Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on seksuaalinen ylärajasi?

Vierailija
14.05.2025 |

Kuinka usein kykenet tai haluat ryhtyä seksiin sopivan kumppanin kanssa? 

Kysyn siksi, että en ole sitä koskaan päässyt selvittämään omalta osaltani. Kolme yhdyntää päivässä ole kokenut useammasti, mutta ei se mikään raja ole ollut. Reilun parinkymmenen vuoden mittaisen liiton aikana seksiä oli kerran tai pari viikossa ja enää keski-iässä en usko löytäväni kumppania asian selvittämiseksi. Ikäiseni naiset eivät ole enää kovin aktiivisia. Kerro kokemuksesi.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa suhteessa saa seksi useaan x per viikko ja ilta.

Sitten 5 v seurustelun jälkeen ei imetä enää munaa eikä saa anusta

Joskus väljänperkasta kitkerälle kärylle haisevaa vittua lusikassa

Mitä teen

Vierailija
2/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa suhteessa saa seksi useaan x per viikko ja ilta.

Sitten 5 v seurustelun jälkeen ei imetä enää munaa eikä saa anusta

Joskus väljänperkasta kitkerälle kärylle haisevaa vittua lusikassa

Mitä teen

Etsit tietenkin 10-15-vuotta nuoremman naisen joita on miehille aina tarjolla. Tai jatkat ulisemista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä koska en ole vielä ikinä ollut yhdenkään miehen kanssa puuhissa kuka haluaisi yhtä paljon kun itse voisin ottaa vastaan. Olisi kiva tietää koska tulis pil kipeäksi ja mä sanoisin että ei enää tänään. En usko että niin tapahtuu ikinä. Löytyiskin edes joku keltä sais edes jotenkin riittävästi.

Vierailija
4/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kanssa kyltymätön  on raja. Mies ei aina jaksa tarpeeksi, onneksi käyttää kaikkia avujaan!

Vierailija
5/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kanssa kyltymätön  on raja. Mies ei aina jaksa tarpeeksi, onneksi käyttää kaikkia avujaan!

Missä te sitten piileksitte? Onko häpeä kertoa haluistaan? Olen tavannut naisia, jotka sanovat, ettei seksin määrä tule vastaan, mutta jo viisi kertaa viikossa on lopulta liikaa.

T:ap

Vierailija
6/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksiä joka päivä.

Vierailija
7/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä koska en ole vielä ikinä ollut yhdenkään miehen kanssa puuhissa kuka haluaisi yhtä paljon kun itse voisin ottaa vastaan. Olisi kiva tietää koska tulis pil kipeäksi ja mä sanoisin että ei enää tänään. En usko että niin tapahtuu ikinä. Löytyiskin edes joku keltä sais edes jotenkin riittävästi.

Useimmilta naisilta alkaa kiinnostus pantavana oloon parin tunnin setillä, jotkut jaksaa ottaa kalua vastaan neljäkin tuntia, harvempi kestää kuutta tuntia. Yksittäisiä tosinaisiakin on olemassa, jotka kykenee sen yli, mikäli annan pikku lepotaukoja välillä. Kukaan ei ole kestänyt neljääkään tuntia vain pilluun kohdistuvaa yhtäjaksoista panemista, vaan siinäkin joutuu jo käyttämään kaikkia kolojaan ja muitakin keinoja tyydyttääkseen mut kunnolla. 

Vierailija
8/29 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pantavana oloon??? Yöks.Jos oltava (kuka ihme siihen suostuu) VAIN pantavana, en kauan kattelis, kerran vain. Kyllä miehen pitää rakastella naista muutenkin kuin oman kalunsa iloksi! Paljon huuliaja sormia ja sitten kalua myös; oma kokemus parhaasta lentomatkasta huippumatkalle on, kalu pillussa ja miehen sormet klitoriksella. Voi taivas mitä siitä saakaan, myös mies!

Vierailija
9/29 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmilta naisilta alkaa kiinnostus pantavana oloon parin tunnin setillä, jotkut jaksaa ottaa kalua vastaan neljäkin tuntia, harvempi kestää kuutta tuntia. Yksittäisiä tosinaisiakin on olemassa, jotka kykenee sen yli, mikäli annan pikku lepotaukoja välillä. Kukaan ei ole kestänyt neljääkään tuntia vain pilluun kohdistuvaa yhtäjaksoista panemista, vaan siinäkin joutuu jo käyttämään kaikkia kolojaan ja muitakin keinoja tyydyttääkseen mut kunnolla. 

Mä niin nauttisin.  En kyllä tiiä sanoa tunneista miten kävisi, no pystyn mutta ehkä lopussa voisi ehkä laittaa liukkaria. Muuten oma kosteus riittää tosi pitkään enkä oo ikinä tarvinnut sellaisia.  Yks ainoa on ollu ikinä kuka pysty ja jakso monesti ja pitkään. Jokunen kymmenisen minuutin mies ja kaikki muut tulee aina parissa minuutissa vaikka ei kuulemma pitäisi olla semmoisia ongelmia. Se on tosi turhauttavaa.

10/29 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä ihanne olisi kahden tunnin välein ja itse suoritukseen kuluu 30min -1.5h eli noin 8 kertaa vuorokaudessa. Ottakaa kyltymättömät ihmeessä yhteyttä. 

Kaunis ku??inen superherkku turusta. Of sisällöntuottaja ja seksin moniottelija 🥰 kik moniottelija 

Vierailija
11/29 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät näköjään tajua, monetkaan.

Vierailija
12/29 |
15.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

moniottelija kirjoitti:

Itsellä ihanne olisi kahden tunnin välein ja itse suoritukseen kuluu 30min -1.5h eli noin 8 kertaa vuorokaudessa. Ottakaa kyltymättömät ihmeessä yhteyttä. 

Ois kiva koittaa tuollaista rytmiä. Sais kerrankin tarpeeksi eikä pari minuuttia kerran kuussa tai harvemmin niinku kotona.

Vierailija
13/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti hurahtaa 8h, kun tapaan rakastajani. Ei tee tiukkaakaan ja aina aika loppuu kesken.

Vierailija
14/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan tavannut miestä,  joka haluaisi enemmän seksiä kuin minä. Yli neljää tuntia yhdyntää en ole koskaan saanut. Haluaisin nimenomaan penetraatiota, miksei suuseksiäkin.

On vain pärjättävä vähemmällä.

Vierailija
15/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

BMI >30. Ikä > 60.

M50

Vierailija
16/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan päässyt kokeilemaan. En osaa yhtään arvioida, missä vaihessa alkaisi tutua pahalta. Joku normaalin yläraja säännöllisesti voisi olla minulle aamulla, päivällä ja pari kertaa illalla. Enempään ei varmaan aika ja innostus riittäisi pidemmän päälle.

Vierailija
17/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan tavannut miestä,  joka haluaisi enemmän seksiä kuin minä. Yli neljää tuntia yhdyntää en ole koskaan saanut. Haluaisin nimenomaan penetraatiota, miksei suuseksiäkin.

Oletko koskaan harkinnut panokonetta?

Vierailija
18/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuuden naisystävän kanssa, kun oli vähän aikaa harjoiteltu, oli ihme maratoneja. Joissa laukesin (olen siis mies) 6 kertaa vuorokauden aikana (aamu-aamu) joka varvi kesti kauemmin, kun tunto meni ja 3 viimeistä oli 45 min/kpl suoraa naimista hiki päässä joka asennossa ilman taukoja. Nainen sai 10-20 kpl, riippuen vähän vireystilasta. 

Sen enempään ei kunto vaan riittänyt. Oltiin molemmat viiskymppisiä. Näitä oli vuoden verran, sitten alkoi vaihdevuodet ja nyt on ehkä kerran kolmessa viikossa pikaiset (10 min). 

Olis kiva koittaa jonkun nuoremman naisen kanssa vieläkö 60 v ukolla lähtee yhtään tollasta kiimanaintia.

Vierailija
19/29 |
18.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä meitä kestävän kyvykkäitäkin miehiä löytyy, ei kannata luovuttaa ja voi hyvinkin vielä osua kohdallesi. RS

Vierailija
20/29 |
19.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

eiköhän terve mies pitäis aika monta kertaa pystyä. itsellä raja menee 5-6 kertaa päivässä, sen jälkeen siitä ei oikein nauti ja alkaa olemaan kivuliasta. toki suhteessa mennään ihan kerran päivässä kun satutaan olemaan samassa osotteessa.

:M50

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä