Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla koskaan herätessäsi tullut kauhureaktiota siitä kuka nukkuu vieressä?

Vierailija
15.05.2025 |

Puhutaan "haluaisin purra käteni poikki jotta pääsisi karkuun" fiiliksestä. Onko sinulle koskaan sattunut niin, että aamulla kaduttaisi illasta/yöstä tehdyt valinnat?

Joskus nuorempana baari-illan jälkeen näinkin allekirjoittaneelle käynyt ja aamulla sitten ihmettelemään, että mihinköhän mä sen taksin tilaisin.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka aamu. 

mies101v. 

Vierailija
2/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhureaktio tuli kerran kun heräsin keskellä yötä ja puoliso nukku silmät auki ja silmät tuijotti mua. Hyi kamala kun vaan säikähdin ja kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies joi aina niin takavuosina, että filmi katkesi. Heräsi aamulla naisten vierestä yökerhoyön jälkeen. Ei liene ainoa. Mutta joskus meni kai väärän luokse. Ei kannattaisi juoda liikoja jos tulee sotkuja siitä. Oli baarimikko.

Vierailija
4/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Pysyn kaukana baareista/yökerhoista. Kotona herään oman kissani vierestä. Juon alkoholia ainoastaan Jouluna.

Vierailija
5/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Yksien pikkujoulujen jälkeen heräsin joulupukin vierestä. Olin tuonut sen sinkkuyksiööni, enkä tainnut tarkistaa naamarin alle.

Vierailija
6/6 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, ihana pullukka siinä on aina.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän