Osaatko soittaa mitään soitinta?
Haaveiletko vielä uudesta soittimesta jonka oppisit?
Kommentit (20)
Olen ansioitunut backstage-poskisolisti.
Osaan soittaa pianoa, harmonikkaa, kitaraa ja ukulelea. Ja nokkahuilua ja huuliharppua.
Osaan soittaa kitaraa, bassoa, koskettimia, rumpuja ja muita lyömäsoittimia, huuliharppua, kazoota, mandoliinia ja viimeisimpänä opetellut ukulelen soiton. Vielä haluaisin ehtiä oppimaan saksofonin ja trumpetin. Olen harrastanut soittamista yli 40v ja vaikuttanut useissa kokoonpanoissa.
Osaan piereskellä Ukko-Nooa. Ehkä voisin opetella vielä Tuiki tuiki tähtösen tai Edelweissin. Eipä ole tämän lisäksi muuten taiteilija lahjoilla siunattu.
En osaa mutta haluaisin osata soittaa mystistä musiikkia itse tehdyllä jouhikolla. Se on must do-listallani.
Olen kiertänyt suomea rumpalina, basistina, kitaristina, laulajana (soitan myös pianoa, en koskaan bändissä).
Keikkailin bändeissä päätyönä, sivutyönä ja harrastajana.
Koskaan en ole ottanut yhtään soittotuntia tai virallisesti opiskellut, enkä ollut missään musaluokalla tai muuta.
En ole mikään maailman paras mutta silloin kun nämä tuli opeteltua, ei ollut mitään youtubea tai nettiopetuksia, eikä mitään, joten väitän, että tuohon tarvittiin ihan oikeasti aivoja ja oivaltamista ja paljon.
Olen jo pitkään haaveillut että alkaisin tekemään konemusiikkia. Säveltäminen onnistuu koska omaan absoluuttisen sävelkorvan.
Osaan soittaa pianoa, kirkkourkuja ja käyrätorvea. Kävin myös huuliharppukurssin. Haluaisin oppia soittamaan vielä ksylofonia.
Olisi ihanaa osata soittaa jotakin soitinta, vaikkapa pianoa.
Vierailija kirjoitti:
Osaan piereskellä Ukko-Nooa. Ehkä voisin opetella vielä Tuiki tuiki tähtösen tai Edelweissin. Eipä ole tämän lisäksi muuten taiteilija lahjoilla siunattu.
en. vanhempani sanoivat jo kun olin 6-v etten ole musiikillisesti lahjakas.
Soitan futarikundien nahkafagotteja neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri neliovisen Bemarin takapenkiltä
Vierailija kirjoitti:
Soitan futarikundien nahkafagotteja neliovisen Bemarini takapenkillä.
T: Niko Petteri neliovisen Bemarin takapenkiltä
Missä sinuun voi tutustua?
Osaan soittaa suutani. Ehhe he.