Nyt "itsenäiset" naiset ulisee, kun miehen rahat eivät olekaan yhteisiä?
Eihän nämä naiset miestään toki rahan takia valinneet, joten missä varsinainen ongelma?
Maksumuurin takia en näe koottuja selityksiä sille, miksi tasa-arvoisessa parisuhteessa miehen pitäisi sponssata naista.
Kommentit (42)
Avioliittolain mukaan kummallakin puolisolla on avioliitossa oltava sama elintaso. Erotessa suoritetaan ositus ja vauraampi maksaa tasinkoa vähävaraisemmalle.
Tämä on teille pojille kovin vaikea asia, kun te työttömyydestänne ja naisettomuudestanne huolimatta kuvittelette olevanne vaimon riistämiä miljonäärejä.
Itse olen jokaisessa erossa menettänyt omaa rahaani. Mutta parempi sekin kuin jäädä suhteeseen jossa ei ole hyvä olla. Huom, nainen mieluummin menettää rahaa kuin jää surkeaan suhteeseen. Te puolestanne yritätte propagoida naiset jäämään huonoon suhteeseen kanssanne.
Itsenäinen nainen, velatonta varallisuutta neljännesmiljoona
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset, alkakaa suhteeseen vain sellaisen miehen kanssa, joka vähintään jakaa ruoan kanssanne. Miettikää nyt, se tyyppi oikeasti antaisi teidän kuolla tosikriisissä nälkään, mikäli hän ei halua jakaa ruokaa normaalioloissakaan.
Jopa koira on kesyyntynyt kesykoiraksi sillä, että ihminen on jakanut ruoan sen kanssa.
Ette te halua periyttää tuollaista itsekkyyttä lapsillenne. Valitkaa mies, joka jakaa ruoan kanssanne. Joka haluaa, että voitte hyvin, joka haluaa, että teillä molemmilla on asiat yhtä hyivin. Sitä on PERHE!
En ainakaan ikinä alkaisi parisuhteeseen naisen kanssa, joka ei usko ihmisoikeuksiin, vaan vertaa ihmisiä koiriin.
Enkä minä kaltaisesi tyhmän kanssa, joka ei ymmärrä lukemaansa.
Kirjoituksesi ei häviä mihinkään. Silti teillä naisilla on kyky valehdella jopa itsellenne, vaikka todisteet olisivat kaikkien nähtävillä. Miten sellaisiin otuksiin voisi ikinä luottaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehen rahat ovat miehen ja naisen rahat ovat yhteisiä.
Näin se menee. En enää ikinä mene parisuhteeseen, miehet kuppaa kaiken mitä irti lähtee.
Niin, te palstamammat joudutte aina tyytymään niihin jämämiehiin, joista täällä riittää avautumisia.
No olisikin olleet jotain jämämiehiä, niin osaisi välttää jatkossa. Ei ole tuloilla, koulutuksella eikä ulkonäöllä mitään väliä tuossa, kaiken ne ottaa suu auki eikä tajua antaa takaisin päin.
Parasta onkin, että mies hakeutuu matalapalkkaisempaan työhön, jossa tuloeroa ei synny.
Luonteva vaihtoehto?
Vierailija kirjoitti:
Tasa-arvoinen parisuhde on homojen suhde.
Naisen biologia on erilainen.
Jos et halua huolehtia vaimosi hänen kohtunsa hedelmien elatuksesta, niin ryhdy homosuhteeseen.
Muussa tapauksessa voit esim. vuokrata sen kohdun jostakins ellaisesta maasta, miss tällainen palvelu on laillista. Sillä se on naisen omaisuutta.
Älä sitten ulise mistään itsellisyydestä. Kyllähän mies lapsistaan huolehtii, mutta loisnainen huolehtikoon synnytyksen jälkeen itsestään.
Sellasia mielipiteitä aloittajalla.
Eikö ollut tuossa laittamassasi linkissä tuo mieskusipää? Minusta oli ja varmasti aika monesta normaalista ihmisestä. Tuossa oli kyse aika perusasioista kuten ruoasta. Miten kellekään voi ikinä tulla mieleen syödä eri ruokia samasta jääkaapista, jos kyseessä ei ole ruoka-allergia tai vastaava normaali asia.
Seurustelusuhteessa oman katon alla voi olla eri taloudet, ei vakiutuneessa normaalissa parisuhteessa.
Tuossa linkin jutussa mies voi toki säästää ylijäämästä, muttei muusta.
Naiset on kuin kommarit: mun rahat on mun rahoja, sun rahat on myös mun rahoja.
Vierailija kirjoitti:
Tämä on miesten yleinen kuvitelma. Mäkin elätin yhtä työsäkäyvää miestä kaksi vuotta. Hän jäi mulle velkaa kahden vuoden vesimaksut ja tonnin käteistä. Tosin ei se talouttani kaada. Pääasia, että pääsin hengissä hänestä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin se menee. En enää ikinä mene parisuhteeseen, miehet kuppaa kaiken mitä irti lähtee.
Ne takertuu rahaan, naisen rahaan, koska niiden aivoihin ei mahdu muita arvoja siinä tilanteessa kun nainen näyttää niille ovea. Miehet on halpoja h u o r i a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, te palstamammat joudutte aina tyytymään niihin jämämiehiin, joista täällä riittää avautumisia.
Sulla incel-paralla menee nyt käsitteet sekaisin. Nämä miehet joita meillä on ollut, eivät ole inceleitä. Te incelit ette yllä edes näiden reppanoiden tasolle vaan jäätte jopa heidän alapuolelleen. Te olette jämiä, huonompia kuin huonot.
Vierailija kirjoitti:
Ulinaa sulla on päässäs.
Mutta juuri tästä syystä kehoitan naisia miettimään kotiäitiyttä kahteen kertaan, koska mies voi sinut elättää mutta et välttämättä saa mitään extrakivaa. Suomessa mies ostaa vaatteita itselleen muttei vaimolleen. Tienatkaa naiset siis omat rahanne.
On tienattukin. Ja elätetty sillä miestä.
En silti viitsi alkaa koko mieskuntaa loisiksi solvaamaan, kun näitä minun rahoillani eläneitä on alle kymmenen. Mutta on mulla ollut siihen varaa ja on jatkossakin, jos yrpää haluan.
Itse kyllästyin ihan täysin hyvätuloisen mieheni elatukseen. Koko suhteemme ajan säästänyt rahojaan omiin sijoituksiinsa ja harrastuksiinsa. Ensimmäistä kertaa - hyvin pitkän - suhteen aikana sanoin asiasta vähän tiukemmin pari vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset on kuin kommarit: mun rahat on mun rahoja, sun rahat on myös mun rahoja.
En lainkaan ihmettele, että sinä jäät yksin. Parisuhde on kuin yhtiö, siinä tehdään yhdessä työtä sen yhtiön menestymiseksi. Sinä olet tyypillinen kokoomuspersu, joka varastaa työnantajalta kaiken mikä irti lähtee ja ulisee kun saa potkut. Hakkarainen, joka kuvittelee, ettei veroja tarvitse maksaa kun esittää tyhmää hattarapäätä Hölmölästä.
Kuka idari spämmää jotain K-18 videoita? Voit katsella niitä itse, ei tarvitse paskaa muiden silmille yrittää levittää.