Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

****SYYSKEIJUT VIIKKO 12***

20.03.2007 |

HUHUUU?? Missä ootta?? miten voi olla jo tiistai ja ollaan ilman pinoa?

M

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin minäkin taas pitkästä aikaa itseäni niskasta kiinni ja päätin jotankin raapustaa...pakkohan tuo oli kun näin Minjuskan uutiset - ONNEA HIRMUISESTI!!!! Tuntuu ihan hurjalta että joku on jo taas uudestaan raskaana, vastahan tässä synnytettiin! :) Itsellä ei kyllä minkäänlaista vauvakuumeen puolikastakaan ole, sen verran kiireisenä nuo neidit äidin pitää =) Ainoastaan masukuume vaivaa silloin tällöin, minä kun nautin raskaudestani ja isosta masusta, ihan loppumetreillä vasta alkoi tuskastuttamaan (heh, siis rv30 tietämissä...tytöthän syntyi 33+4).

Meille ei kummempia, tytöt kasvavat kovaa vauhtia ja ovat jo kohta 8kk...en kyllä käsitä mihin tämä aika on mennyt, taitaa olla 1v. synttärit edessä nopeammin kuin osaa edes kuvitella. Kovasti molemmat kääntyilee, tosin Helmillä on tuossa hommassa ollut hiukan rauhallisempi vaihe kun omat varpaat ovat vieneet kaiken huomion :), ja pyllyt nousee mutta eteen päin ei vielä päästä - onneksi! Hampaita meillä tehdän kuin Iisakin kirkkoa, pitkään ja hartaasti...kuolattu on jo iät ja ajat, ikenet olleet jo muutaman viikon pullollaan ja kutiavat, mutta kun ei puhkea niin ei puhkea...Mahdottomia höröttelijöitä neideistä on tullut, erityisesti toisilleen jaksavat kikatella oikein autuaasti ja sitäkös on ihana kuunnella =) Niin ja äänteitä on alkanut myös löytymään, ää-tä, kuulu meillä nykyään vähän väliä.

Perhetyöntekijä meillä on käynyt nyt jonkin aikaa kerran viikossa ja tekee kyllä hyvää saada hetki omaa aikaa aina välillä ja tietysti myös nuo lisäkäsiparit on aina plussaa.

Tässä varmaan tärkeimmät, yritän taas joskus saada aikaiseksi kirjoitella.

Aurinkoisia kevätpäiviä!!

Elaine + Helmi ja Fanni 7,5kk

Vierailija
2/34 |
23.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme eilen allergiatesteissä, joiden mukaan Onnilla kananmuna-allergia (testattiin mm maito, vehnä, soija, peruna, porkkana, maissi). Aika ylllättävä tulos. Tosin nuo prickit on vaan suuntaa antavia. Maitoallergiasta lääkäri oli sitä mieltä, että melko epätodennäköistä, koska on saannut lehmänmaitoa 1kk iästä alkaen ja oireilu alkoi vasta kun kiinteät kuvioihin. Sanoi, että tässä saattaa nyt olla kyseessä " vain" atooppinen iho, joka reagoi helposti uusiin ruokalajeihin eli yliherkkyyttä. Nyt hoidetaan ihoa kortisonilla ja paksummat perusvoiteet kehiin, kontrollikäynti toukokuussa. Jatketaan hiljakseen kiinteiden kokeilua eli 1-2vkoa aina uuden ruoka-aineen kanssa ja jos oireita-> pois ruokavaliosta. Ainoat vältettävät toistaiseksi banaani, peruna ja porkkana (joista selvät oireet) sekä tuo kananmuna ja kotimaisista viljoista alkuun ainoastaan kaura.

Että sellainen käynti - ihan positiivinen. Olen kovin toiveikas, että kaikki alkaa sujumaan pian hyvin. Yötkin meillä on rauhoittuneet, enää amauyössä yksi syöttö, jonka toivon jäävän itsestään pois kunhan ruokamäärät kasvavat. Jos ei, niin varmaan jonkinlainen unikoulu tulee eteen, mutta vasta hieman myöhemmin. Nyt nautitaan, että mennään näinkin hyvin.

OONAMARIA, jos kyseessä on oma jaksamisesi vastaan unikoulu, niin valitsisin kyllä sen unikoulun, koska kotona oleva äiti on lastensa tukipilari, jos hän voi huonosti eikä jaksa niin siitä kärsivät kaikki. Mulle tämä oppi piti takoa rautakangella päähän keskimmäisen ollessa 10kk ja minun törmäillessä zombina päin seiniä. Se tilanne ei todellakaan ollut lapsillekaan turvallista, kun en saannut tarpeeksi unta. Tiedät itse parhaiten milloin teillä on unikoulun aika, onko se nyt puolivuotiaana vai myöhemmin... mutta muista huolehtia itsestäsi. Sairalaunikouluista en tiedä mitään, mutta me ollaan " unikoulutettu" kaksi lasta kotona ja ihan perhepedissä siten, että heräävä lapsi on rauhoitettu uneliaasti puhuen ja silittäen takaisin uneen, ei tarjottu siis sitä maitoa/tuttia josta piti opetella pois. Kummallakin kesti 3-4 yötä kunnes oltiin siinä pisteessä että LAPSI nukkui, äiti valvoi ihmettelemässä miksei se herää huutamaan :-)

Hyviä ohjeita unikouluun kotona löytyy mm täältä http://vanhemmat.mll.fi/hoivaan_ja_kasvatan/uni/uni_tassu.php

TIITIÄISELLE onnittelut työpaikasta! Jääkö miehesi nyt vanhepainvapaalle lasten kanssa?

LAPSIMESSUISTA joku kyseli aikaisemmin osallistuuko kukaan sinne? Me olemme menossa lasten kanssa perjantaina, ajattelin aia paljon ostoksia tehdä mm kestovaippoja ja vaatteita. Olen joka vuosi ollut, joskus ihan " töissäkin" siellä.

Mayella ja Onni *nukkuu kolmatta tuntia*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiitiäiselle onnittelut töiden löytymisestä! Pitäisi minunkin saada kirjoitettua työhakemus, kun hakuaika umpeutuu ensi perjantaina. Työpaikkahan minulla kyllä olisi odottamassa, mutta työmatkaa tulisi tämän meidän muuton takia yhteensuuntaan n.90km... ei taida oikein jaksaa pidemmän päälle. Irtisanoutumiset yms. muut kysymykset pyörivät päässä. Ihan niin kuin ei tässä olisi jo muutenkin rankaa, niin sitten pitää vaivata päätänsä työkuvioilla äitiysloman aikana.

Poika sitten lähti unikouluun sairaalaan torstai-iltana. Päivällä käyn häntä hoitamassa osastolla. Yllättävän hienosti on lähtenyt käyntiin. Nyt en tiedä miten viime yö meni, mutta ensimmäisenä yönä oli nukahtanut puol ysiltä ja herännyt ensimmäisen kerran puoli kahdelta...ollut hereillä puoli tuntia ja nukkunut taas seitsemään. Ei ollut vaatinut pulloa... eli nälkäänsä ei ole kotonakaan heräillyt.

Itse olen saanut nukuttua ihan kiitettävästi, vaikka ensimmäinen yö meni itkiessä lähinnä omaa epäonnistumista ja julmuutta. Hoitajat ovat osastolla kuitenkin ihania ja tiedän että pojalla on siellä kaikki hyvin.

Kirjoittelen taas kuulumiset kunhan tämä on ohi, ja näkee miten paluu kotona nukkumisiin lähtee sujumaan. Nyt lähden ajelemaan sairaalalle.

Mukavaa viikonloppua kaikille!

Vierailija
4/34 |
24.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja onnittelut snoopylle myös. Ikäkriisi on ohitettu =) se loppui kuin seinään kun olin vuorokauden yli 30v =)))

tiitiäiselle onnea uudesta työstä!

Suursukeltaja: oli niin osuva runonpätkä että nauratti kun sitä luin. Silmissäni oikein näin poikani keittiön lattialla sokeripussin keskellä korvat täynnä sokeria suupieliä nuoleskellen =))) Ei meinaan yllättäisi lainkaan! Sillä on niin vilkas mielikuvitus ja kauhea vauhti jatkuvasti päällä. Tänään poika vaati minun kummitätini, joka oli meillä synttärikahveilla, seurakseen vessaan jossa poika toimitti kakkahätäasiaansa! No kiltti kummini meni sinne ja odotti että poika toimitti asiansa loppuun, pyyhki ja tulivat iloisesti jutellen sieltä pois =DD

on vauvamme taas kovassa flunssassa, risoo ihan tosissaan kun ei pieni terveenä ehdi olla koskaan =( ja itseä väsyttää se kiukkuaminen ja yöhuutelut, juuri kun ajattelimme vähentää yösyömistä, että saisi itsekin jo nukkua.

Mutta eipä sen enempiä valittamista, nyt muksuille iltapalaa ja sitten untenmaille ja itse pitkälleen sohvalle lukemaan kirjaa, mitä ylellisyyttä!

tuisku

Vierailija
5/34 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olipa vaihteeksi ihan mukavan erilainen lauantai-ilta. Esikko mummolassa yötä ja naapurista miehen serkku avovaimonsa kanssa tuli meille saunomaan. Lähtivät vielä ihan ihmisten aikoihin, niin ei aamulla herääminenkään tökkinyt.

Ilona se eilen täytti puolivee ja " juhlistettiin" sitä kaupungilla shoppailemalla. Uskotte varmaan, kuinka hankalaa tähän aikaan vuodesta on löytää lapsille hautajaisiin sopivaa hillitympää ja tummahkoa vaatetta! Kekäleestä löysin sitten pojalle ja Ilonalle, mutta isommalle tytölle en löytänyt sieltäkään kohtuuhintaista asua.

Reilun viikon ajan Ilona on saanut aamupäivisin sosetta ja ihan hyvin alkaa maistua. Makeat soseet eritoten banaani on saanut puistatuksia ja yökkäilyjä aikaan, mutta ite tekemäni kaurapuuro oli nannaa yks kerta ihan ilman mitään höysteitä. Kyllä muuten tuo kiinteiden aloitus kehtuuttaa! Iltaisin Ilona saa velliä.

Yöt menneet ihan mukavasti taas jo jonkun aikaa, hampaan puhkeaminen viime viikolla aiheutti levottomuutta. Nyt muutamana yönä oon ensimmäistä syöttöä ja viereen nostoa viivyttänyt tutilla, jos neiti klo 20 jälkeen saa velliä ja tisumaitoa, ei vaille puoltayötä voi olla vielä nälkä.

Onnea niille, joilla synttärit on vasta ollut!!! Ja Tiitiäiselläkös se uusi työ alkaa.. Onnea sinnekin :)

-piias- ja Ilona 6kk 1pv

Vierailija
6/34 |
25.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos onnitteluista työpaikan takia =) Kyllä vähän säälittää ja on kurjaa jättää Joonas jo hoitoon, mutta pakko mikä pakko.

Meillä on lapsilla sitten NORO-virus!!! Keskimmäisen käytin tänään lääkärissä ja lääkäri olisi laittanut pojan osastolle lievän kuivumisen takia, mutta koitetaan juottaa vielä kotona..kaksi päivää saatiin aikaa ja sitten sairaalaan jos ei muutoksia tule.

Kyllä nyt tuntuu että hukutaan paskaan! Vaippoja menee huimat määrät, pesukone pyörii yötä-päivää ja tuntuu ettei puhtaita kalsareita löydy silti mistään =( Itse olen nukkunut viikon aikana noin 10 tuntia! Meinasin edellis-iltana pyörtyä keittiöön luultavasti väsymyksestä johtuen...ja nyt on minunkin vatsa kipeä..

Että tälläistä tänne.. toivon ettei kellekkään muulle tulisi tätä.

Pirullinen tauti..

Mutta nyt lepäilemään kun kaikki pojat nukkuu vielä =)

-tiitiäinen ja palailen taas paremmalla ajalla-

Vierailija
7/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ihmettelin, että minne ovat keijut hävinneet, kun eilen kävin pikaiseti lukemassa kuulumiset viime viikolta. =)

Meillä vilkas viikonloppu takana, oli ne keskimmäisen lapsen, tytön 3vee synttärit.. ja neiti oli ihan onnessaan!! Sai vaatetta ja lelua lahjaksi. Mutta nyt tarttee lähteä Riina pelastamaan tuolta pinnasängystä... toisella kertaa lisää kuulumisia!

Se on moro!

terkuin snoopy ja Riina, huomenna 6kk..

Vierailija
8/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
9/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku osaa linkittää viimeviikon tähän niin kiitos siitä....

Mie oon kyllä nyt vähän halolla pätkitty suoraan sanottuna...mullahan on siis kierto venynyt yli normaalin, tein negatiivisen raskaustestin kp36 ja tänään kp45 tein positiivisen raskaustestin. Neuvolan tädin kanssa epäilemme että olis saanu alkunsa todellakin vasta kp28 tietämillä, koska meillä on makuuhuoneessa nukuttu kp8-24 välinen aika ja 24-28 olis ainoot edes mahdolliset alkunsa saamisen päivät..jos taas olis jo kp8 napsahtanu niin oishan sen jo kp36 pitäny näkyä?? Ainakin järjellä ajatellen..olo on kyllä ihan pööppö, en tiedä mitä ajatella, toisaalta olen iloine ja naurattaa ja toisaalta pelottaa kaikki; ei mahduta autoon (-> ilman lainaa ei uutta saada), asunto menee todellakin pieneksi (75neliötä ja kuusi ihmistä?!?), entäs jos se tulee kesken? entäs jos se on sairas (ehkäysyvaahdon vaikutukset???)? miun hyvin suunnitellut työkuviot: en voi aloittaa pph työtä elokuussa ja jääda lokakuussa mammalomalle...miehelle kertominenkin hirvitti, olin ihan varma että se vetäsee herneet ja syyttää ehkäisyn huolimattomuudesta tai jostain (vaikka eihän näitä kyllä yksin tehdä...) mutta täytyy sanoa että mulla on ihana mies...sen ensimmäinen kommentti oli " onneks olkoon" ja toinen liitty autoon ja kolmas että kaikki mahdolliset testit vois nyt haluta, hän ei tässä elämäntilanteessa enää sairasta lasta kylä jaksa, mutta jos terve olis testien mukaan niin tervetuloa vaan..ja viimeinen " ai vielä tän vuoden puolellako???" ;)

Selvittäkää miun ajatuksia jos osaatte...olen ihan pyörällä päästäni...Ja miten se tuo meidän Iina?? Ikäeroa vuosi ja kaksi/kolmekk? kertokaa te joilla on pieni ikäero, kuinka on sujunut ja mites se raskaus, onko ollu rankempi?

Apua...

Minjuska ja lapset, esikoinen vajaa 7, toinen vajaa 5, Iina 6kk ja mikälie 4+??? (menkoista olis jo 6+..)

Vierailija
10/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen päivä oli täyttä hulinaa ja olimmekin liikenteessä aamusta myöhäiseen iltapäivään saakka lasten kanssa (kauheassa räntäsateessa) joten enpä ehtinyt tännekään. Miehellä oli vielä iltamenoa eli kun sain kaikki lapset nukkumaan yhdeksään mennessä niin kaaduin väsyneenä sohvalle suklaata syömään ;-)

OONAMARIALLE jaksamista, kuulostaa tosi rankalta! Meillä yöt kanssa aika levottomia ja Onni syö 2xyössä nyt kun on pelkällä korvikkeella, ei vaan millään pidä nälkää koko yötä. Olen aika väsynyt tilannetta, mutta uskon että kunhan vain saadaan joku kiinteä sopimaan ja päästään kasvattamaan ruokamäärää niin se auttaa risaisiin öihin, ainakin sen puolesta ettei tarvitse lasta ruokkia öisin. Unikoulua ollaan harkittu, mutta en uskalla sitä ennen kokeilla kun Onni saa tarpeeksi ruokaa päivällä.

Aloitimme Onnille bataatin lauantaina, todella pienellä annostuksella. Sunnuntaina lopetettiin kortisonikuuri kun tuli kaksi viikkoa täyteen sitä, ja maanantaina punoitti posket. En tiedä mitä ajatella, mutta bataatilla mennään niin kauan kuin oireet eivät pahene ja sunnuntaina aloitetaan taas kortisoni. Nyt pitää mennä viikko perusvoiteilla. Onneksi on torstaina käynti allergiasairaalaan.

MINJSUKA kyllä pitkissäkin kierroissa voi ovuloida eli jos oireita on ollut 29.pvä niin siitä 2 viikkoa pitäisi tulla menkat, jos ei niin testiä kehiin... :-)

Mayella ja Onni 5kk3vkoa

Vierailija
11/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdit kirjoittaa sillä välin kun minä näpytin omaa viestiäni... aika uskomaton uutinen ja tosiaan, kyllä hyvinkin voi ovuloida myös noin pitkässä kierrossa :-) Ultrassahan tuo L.a varmistuu, mutta jos kerran ainoa mahdollisuus raskautua on nuo 24-28pvä niin siitähän se sitten on alkunsa saannut. Mukavaa, että miehesikin ottaa asian noin rennosti ja varmasti te pärjätte vaikka kaikki suunnitelmat menee nyt toisin.

Työkuviot sitten vaan uusiksi, töitä ehdit tehdä sitten myöhemminkin. Kaksi pientä lasta varmasti pitävät sinut toimeliaana ensi talven ja kevään, mutta onhan se ihanaa kun on tuhiseva vauva talossa.

Ihan vauvakuume tässä herää itselläkin, vaikka järki sanoo ettei meillä ole nyt aika neljännelle...

Vierailija
12/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

..pikaisesti (riina sylissä) onnittelee, Eli Minjuska, Ihanaa ja onneksi olkoon!! Kyllä varmasti on mielessä monenlaista asiaa, mutta eiköhän ne asiat aina ratkea parhain päin, näin ainakin itse olen ajatellut. Toivotaan että vauvalla on kaikki hyvin, ja sun raskaus sujuisi myös hyvin ja muutkin asiat järjestyisi... elämä aina yllättää iloisesti! =)

Mutta nyt poistun ja jatkan toiste lisää.. Hyvää alkanutta päivää!

-snoopy-

Vierailija
13/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko tulla onnittelemaan!!! Onnea Minjuskaaa!!! =) ihana juttu =) mulla alkaa tulla iha vauvakuume ;) Mitäköhän mies siitä sanois!! ;))

Vierailija
14/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lämpimät onnittelut! Aivan upeaa. Kyllä kaikki varmasti menee hyvin.

Nyt ei ehdi muuta, poika viilettää tuolla siskon pikkulelujen kimppuun....moron.

kuonokas

Vierailija
15/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiksikin todella suuret onnittelut Minjuskalle vauvasta!

Voisin heti kommentoida tuota ikäeroa, eli meillähän pikkuneideillä on ikäeroa 1 vuosi ja 3-4 kuukautta. Säpinää on kyllä riittänyt, ja tekemisen puutetta ei päivisin ole, mutta koko ajan helpottaa. Onneksi tämä nuorimmainen on ollut suht helppo tapaus, ja nukkunut yönsä aina melko hyvin. Välillä on kyllä suoraan sanottuna ollut aika raskasta mutta välillä taas helpompaa, ja kyllä ne vaikeatkin hetket jotenkin vain jaksaa. Teillä varmaan saat sitten hoitoapua noilta isommilta. Hyvin se varmasti sujuu. Siitä vielä kysyisin et tulitko siis raskaaksi vaikka käytitte ehkäisyvaahtoa? Siis niitä ehkäisykapseleitako? Me nimittäin niitä ollaan käytetty ehkäisymuotona, joten sen takia kyselen, kun tähän hätään ei kyllä kolmatta lasta vielä jaksais millään =):

Aika se menee niin vauhdilla ja meidänkin " pikku" neiti on jo yli puolen vuoden. Huomenna on vasta neuvola joten uusimpia mittoja vasta sitten tarjolla. Päivät tässä kotona vain vierähtää noiden tyttösten kanssa touhutessa. Muutama viikko ollaan maisteltu kiinteitä ja typylle ne ei maistu. Onko muilla samoja ongelmia? Mitään en ole saanut muutamaa lusikan nokallista enempää vielä menemään ja hyvä ettei neiti oksenna kun ruokaa tarjoan. Onko kellään tietoa meneekö tämä jossain vaiheessa ohi ja kuuluuko vain asiaan?

Toinen pikkuongelma meillä on semmoiset kuivat läntit jaloissa ja mahassa. Mahassa näppyä on vähän enemmänkin ja nyt ihmettelen et mistä tämä johtuu. Minähän jouduin imetyksen lopettamaan jo kauan sitten eli Nan2:lla mennään. Maissivelliä olen antanut iltaisin ja sen aloituksen ja Nan2:seen siirtymisen jälkeen kakka oli ihan vihreää ja noi kuivat läntit ilmestyi eli voikohan johtua jommasta kummasta? Nyt vaihdettiin maissivelli peruna-porkkanavelliin ja kakka on taas muuttunut normaalimman väriseksi. Onkohan noissa korvikkeissa eroa et jos senkin merkkiä vaihtais, osaako kukaan sanoa?

Muuten meidän isotyttö on kyllä niin aurinkoinen ja kiltti tapaus. Yleensä päivät vain on ja touhuaa hymy naamalla. Toivottavasti nyt saatais selvyys et mistä noi näppyset johtuu.

Mistähän muusta on ollut puhetta... ei koskaan muista kun alkaa kirjoitteleen. Käyn kyllä pinot lukeen melkein päivittäin mutta harvoin on itellä aikaa kirjoittaa. Asuntogalluppia tais olla jossain vaiheessa eli me asustetaan 174 neliöisessä uudessa omakotitalossa tämmöisen pikkukaupungin sivukylällä, joten tilaa riittää. Omapiha on vielä ihan vaiheessa, mutta ensi kesänä sitä pitäis rueta laittamaan, joten hommia on kesäksi tiedossa.

Mutta nyt neiti vaatii maitoa, joten täytyy lähtä syöttöhommiin. Iloista loppuviikkoa keijuille.

Terkuin Heann ja pikkuneidit 6kk ja 1 v 10 kk

Vierailija
16/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ehkäisyvaahtokapseleitapa hyvinkin!

Mutta mainittakoon että vaikka se on joka kerta ollutkin mukana kuvioissa niin tuskinpa me on koskaan sitä kymmentä minuuttia maltettu odottaa ennen yhdyntää ja onpa se joskus muistettu tuikata menemään vasta yhdynnän jälkeenkin...ja muistaakseni näin tapahtui silloin kp28, jolloin tämä on kai alkunsa saanut. Eli ihan oma " moka" . On varmasti ihan ok menetelmä jos oikein käyttää. (eikä saa nyt tulkita väärin tuota " mokaa" , tosiasia nyt vaan on että tämä on kyllä aika ylläriraskaus, joka varmasti olis jääny kokematta huolellisemmalla ehkäisyllä)

Toisaalta sydän laulaa ja toisaalta edelleen hirvittää...toisaalta se, että jos tää tuleekin kesken ja toisaalta se että miten me pärjätään taloudellisesti ja oma jaksaminenkin...mutta kaikki ajallaan, kyllä sitä pärjätään ja asioilla on tapana lutviutua...

Kylläpä nauratti kun mies sekos ajatuksissaan ja kysy; herra jestas ei kai ne samalle luokalle mene??? JA kovasti nauratyi kun kysyin Iinalta etä tuleeko siusta isosisko? Voi hitto mikä ajatus, puolivuotias ja jo isoiskoksi tulossa.

Taytyy vaan toivoa että kaikki menee niin kuin on tarkoitettu.

Minjuska ja ylläripylläri

Vierailija
17/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin vain lukemaan kuulumisia, kun on neiti tässä sylissä, joten yksikätisenä kirjoitan. Pakkohan se oli alkaa sitten yhdellä kädellä näpyttämään, kun noin ihania uutisia Minjuskalta! :) Itsellekin ihan vauvakuumetta pukkaa.. :) Onnea nyt vaan ja eiköhän kaikki suju hyvin. :)

Aurinkoa päiväänne!

T: Anmari ja Emmi - ylihuomenna 6kk

Vierailija
18/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siehän tempun teit! Kyllä ihan vähän kateutta pukkaa, mutta ihan hyvää sellaista ;) Lämpimät onnittelut ja Pikkuruiselle turvallista matkaa tähän maailmaan!

Tänään on ollut ihan(a) kamala päivä. Ns. normaalia kotiäidin arkea tosin, mutta on tuntunut, ettei selviydy millään. Kirjotan siitä toiste.

Mieltä painaa myös setäni äkillinen poismeno :( Kuoli lauantaina, sairauskohtaukseen, terve mies seisovilta jaloiltaan. Miun serkut 13, 16 ja 19v jäivät nyt ilman isää :( Jos jollain on kullanarvoisia vinkkejä hautajaisista selviytymiseen pienten lasten kanssa, otan ne kiitollisena vastaan!

-piias- ja Ilona pian 6kk

Vierailija
19/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti minunkin tulla ohimennessäni huikkaamaan Minjuskalle onnittelut ylläristä!:). Kyllä ne asiat järjestyy ajan kanssa. Itsellekin meinaa ajoittain pukata jo vauvakuumetta, mutta synnytys on edelleen liian tuoreessa muistissa, ja sitä ajatellessa mulla kuumeet kaikkoaa ainakin vielä toistaseksi:D.

Pitää mennä hakemaan tuo päivänsankari sisään päikkäreiltä..

-F- ja Lenni tänään tasan 6kk!

Vierailija
20/34 |
20.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä yllättää aina välillä, ehkä eniten silloin, kun yllätystä ei osaa odottaa! Mutta asioilla on myös tapana järjestyä, vaikka alkuun ajatus vauvasta voi pelottaakin! Enkä usko, että tuo pieni ikäro tulee mitenkään olemaan teillä ongelma, myökin on pärjätty, vaikka kahdella viimisellä on ikäeroa 1v3kk.

Meille oli myös tulossa syysvauva, mutta niin se vaan on itkien tunnustettava, että se pieni on nyt enkelinä. Elämä on tällaista vuoristorataa, välillä on ihania aurinkopäiviä, välillä itkunsekaisia pilvisiä päiviä. ja kaikki ne päivät on vain elettävä.

h&murut