Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä kodissa vierashuone/vierashuoneita?

Vierailija
15.05.2025 |

Miten ne on sisustettu?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä piano- ja kirjahuoneessa on levitettävä vuodesohva. Toimii oikein hyvin vierashuoneena. 

Vierailija
22/35 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävitin levitettävän sohvan ja lopulta patjat, joilla ennen sai  vieraat nukkua. Nykyisin harvat vieraat voi mennä hotelliin nukkumaan, muutenkin jotain mennyttä maailmaa, että poitäisi yöpyä jonkun kotona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ihan tuttuja huoneita on

Vierailija
24/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä asui ukrainalainen nuori nainen pari vuotta sitten muutaman kuukauden. Huoneessa on kiinteät kaapit ja lisäksi hyllykkö. Muuten lattia on tyhjillään. 

Vierailija
25/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole eikä tarvita. Vieraita ei majoitetaan sisälle vaan ulos. Telttamajoitus ja ulkoruokinta.

Vierailija
26/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mutta mulla on kissa huone, jossa kissalle eri tasoja joilla loikoilla.

Saako vieras sitten yhden noista loikoilutasoista kun tulee teille?

Vierailija
27/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan. Saunatilojen olohuoneessa on iso vuodesohva. Kulkemaankin pääsee erillisestä ovesta ja oma vessa. Ei siellä ihmeempiä sisustuksia ole, nätti kuten muukin koti.

Vierailija
28/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan. Saunatilojen olohuoneessa on iso vuodesohva. Kulkemaankin pääsee erillisestä ovesta ja oma vessa. Ei siellä ihmeempiä sisustuksia ole, nätti kuten muukin koti.

Muitakin tiloja on missä vierailijat voisi yöpyä, mutta tuolla mieluiten ovat 🙂

Vierailija
29/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on työhuone/vierashuone. Eli tyttären entinen huone, jossa on hänen vanha 120 cm leveä sänky ja mun etätyöpiste näyttöineen näppiksiineen ja sähköpöytineen.

Tytär tässä nyt toki enimmäkseen nukkuu, kun ei mulla oikein muita vieraita käykään kauempaa. Ja tytärkin vain muutaman kerran vuodessa.

Vierailija
30/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeinen lapsi muutti pois kotoa. Nyt on kolme vierashuonetta ja päälle takkahuonekin, jossa voi yöpyä. Riittää tilaa! ;) Yksi vierashuone selkeästi työhuoneena.

Vierailija
31/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole eikä tarvita. Vieraita ei majoitetaan sisälle vaan ulos. Telttamajoitus ja ulkoruokinta.

Sinne kerrostalon pihalle vieraat telttaan?

Vierailija
32/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kolme. Plus keittiö, kylppäri poreammeella ja wc suihkulla.Terassi on kanssa kiva .Olen sisustanut yläkerran niin kuin haluaisin alakerran olevan. 

Meillä on 4 isoa koiraa ja alakerta on koirien takia sellanen että on tosi helppo siivota. 

Olen ottanut tavaksi viettää rentoutuslomaa yläkerrassa kun ukko ja sen koirat on saanut mitan täyteen. 

Vierailija
33/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

0n meillä   kolme  ylimääräistä huonetta.  Yhdessä on kaunis parisänky , hylly  nojatuoli ja telkkari . Antiikkimatto, verhot ja vaatekaapit. Muissa on  sängyt  ja yhdessä  tietokone , tulostin ym. ja hylly mapeille. Minä pidän yleensä  isommat juhlat täällä ja sitten mahtuu  lasten perheet nukkumaan. toisessa asunnossa on  yläkerrassa 2 makkaria  ja alhaalla 1 makkari ja vielä 2 tupaa. On sängyt  11 hengelle.

Vierailija
34/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilan puolesta voisi olla. Vaan eipä vierashuoneeksi olla tehty yhtään huonetta. Koti on kotiväkeä varten käytössä , ei vieraita varten.

Vierailija
35/35 |
25.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy kaksi huonetta jotka ovat yhdistettyjä vieras/työhuoneita. Eli molemmissa on 120cm sängyt, nojatuoli ja työtuoli ja -pöytä. Arkisin niissä tehdään etätöitä ja vieraita on lähinnä viikonloppuisin ja pyhinä. Rantasaunan tuvassa on myös mahdollista majoittua, mutta siellä on vaan vuodesohva.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän