas kymmeniä kertoja.

Vierailija
19/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina ajatellut, että pelkän tuollaisen viestin kysyjä etsii tiettyä tuotetta ja roiskaisee saman kysymyksen useampaan mahdolliseen ilmoitukseen. Alkaa sitten tehdä kauppaa sen kanssa joka vastaa ensin tai mikä tuotteista kiinnostaa eniten. Muut voi jäädä odottelemaan, jos ykkösvaihtoehdon kanssa kauppa ei synny.

Vierailija
20/61 |
16.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina ajatellut, että pelkän tuollaisen viestin kysyjä etsii tiettyä tuotetta ja roiskaisee saman kysymyksen useampaan mahdolliseen ilmoitukseen. Alkaa sitten tehdä kauppaa sen kanssa joka vastaa ensin tai mikä tuotteista kiinnostaa eniten. Muut voi jäädä odottelemaan, jos ykkösvaihtoehdon kanssa kauppa ei synny.

Mutta nuo kyselijäthän ei käy mitään kauppaa vaan kyselee onko tavara vielä myynnissä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi