Mistä tulee harhakäsitys että sekasaunominen alasti vieraiden ihmisten kanssa on normaalia?
Ehkä Saksassa jossa saunominen in marginaali-ilmiö mutta ei Suomessa ole tuollainen ole normaalia vaan suurin osa kokis sen kiusalliseks
Kommentit (95)
Alastomuus on täysin luonnollista, einä siinä ole mitään eroottista, ellei itse niin halua.
Niin mutta kun se olisi kiva, että erotiikka säilyisi maailmassa vielä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hieltä haisevia märkiä, tukka märkänä, lysyssä alastomia ihmisiä paskaisina lauteilla. Ei vttu. Kaikki ylenmääräinen "tuttuus ja niinkutsuttu välittömyys" syö sitä ihanaa taikaa ihmisten välillä. Sekin pilattu.
Ei kai uloisteisina kuitenkaan, huh huh.
Kusi-paskakin on tätä päivää.
Sauna on pyhä paikka suomalaisille, sinne ei kuulu pervot asiat ja törky.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on Saksassa ihan yleistä.....ehkä Suomi viellä oppii tavoille
Miksi pitäisi oppia?
Että yhteis-saunassa ei runkata, tuijoteta tms typerää vaan se on täysin hikoilua varten.
Ällöö jotkut raapii ihoaan levänneen raukean oloisena ja ähkii. Vetää hikeä otsaltaan. Hyih.
Vierailija kirjoitti:
Römpsä levällään sekasaunaan..
ÄITISKÖ TULEE MIELEEN?
Vierailija kirjoitti:
Näissä keskusteluissa aina painotetaan sitä löylytilaa, et siellä vaan hikoillaan. Entä suihkutila? Siellä vaan pestään. Pukeutumistia? Siellä vaan riisutaan ja puetaan. Kyllä nousisi meteli jos työpaikoilla olisi naisille ja miehille yhteiset pukuhuoneet ja suihkut! Sinne vaan vierekkäin suihkuun työkaveri Pertin kanssa. Sen jälkeen alasti pukkariin pyyhkimään vartalo kuivaksi ja pukeutumaan.
Miksi se saunan mukaan liittyminen tekee asiasta "pelkkää hikoilua", kun liittyyhän siihenkin nuo muut tilat ja tilanteet?
Suihkuun työpaikan Pertin viereen kyykkyasentoon sormi pilluun alapesulle ja alapäätä huuhtomaan suihkulla. Luontevaa. Onko?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tavallista ainakaan minun tuttavapiirissäni.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei ole normaalia. Sellaiset kaverit vaihtoon.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan mene sekasaunaan tai edes ystävien kanssa saunaan. Se on minun oma henkilökohtainen hetkeni eli käyn aina yksin. Enkä ole uskovainen.
Vierailija kirjoitti:
Juu juu. Onneksi kukaan ei halua nähdä sinua alasti.
Olet näköjään samaistanut amerikkalaisen siveyden sipuli -kaksinaismoralismin täydellisesti. Alastomuus on täysin luonnollista, einä siinä ole mitään eroottista, ellei itse niin halua.
T. Pasi the Incel
(Montako pörssiyhtiötä tänään perustit?)
Vierailija kirjoitti:
Alastomuus on täysin luonnollista, einä siinä ole mitään eroottista, ellei itse niin halua.
Niin mutta kun se olisi kiva, että erotiikka säilyisi maailmassa vielä.
AI se erotiikka, mitä sä et kestä ilman että alat raivota ja huoritella?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Isoäitini raiskattiin saunassa. Hänen oman isäpuolensa toimesta.
Mitä uutta tuossa on?
Eihän isoäitis ainoa ole ollut. Tervetuloa kaikki te uudetkin.
Näinpä turvallista se saunominen ollut. Ei seksuaalisia yllykkeitä eipä. Ainakin oli jo 1970-luvulla. Viittaan. Sappi kiehuu.
Äkkiä vilkaisten täysin psykoottinen ketju.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juu juu. Onneksi kukaan ei halua nähdä sinua alasti.
Olet näköjään samaistanut amerikkalaisen siveyden sipuli -kaksinaismoralismin täydellisesti. Alastomuus on täysin luonnollista, einä siinä ole mitään eroottista, ellei itse niin halua.
Sano se möhömahaukoille jotka kuola valuen tuijottavat naisia.-eri
Mikä on möhömahaukka? Sukua munahaukalle?