Vaimo pilasi perhe-elämän päihteiden käytöllä
En viitsi tähän kirjoittaa, miten villiä hänen touhunsa oli.
Kelpasin silloin kyllä tueksi kaikenmaailman palavereihin. Paljastuipa vielä, että on päihdetaustaa nuoruudesta.
Sitten, kun toipui ongelmasta, niin minä kelpaankin vain sylkykupiksi ja olenkin syyllinen siihen päihdeongelmaan.
No tämä nyt oli vain tällainen turha avautuminen. Pahoittelut.
Kommentit (35)
Ikävä juttu. Tunnen tuollaisen naisen, mutta hän ei kyllä ole päihdeongelmastaan toipunut. Välillä vain on vähän kuivempi kausi. Hänen useat aviomiehensä ovat syyllisiä kaikkeen, samoin poikaystävät...
Naisilla aina sama. Mies tukee alussa ja auttaa jaloilleen. Sit kun mies väsyy ja nainen voimaantuu, niin miehestä tulee se pahis. En itse enää koskaan suostu seurustelusuhteeseen naisen kanssa.
M41
Vierailija kirjoitti:
Kännissä on kivaa..käydä vaikka vieraissa..
Mun ex-avomies harrasti samaa. Kävi muka vaan kaljoilla.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä juttu. Tunnen tuollaisen naisen, mutta hän ei kyllä ole päihdeongelmastaan toipunut. Välillä vain on vähän kuivempi kausi. Hänen useat aviomiehensä ovat syyllisiä kaikkeen, samoin poikaystävät...
Kenenhän syy on että niitä on useita ja kaikki on paskoja. Naisilla unohtuu aina se vastuu omista valinnoistaan.
Ikävää. Menit siis naimisiin henkilön kanssa jota et tuntenut tarpeeksi hyvin. Ei raju päihteiden käyttö yleensä ihan tyhjästä yhtäkkiä ala.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kännissä on kivaa..käydä vaikka vieraissa..
Mun ex-avomies harrasti samaa. Kävi muka vaan kaljoilla.
ei harrastanut, hän ei vain halunnut olla kotona, jos sinä olet siellä
Mun ex-vaimo muutti toisen miehrn luo, kun annoin vaihtoehdoiksi raitistuminen tai ero. Sai se sentään erossa hyvät juomarahat mukaansa.
Vierailija kirjoitti:
Ikävää. Menit siis naimisiin henkilön kanssa jota et tuntenut tarpeeksi hyvin. Ei raju päihteiden käyttö yleensä ihan tyhjästä yhtäkkiä ala.
Ei siihen mitään varsinaista syytä tarvita, se riittää että tykkää olla päihtyneessä tilassa.
Vierailija kirjoitti:
Naisilla aina sama. Mies tukee alussa ja auttaa jaloilleen. Sit kun mies väsyy ja nainen voimaantuu, niin miehestä tulee se pahis. En itse enää koskaan suostu seurustelusuhteeseen naisen kanssa.
M41
Kiitos, hyvä. Pidä muutenkin se siitin housuissasi.
Aika harvaa työtä kestää enää selvinpäin, kaikki on mennyt niin hirveäksi.
Ikävää. Eipä kaikki naisetkaan niin hyviä naimakauppoja ole. Siitä vaan ei puhuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei siihen mitään varsinaista syytä tarvita, se riittää että tykkää olla päihtyneessä tilassa.
Tarkoitin että tuskin nainen oli mikään absolutisti kuivasuu suhteen alkaessakaan. Merkit varmasti olivat ilmassa. Ap joko ignoorasi ne rai kuvitteli muuttavansa naisen.
Kun kynnysmaton rooliin alistuu, se rooli kestettäköön. Itse voit valita kenen kanssa elämäsi elät, yhtä lailla kuin vaimosi voi valita juoko vai ei. Elämä on valintoja, mutta niistä on jokainen itse vastuussa. Turha kerjätä sääliä. Säälin ainoastaan alkoholistiperheen lapsia, he eivät oikeasti voi tilanteelleen mitään.
Vierailija kirjoitti:
Mun ex-vaimo muutti toisen miehrn luo, kun annoin vaihtoehdoiksi raitistuminen tai ero. Sai se sentään erossa hyvät juomarahat mukaansa.
En usko että päihdeongelmaista voi hoitaa ultimatumilla.
Tuli muuten mieleen tästä, itsekin nuorempana kun tuli käytettyä enemmän alkoa. Niin silloin tuli myös seurusteltua miesten kanssa. Nykyään kun on ollut vuosia alkotta, en siedä miehiäkään enkä näe mitään pointtia minkäänlaisissa "parisuhteissa". Eli ehkäpä sinunkin on oikeasti kiittäminen sitä alkoa, että sinulla oli vaimo alun alkaenkin, sillä ilmansitä olisit voinut jäädä kokonaan ilman.
Vierailija kirjoitti:
Kun kynnysmaton rooliin alistuu, se rooli kestettäköön. Itse voit valita kenen kanssa elämäsi elät, yhtä lailla kuin vaimosi voi valita juoko vai ei. Elämä on valintoja, mutta niistä on jokainen itse vastuussa. Turha kerjätä sääliä. Säälin ainoastaan alkoholistiperheen lapsia, he eivät oikeasti voi tilanteelleen mitään.
Mutta toisaalta heitäkään ei olisi ehkä edes olemassa ilman alkoa. Miksi siis säälisit sitä, joka heidän henkensä on alun alkaenkin tuottanut?
Myötätuntoni on sinun puolellasi. Tsemppiä jatkoon.
T. Alkoholistiperheen lapsi, nyt jo aikuinen