Onko teillä kodissa vierashuone/vierashuoneita?
Kommentit (35)
Hävitin levitettävän sohvan ja lopulta patjat, joilla ennen sai vieraat nukkua. Nykyisin harvat vieraat voi mennä hotelliin nukkumaan, muutenkin jotain mennyttä maailmaa, että poitäisi yöpyä jonkun kotona.
Kyllä ne ihan tuttuja huoneita on
Meillä asui ukrainalainen nuori nainen pari vuotta sitten muutaman kuukauden. Huoneessa on kiinteät kaapit ja lisäksi hyllykkö. Muuten lattia on tyhjillään.
Ei ole eikä tarvita. Vieraita ei majoitetaan sisälle vaan ulos. Telttamajoitus ja ulkoruokinta.
Vierailija kirjoitti:
Ei mutta mulla on kissa huone, jossa kissalle eri tasoja joilla loikoilla.
Saako vieras sitten yhden noista loikoilutasoista kun tulee teille?
Tavallaan. Saunatilojen olohuoneessa on iso vuodesohva. Kulkemaankin pääsee erillisestä ovesta ja oma vessa. Ei siellä ihmeempiä sisustuksia ole, nätti kuten muukin koti.
Vierailija kirjoitti:
Tavallaan. Saunatilojen olohuoneessa on iso vuodesohva. Kulkemaankin pääsee erillisestä ovesta ja oma vessa. Ei siellä ihmeempiä sisustuksia ole, nätti kuten muukin koti.
Muitakin tiloja on missä vierailijat voisi yöpyä, mutta tuolla mieluiten ovat 🙂
Mulla on työhuone/vierashuone. Eli tyttären entinen huone, jossa on hänen vanha 120 cm leveä sänky ja mun etätyöpiste näyttöineen näppiksiineen ja sähköpöytineen.
Tytär tässä nyt toki enimmäkseen nukkuu, kun ei mulla oikein muita vieraita käykään kauempaa. Ja tytärkin vain muutaman kerran vuodessa.
Viimeinen lapsi muutti pois kotoa. Nyt on kolme vierashuonetta ja päälle takkahuonekin, jossa voi yöpyä. Riittää tilaa! ;) Yksi vierashuone selkeästi työhuoneena.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole eikä tarvita. Vieraita ei majoitetaan sisälle vaan ulos. Telttamajoitus ja ulkoruokinta.
Sinne kerrostalon pihalle vieraat telttaan?
Meillä on kolme. Plus keittiö, kylppäri poreammeella ja wc suihkulla.Terassi on kanssa kiva .Olen sisustanut yläkerran niin kuin haluaisin alakerran olevan.
Meillä on 4 isoa koiraa ja alakerta on koirien takia sellanen että on tosi helppo siivota.
Olen ottanut tavaksi viettää rentoutuslomaa yläkerrassa kun ukko ja sen koirat on saanut mitan täyteen.
0n meillä kolme ylimääräistä huonetta. Yhdessä on kaunis parisänky , hylly nojatuoli ja telkkari . Antiikkimatto, verhot ja vaatekaapit. Muissa on sängyt ja yhdessä tietokone , tulostin ym. ja hylly mapeille. Minä pidän yleensä isommat juhlat täällä ja sitten mahtuu lasten perheet nukkumaan. toisessa asunnossa on yläkerrassa 2 makkaria ja alhaalla 1 makkari ja vielä 2 tupaa. On sängyt 11 hengelle.
Tilan puolesta voisi olla. Vaan eipä vierashuoneeksi olla tehty yhtään huonetta. Koti on kotiväkeä varten käytössä , ei vieraita varten.
Löytyy kaksi huonetta jotka ovat yhdistettyjä vieras/työhuoneita. Eli molemmissa on 120cm sängyt, nojatuoli ja työtuoli ja -pöytä. Arkisin niissä tehdään etätöitä ja vieraita on lähinnä viikonloppuisin ja pyhinä. Rantasaunan tuvassa on myös mahdollista majoittua, mutta siellä on vaan vuodesohva.
Meillä piano- ja kirjahuoneessa on levitettävä vuodesohva. Toimii oikein hyvin vierashuoneena.