Haluaisin ostaa naiselle lahjaksi koriste-esineen olohuoneen sivupöydälle, tarvitsen apua
En oikein tiedä mistä aloittaa ja mikä sopisi, niin että en vaikuta liian pihiltä ja esine olisi kaunis ja tyylikäs. Vinkkejä otetaan vastaan.
Kommentit (75)
Tee kipsivalos miehuudestasi juhlakunnossa ja maalaa kultamaalilla.
Takuuvarma hitti.
Mene kierrätyskeskuksen myymälään, ja osta joku. Siellä hyllyt notkuu niitä koriste-esineitä. Ja sinun antamasi on joka tapauksessa siellä ennen joulua, olipa uusi tai kierrätetty.
Ala-asteella saamasi hymypoikapatsas muistuttaa naisellesi, kuinka mukava ja antelias mies hänellä onkaan. Jos et jostain syystä ole saanut hymypoikapatsasta, niin Leninin rintakuva toimii melkein yhtä hyvin.
Vakoilukamerasuunnitelmalta tosiaan kuulostaa
Vierailija kirjoitti:
Merellinen tai luonnon sisustus?
Eli ankkuri vai kasa käpyjä?
EI KORISTE-ESINETTÄ.
Tai ehkä aloitus on provo.
Vierailija kirjoitti:
EI KORISTE-ESINETTÄ.
Tai ehkä aloitus on provo.
Ei voi olla. Ei mitenkään.
Vierailija kirjoitti:
Aaltomaljakko
Jos saisin Aalto-maljakon, huutaisin äänettömästi. Epämieluisampaa lahjaa saa hakea.
Osta se iso laakea Aallon vaasi sammalenvihreänä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sinä tarvitset apua. Koriste-esineiden ostelu on sairasta.
Totta, mies lähtisi vaihtoon, jos ostaisi mulle mitään pölynkerääjiä.
Ja ihmetellään kun avioliitot ei kestä 🤔
Aito kultaharkko on aina tyylikäs lahja antaa ja kokoja löytyy jokaisen kukkaron koolle ellei nyt ihan tyhjätasku ole.
Lasiset dildot ovat taiteellisia ja käytännöllisiä. Tuovat omistajalleen silmäniloa sekä hymyä ja hyvinvointia. Suosittelen kuitenkin laadukkaaseen tuotteeseen päätymistä, eikä mitään TEMU juttuja, ihan turvallisuussyistä.
Älkää, ihmiset, please ostelko lahjoiksi mitään KORISTE-ESINEITÄ, ellei erikseen ole toivottu/ pyydetty!
Ristipistotaulu, esimerkiksi. Tai pehmonalle. Molempiin on todella helppo piilottaa vakoilukamera ja mikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sinä tarvitset apua. Koriste-esineiden ostelu on sairasta.
Ja ihmetellään kun avioliitot ei kestä 🤔
Saat ihmetellä, mutta oma liittoni on kestänyt 54 v, olen tuo krääsän vihaaja.😏
Onneksi oma mieheni on pölynkerääjistä samaa mieltä kanssani.