En osaa erota seksittömästä suhteesta
Olen yksinäinen ja olen jäänyt suhteeseen missä ei ole enää seksiä eikä ole ollut enää muutamaan vuoteen. En mitään muuta kaipaakaan kuin vain miehen kosketusta ja seksiä.
Kommentit (13)
Johan tuo eka kommentti sen tiivisti.
Ei silti ole niin helppoa, itselläni aivan sama tilanne. Vasta muutamien vuosien suhde joista yli vuosi täysin seksitöntä ja ei se aiempikaan seksi mitään herkkua ollut :/
Kai ollaan jotenkin yhteensopimattomia vaikka miehen puheiden mukaan hänellä ei ole koskaan oikein sujunut ja itselleni tämä on ensimmäinen kerta tällaista ongelmaa..
N33
Sexposta saa hyvät ohjeet suhteen avaamiseen ja polyamoriaan noissa tilanteissa. Suosittelen heidän puoleensa kääntymistä hädän hetkellä.
Älä lopeta arjen ylläpitosuhdetta. Hanki oheen kiihkeä panokaveri.
M66
Jos lapsia ei ole, ei ole mitään syytä jäädä.
Vierailija kirjoitti:
M66
Panostako se paranee...
Ota ero heti, kun vain mahdollista. Kyllä meitä halukkaita miehiä on varmasti tarjolla sinullekkin.
Itse olen ollut suhteessa, jossa vaimo halusi vain pari kertaa vuodessa. Oli vain pakko ottaa ero.
Vaikka suhteessa on todella paljon muitakin tärkeitä asioita niin kyllä se seksin ja läheisyyden puute saa lopulta sinut tuntemaan, että koko parisuhde on kuollut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M66
Panostako se paranee...
Kyllä! Kysy vaikka eettisesti monisuhteisilta.
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta lapsetkin kyllä havaitsee ettei suhde ole hyvä. Ja näin saavat vääränlaisen mallin siitä millaista suhteen pitäisi olla.
Sano että jos et saa seksiä tarpeeksi, niin hankit rakastajan. Hän joko alkaa naida sinua tai sinä nait jonkun muun kanssa. Näin tilanne korjautuu pakosti 😚
Vierailija kirjoitti:
Sano että jos et saa seksiä tarpeeksi, niin hankit rakastajan. Hän joko alkaa naida sinua tai sinä nait jonkun muun kanssa. Näin tilanne korjautuu pakosti 😚
Uhkailu ja kiristys toimii tunnetusti. Onneksi jokaisella on oikeus juuri itsensänäköiseen seksiin.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli keskustelut aiheesta käyty ja suhteesta yleensäkin, eivätkä johda eteenpäin.... tehtävä päätös ja toimittava.
Haluatko elää niin jatkossakin, vai olisiko parempi elää sitä elämää mitä tahtoo.
Elämä kantaa, kuuntele itseäsi.
Saa nyt se keskustelu ensin aikaiseksi...
Vierailija kirjoitti:
Vaikka lapsia olisikin, ei ole mitään syytä jäädä. Ap näet eroamalla heivaa elämästään vain toimimattoman huonon suhteen eikä suinkaan lapsia ja vanhemmuutta.
Mikäli keskustelut aiheesta käyty ja suhteesta yleensäkin, eivätkä johda eteenpäin.... tehtävä päätös ja toimittava.
Haluatko elää niin jatkossakin, vai olisiko parempi elää sitä elämää mitä tahtoo.
Elämä kantaa, kuuntele itseäsi.