Mitä viisuherkkuja syötte?
Onko mitään erikoista menua tarjolla, erityisesti lauantai-iltaan?
Vai meneekö pelkkiä sipsejä?
Kommentit (21)
Pirkka-olutta koko lava, saa sitten hyvissä tunnelmissa nauraa ruotsin ja suomen "hauskoille" pili-pali-biiseille..
Xtra-nakit s-marketista ja Kania-ketsuppi Lidlstä.
Köyhän viisueväät, myös juhlaan sekä arkeen.
Vierailija kirjoitti:
Tehdään linssilasagnea ja gorgonzola-salaatti, oliiveita
Oliiveja vai niin. Gorgonzolasalaattia kolmin-nelinkertainen määrä.
Jätä linssilasagne vörkkäämättä. Ihan turhaa ja kamalaa.
Tänään ihan vaan teetä ja leipää. Lauantaina pimeetä viinaa ja pikkusuolasta.
Vierailija kirjoitti:
Tuokaa mullekin kiitos :D Kuulostaa tosi hyvältä!
Minulla on parempaakin tekemistä kuin löhötä sohvalla jotain viisuja katsellen ja herkkuja mässyttäen.
Teetä hunajalla ja hedelmiä ja ehkä leipää, normi iltapala.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on parempaakin tekemistä kuin löhötä sohvalla jotain viisuja katsellen ja herkkuja mässyttäen.
Onko parempaa tekemistä kuin olla Vauva-palstalla?🤭
Eikö telkkariakaan voi katsoa mässyttämättä roskaruokaa? Oikeastaan voisi smantien letkulla ruokkia itseään, jos ei vaivaudu keskittymään syömiseen.
Asuinmaassani on tapana katsoa leffateatterissa semit ja finaali. Ostan, mitä siellä on. Pähkinöitä ja superfood-marjoja, sipsejä + kastike, hedelmiä, kombuchaa tai kaffet.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Mulla ei.
Palestiinan kannattajat ovat jo areenalla alkaneet älämölönsä. /svt
Vierailija kirjoitti:
Klo 22-0.30 arki-iltana?
Vierailija kirjoitti:
Eikö telkkariakaan voi katsoa mässyttämättä roskaruokaa? Oikeastaan voisi smantien letkulla ruokkia itseään, jos ei vaivaudu keskittymään syömiseen.
Relaa nyt jäbä tai mimmi. Me ollaan vaan hetki käväisemässä tässä maailmassa. Ei se yks herkkuilta siellä täällä pilaa terveyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Klo 22-0.30 arki-iltana?
Normaali ihminen menee nukkumaan koska aamulla mennään töihin.