Voi luoja!! Tinderin miehet jonossa
Olen sporttinen, hoikka, siro mutta isorintainen nainen ( silarit ja rintojen kohotus) ja silmäluomet leikattu, mahassa tehty mummy makeover eli kiristetty mahaa ja tehty selluliitin poisto, ja maha hoikka ja pieni. Hampaat valkaistu ja hiukset pidennys & tuuhennus.
urheilen 5 krt viikossa ja timmi ja tiivis kroppa ja peppu treenattu muodokkaaksi. Treenivaatteet sexyt ja käytän aina piikkikorkokenkiä ja minihameita tai peppu ryppy legginsejä.
miehet ahdistelee ja lähestyy missä vaan. Koulussa, kaupassa, kuntosalilla ja toki Tinderissä .
Miksi miehet on niin ulkonäkökeskeisiä??? Olen itse kiinnostunut miehestä joka tarjoaa minulle jotain muuta kuin ulkonäkö
Kommentit (7)
Yleistäminen on yleensä heikkolahjaisen heiniä.
Nyt on kyllä niin huono, että päähän sattuu...Mut toi peppu ryppy leggingsit on kyllä hyvä, varsinkin noin erikseen kirjoitettuna. Tulee vahva trailer park -viba, niin kuin koko tekstistä. Tosin tämän on oikeasti kirjoittanut Touko, syrjäytynyt naisvihaaja Mikkelistä.
kunnon silarit on hyvännäköiset hoikassa rungossa
Piikkikorkkarit salilla on todella käytännölliset.
Naiset haluaa komean pitkän miehen ja ulkonäkö tärkein joten miehet haluaa kauniin naisen jolla on solakka vartalo.
Sinä olet kyllä incel, joka kirjoittaa kuin apukoululainen.