Kai sinkkunaiset ymmärrätte, että jaatte sinkkumiehet meidän parisuhteessa olevien naisten kanssa?
Itselläkin pari tapailusuhdetta meneillään. Naimisissa 18 vuotta.
Kommentit (30)
Apn maisteritutkinnon maksaa sinkkumies!
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani väittelivät kumpikin tohtoreiksi nk. kovista tieteistä, joten eivätköhän he ole maksaneet muutaman sadan työläisperheen kakarankin maisterintutkinnot siinä samalla. Vähän reilummin veroja makselleet..
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää vaan kaikki, hyvä että saavat pllua jostain.
Tämä. Se että sinulle kelpaa kulli jos toinenkin on kolme kullia enemmän kuin mitä minulle kelpaa. Niinhän ne prostituoidutkin yleensä hoitelevat monen monituista asiakasta ja sitä se vaimokin usein vähintäänkin aviomiehelleen on.
Niinkö. Ihan KTM:mää, ICT-alan miestä, insinööriä ja treidaajaa kuuluu mun valikoimaan. Hyvännäköisiä ja hyvissä työpaikoissa. Kaikki sinkkuja ja *etsivät parisuhdetta* 🤭
ap
Niin? Miksi minua tai ketään sinkkua kiinnostaisi random huorintekijämiesten ammatit?
Ai sinulle kelpaa ns. alemman tason mies?ap
Sinä taisit sellaisen aikoinasi naida. Nyt sitten pitää opinnoillesi maksaja löytää. Sinkut maksaa mielellään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanhempani väittelivät kumpikin tohtoreiksi nk. kovista tieteistä, joten eivätköhän he ole maksaneet muutaman sadan työläisperheen kakarankin maisterintutkinnot siinä samalla. Vähän reilummin veroja makselleet..
ap
Nyt kyllä tarkoitin seksistä sitä mak-sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäkää vaan kaikki, hyvä että saavat pllua jostain.
Tämä. Se että sinulle kelpaa kulli jos toinenkin on kolme kullia enemmän kuin mitä minulle kelpaa. Niinhän ne prostituoidutkin yleensä hoitelevat monen monituista asiakasta ja sitä se vaimokin usein vähintäänkin aviomiehelleen on.
Niinkö. Ihan KTM:mää, ICT-alan miestä, insinööriä ja treidaajaa kuuluu mun valikoimaan. Hyvännäköisiä ja hyvissä työpaikoissa. Kaikki sinkkuja ja *etsivät parisuhdetta* 🤭
ap
Niin? Miksi minua tai ketään sinkkua kiinnostaisi random huorintekijämiesten ammatit?
Ai sinulle kelpaa ns. alemman tason mieKts. Edellinen kommentti 🔼
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Nyt kyllä tarkoitin seksistä sitä mak-sua.
Joudut maksamaan seksistä?
ap
Siis tällaiseenko te käytätte yhtä ainutkertaista elämäänne...
Vierailija kirjoitti:
Siis tällaiseenko te käytätte yhtä ainutkertaista elämäänne...
Seksiin?
Ottakee pois vaan. Mieluummin omassa hyvässä seurassa kuin sellaisen miehen kanssa joka nuohoaa kaikkea kritiikittä.
https://yesthissongisaboutyou.blogspot.com/