Turusssako boomerhullu asuu?
Eläkeläisiin kohdistuneet vihakeskustelut saattavat näköjään konkresitoitua kuten muutkin aivopesut ksntavat hedelmää, esim oululainen teinipoika.
Kommentit (8)
Minä rupean skuuttihulluksi. Niitä lojuu jalkakäytävillä tukkeena ja pyöräteillä missä ne suorastaan pyöräilijöille vaarallisia.
Vierailija kirjoitti:
Koska alkaa lihavien ja diabeetikkojen töniminen?
Sitä on ollut aina
Vierailija kirjoitti:
Minä rupean skuuttihulluksi. Niitä lojuu jalkakäytävillä tukkeena ja pyöräteillä missä ne suorastaan pyöräilijöille vaarallisia.
Me muut harpotaan yli mutta liikunta- ja näkövammaisille tuollainen keskellä jalkakäytävää lojuva skuutti voi olla hengenvaarallinen.
ehkä joku teline kuten Alepa-pyörillä, olisi ollut parempi idea kuin tämän hujan hajan jättäminen, olen huomannut että jotkut oikein piruuttaan parkkeeraa keskelle jalkakäytävää.
Vierailija kirjoitti:
Mulla kaunis vekki päässä kun jouduin jarruttamaan pökkelösti skuutin takia :( Onneks jarrutin lopun matkaa päällä niin pyörä säilyi ehjänä.
No se on ma mu se vanhusten pahoinpitelijä.
Turussa on paljon sairautta! Siellä riittää vaikka minkälaista hullua!
Vierailija kirjoitti:
Turussa on paljon sairautta! Siellä riittää vaikka minkälaista hullua!
Just näitä itseänsä fyysisesti heikompiin ja yksin liikkuviin, asuviin, ihmisiin pahuutensa ja sairautensa kohdistavia! Näitä Turussa riittää!
Koska alkaa lihavien ja diabeetikkojen töniminen?