IL: vasemmistopoliitikon mielestä köyhät saavat varastaa ruokaa kaupasta
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten työttömät vassarit on niin helvetin läskejä, jos ne näkee nälkää?
Juovat kaljaa niin paljon.
Esikuvanaan pöhöttynyt Paavo keskikaljankittaaja autonpotkija taiteilija sammunutministeri.
En ole koskaan varastanut vaikka joskus on ollut tiukkaa. Kyllä siellä kaupassa on valinnan mahdollisuus, voi ostaa halvempaa ja vertailla hintoja. Suomalaiset ovat myös niin valtavan lihavia että monelle tekisi hyvää olla kaalisoppa dieetillä silloin tällöin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on hänen mielipiteesnä. Se ei tarkoita, että KAIKKI vasemmistopoliitikot ovat samaa mieltä.
En ole kuullut että puoluejohto olisi kommenteistaan irtisanoutunut,siis hyväksyvät tämän.
No sitten hyväksyvät. Jatka elämääsi ja kehitä sitä saatanan resilenssiäsi. Miten aiot pärjätä vaikkapa työelämässä noin olemattomalla resilenssillä?
Persujen politiikasta johtuen ihmisten pitää alkaa varastelemaan. Hyvin tehty persut!
Vierailija kirjoitti:
mitähän alman äänestäjät ovat mieltä alman voimistumisesta. ilmeisesti povaavat hänestä pormestaria voi kiesus.
Jos Alma ärsyttää persuja niin saa mun äänen välittömästi! Hyvä Alma!
Ainakin tiedän kenen lompakon saa ryöstää jos tulee pula ruoasta ja rahasta joskus. Nih.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin. Se on hänen mielipiteesnä. Se ei tarkoita, että KAIKKI vasemmistopoliitikot ovat samaa mieltä.
En ole kuullut että puoluejohto olisi kommenteistaan irtisanoutunut,siis hyväksyvät tämän.
No sitten hyväksyvät. Jatka elämääsi ja kehitä sitä saatanan resilenssiäsi. Miten aiot pärjätä vaikkapa työelämässä noin olemattomalla resilenssillä?
Hyvin pärjäsin enää ei tarvitse.
Vierailija kirjoitti:
Persujen politiikasta johtuen ihmisten pitää alkaa varastelemaan. Hyvin tehty persut!
Marinin hallituskaudella putosi köyhyysrajan alle 300tuhatta suomalaista lisää,Sannan meriitti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitähän alman äänestäjät ovat mieltä alman voimistumisesta. ilmeisesti povaavat hänestä pormestaria voi kiesus.
Jokainen rehellinen kyllä ymmärtää.
kommunistiset maat ovat aika vähissä, koska ei se koskaan missään toiminut, kun eletään vain varastamalla toisilta ja tarvitaan sitten väkivaltainen armeija sitä estämään, niin huonostihan siinä käy. Esim Haitista ihmiset kyllä pakenee muualle, kun ei ole ruokaa vaan vain vihaisia poliiseja. Ja toisin kuin meillä: nälkä. Ja laivalla pääsee vaikka usaan.
" Tuntuisi tosi oudolta ajatella, että kauppojen oikeus voittoihin menisi sen edelle, että ihmisellä on oikeus syödä, hän sanoo."
Minusta taas tuntuu oudolta, että hallitus ja sen myötä eduskunta hyväksyy sellaiset toimeentuoon tulevat rajoitukset ja leikkaukset, jotka ajavat ihmiset varkaisiin ja rikkomaan lakia. Vaasemmisto ei nyt hallituksessa ole, mutta eduskunnassa on ja kaikki, jotka ovat toimillaan edesauttaneet hallituksen köyhien kyykyttämistä ovat vastuullisia köyhien kurjuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alma Tuuva on oikeassa. Niin kauan kun persut ja kokoomus pilaavat vähävaraisten Suomalaisten mahdollisuutta ihmisarvoiseen elämään. Oikeus pitää ottaa omiin käsiin.
Olen samaa mieltä, oikeus pitää ottaa omiin käsiin. Jokainen varas kaupan takahuoneeseen, nappi päähän ja biojätteeseen.
Minusta näpistelijät voi ampua suoraan kassojen eteen. Asiakkaat saavat sitten purkaa aggressiotaan potkimalla raadot ulos varisten syötäväksi.
Pitäiskö sun mennä tekemään läksyt vaikka?
Ei tarvitse kun sun lapses tekee ne mun puolesta tai mä hakkaan sen homon.
Taitaa tollanen narukäsi saada itse siltä lapselta köniin🤭🤭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Marinin hallituskaudella putosi köyhyysrajan alle 300tuhatta suomalaista lisää,Sannan meriitti.
Mutku Sanna! loool
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täältä jo sai meidän tavis työläisperheestä. Pyrran leikkauksia osui 4 eri leikkausta jotka johti sossuluukulle. Saatana. 👹👹👹👹
Jos varastaminen on sallittua, niin kerrotko osoitteesi, jotta voin tulla katsomaan kotoasi, onko siellä mitään mulle käypää kamaa jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, totta kai hyväksyvät koska puheenjohtajakin on sitä mieltä että terve ja muutoinkin työkykyinen ihminen saa oikeutetusti elää pelkästään sosiaaliturvan varassa. Ei tarvii hakeutua töihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samoin täältä jo sai meidän tavis työläisperheestä. Pyrran leikkauksia osui 4 eri leikkausta jotka johti sossuluukulle. Saatana. 👹👹👹👹
Jos varastaminen on sallittua, niin kerrotko osoitteesi, jotta voin tulla katsomaan kotoasi, onko siellä mitään mulle käypää kamaa jäljellä.
Ei tietenkään Paremmilta ihmisiltä saa varastaa, ainoastaan riistäjäkapitalisteilta!
Sosialismi on täysin mielisairas vihaideologia.
miksi sanna kutsui poliisit kun "köyhä" hänen äänestäjänsä olisi tullut syömään. ensi jouluna almalle syömään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa .persujen kannatus laskee kuin vanhan äijän kulli. Nauretaan nillä porukassa 😅🤣😂😅🤣😂🤣🤣🤣🤣
Jos vasemmistoa verrataan kulliin, niin se kulli ei ole koskaan ollut erektiossa.
Kusta sieltä on kyllä tullut senkin edestä.
"Hakkaisin ensin sun homopojan ja sitten hakkaisin sinut. Sitten tbäggäisin sinua samalla kun itket. Haha! Homo! 🤣"
Aina olet tervetullut kokeilemaan.