Voiko suhde jossa nainen maksaa lähes kaiken kestää?
Varsinkin jos mies haluton menemään oikeisiin töihin eikä miehellä ole varaa edes omaan vuokra-asuntoon.
Kommentit (29)
Voi kestää jos mies muuten ahkera, empaattinen ja avulias. Tai toinen vaihtoehto on että kestää koska nainen on todella tyhmä/epätoivoinen.
muute ei kestä.
Raha tuskin olisi se ongelma, mutta tuo haluttomuus tehdä mitään järkevää olisi. Nainen haluaa kunnioittaa miestä, muuten ei löydy rakkauttakaan.
Ei kestänyt. Oli myös muita ongelmia. Mies oli kuin teini.
Riippuu oletko miljonääri vai duunai. Jos elätät itsesi ja miehen työllä niin ei tule onnistumaan eikä kannata edes yrittää. Jos olet miljonääri nin itsepähän rattopoikasi valitset.
Olen elänyt kolmen naisen siivellä, aikansa kutakin ne kesti. Yleensä nainen lopetti vaikka olivat suhteellisen pitkäkestoisia. Varmaan joku äidin vaisto piti suhdetta yllä.
Vierailija kirjoitti:
Olen elänyt kolmen naisen siivellä, aikansa kutakin ne kesti. Yleensä nainen lopetti vaikka olivat suhteellisen pitkäkestoisia. Varmaan joku äidin vaisto piti suhdetta yllä.
Ja mikä vaisto saa sinut etsimään äitiä? Parasiitti.
Voi, mutta eivät ole tuntemani tapaukset mitään kovin kadehdittavia. Yhdellä pariskunnalla vaimo on jonkin sortin läheisriippuvainen ja mies sairaseläkkeellä, ihan passiivinen miesvauva mutta uskollinen kyllä. Toisessa tapauksessa nainen on myöskin läheisriippuvainen ja mies sen sijaan juoksee koko ajan baareissa ja etsii pakonomaisesti huomiota muualta. Nämä vaikuttaa vähän siltä, ettei miehen ego kestä sitä elätetyksi tulemista ja hakee alitajuisesti pönkitystä ja elämään sisältöä muiden ihailusta. Valehtelee ja toinen uskoo valheet, tekee liikaa puolesta. Yhdessä tapauksessa taas on jälleen kerran läheisriippuvainen kovaa työtahtia paiskiva nainen ja puolisona mammanpoika, joka on lellitty pilalle ja äitinsä maksaa esim. poikansa asumisen eli ei ole motivaatiota mennä töihin. Mies on kai uskollinen, mutta ihan saamaton ja vaimolla liikaa kärsivällisyyttä ja voi huonosti suhteessa.
Yhteistä näille naisille on, että ovat kaikki liikaa muiden miellyttämiseen taipuvaisia ja joku ylikiltteyden kompleksi. Yhteistä näille miehille on, että käytöksen takana on jotakin käsittelemättömiä ongelmia jotka oireilevat joko päihteiden käytöllä, masennuksena, pettämisenä tai elämässä lamaantumisena. Suhteen kesto ei siis vielä määritä onnellisuutta, vaan joskus ihmiset eivät vain osaa lähteä tai auttaa itseään suhteen sisällä. Tuosta muodostuu helposti äiti-poika dynamiikka suhteeseen joka tuhoaa romantiikkaa ja syö naisen energiaa, koska hänen pitäisi saada olla myös naisen eikä vastuunkantajan ja äidin roolissa. Miehen pitää jollain tapaa sitten osoittaa että pitää naisesta huolen ja tuo turvaa jollain muulla tavoin. Mutta en väitä että näin tapahtuu kaikissa suhteissa joissa nainen maksaa kaiken. En halua liikaa yleistää, mutta nämä ovat oma huomioni aiheesta.
Voi hyvinkin kestää. Kunhan mies on nuorempi, kivannäköinen, huolehtii kodista ja kohtelee minua kauniisti.
Miehenä olen aina pitänyt tuota jotenkin käsittämättömänä. Mikä ajaa naisen siihen moodiin, missä kustantaa lähes kaiken arjen riippumatta miehen asenteesta.
Ei ainakaan minun kohdallani, sillä en voisi ikipäivänä antaa naisen elättää itseäni - vihaisin itseäni kun olen antanut itseni ajautua tuohon pisteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä olen aina pitänyt tuota jotenkin käsittämättömänä. Mikä ajaa naisen siihen moodiin, missä kustantaa lähes kaiken arjen riippumatta miehen asenteesta.
Lapsuuskoti, jossa nainen on kasvatettu siihen, ettei hänellä ole mitään muuta arvoa kuin välinearvo muille. Sitten on mies, joka on kasvanut/kasvatettu maailman valtiaaksi, joka esineellistää muut ja imee heistä kaiken minkä saa. Match made in heaven.
Toisaalta. Tuollainen vetelys on helppo heivata pois heti kun ei enää kiinnostele.
Vierailija kirjoitti:
Ei ainakaan minun kohdallani, sillä en voisi ikipäivänä antaa naisen elättää itseäni - vihaisin itseäni kun olen antanut itseni ajautua tuohon pisteeseen.
Nuo tyypithän ovatkin täynnä itsevihaa, jonka sitten kääntävät naisvihaksi ja syyttävät kaikesta koko naissukupuolta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo tyypithän ovatkin täynnä itsevihaa, jonka sitten kääntävät naisvihaksi ja syyttävät kaikesta koko naissukupuolta.
Näinkin. Varsinkin normaalit arvot omaavat naiset tällaisten tulilinjalla syyttelyssä. Solvaavat heitä jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Surcimus maximus 😁
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta. Tuollainen vetelys on helppo heivata pois heti kun ei enää kiinnostele.
Kestää puoli vuotta saada loinen häädettyä naisen omistamasta kämpästä, plus päälle aika, jolloin harkitsee asian viemistä käräjille. Exä toki kostaa eroa joka hetki, kun samassa kämpässä saa loisia.
Vierailija kirjoitti:
Älä sano. Noista parasiiteista osa on narsisteja, psykopaatteja ja antisosiaalisia. Mitä enemmän kuppaa rahaa sitä suuremmalla todennäköisyydellä on joku muu kuin vetelys ja voi heittäytyä hyvinkin vaaralliseksi tai kostajaksi, jos lempataan menemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näinkin. Varsinkin normaalit arvot omaavat naiset tällaisten tulilinjalla syyttelyssä. Solvaavat heitä jatkuvasti.
Tietysti, koska eivät pysty alistamaan ja riistämään näitä. Ja sitten taas halveksivat niitä naisia, joita pystyvät riistämään.
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvinkin kestää. Kunhan mies on nuorempi, kivannäköinen, huolehtii kodista ja kohtelee minua kauniisti.
Kiltti ja kunnianhimoton kotimieshän on ihan parasta. Mulla on tällainen, tosin on samanikäinen kuin mä. Hoitaa lapset ja kodin, mä käyn töissä.
Jokainen suhde kestää sen minkä kestää,mistäs minä tiedän.