Aloin boikotoimaan yrityksiä jotka vastaanottavat käteistä rahaa maksuna
Käteisen käyttö kielii yleensä veronkierrosta tai muusta epärehellisestä toiminnasta. Käteisellä maksavat enää seniilit vanhukset ja Kelaa kusettavat tukilusmut.
Kommentit (93)
"Voi olla, että minä tunnollisena veronmaksajana maksan sen sinun käteisesi!"
Älä möläyttele tällaisia älyttömyyksiä niille, joilta on tunnollisina veronmaksajina jo pidätetty ennakot siitä, mitä heillä on jäljellä nostaessaan LAILLISIA varojaan käteisenä pankkiautomaatista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36. Voi olla, että minä tunnollisena veronmaksajana maksan sen sinun käteisesi!
Minä nostan sen käteisen ihan omalta tililtäni, en sun tililtäsi.
Se on tullut sinun tilillesi KELAsta, jonka minä rahoitan
Kertoo sinusta kaiken tarvittavan, kun kuvittelet kaikkien muiden saavan tulonsa samasta lähtestä.
Eri
Maksan käteisellä silloin, kun en halua, että rahankäytöstäni jää mitään jälkiä...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
36. Voi olla, että minä tunnollisena veronmaksajana maksan sen sinun käteisesi!
Minä nostan sen käteisen ihan omalta tililtäni, en sun tililtäsi.
Se on tullut sinun tilillesi KELAsta, jonka minä rahoitan
En ole Kelan asiakas, olen vanhuuseläkkeellä, sorry.
No, työssäkäyvien rahoilla kuitenkin kaupassa käyt. Jos aiot tähän reagoida vihaisesti, katso ensin eläkkeiden rahoitus
Eläkkeiden rahoitustavasta viisasteleminen on eri asia kuin se, että voimassa olevan järjestelmän mukaisesti saadut työeläkkeet on laillinen oikeus käyttää ihan niin kuin itse haluaa eikä asia kuulu sinunlaisillesi kontrollifriikeille pätkääkään.
Eri
Vapaa ihminen maksaa käteisellä, orja digrahalla, Digiorja rakastaa orjuuttaan, kahleitaan ja ennen aikaista kuolemaansa. Orja nuolee fyyrereiden anuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyhmillä näitä juttuja piisaa.
Aivan, jotkut luulevat vainoharhoissaan, että viranomaiset ovat kiinnostuneita siitä, ostavatko he Lidlistä vai S-marketista, ostavatko tupakkaa vai rasvatonta maitoa jne
Ketä kiinnostaa ja mistä tulisi rahoitus moiseen seurantaan?
Tämä! Ihan kuin Suomen valtiolla olisi intressiä kytätä Matin ja Maijan ostoskoria. Enemmän kannattaa olla huolissaan vaikkapa mitä kirjataan kantaan - voi estää vaikka vakuutuksen saamisen.
Molemmista on syytä olla aivan yhtä huolissaan. Molemmissa on ilmeinen vaara kaikkien yksilöä koskevien tietojen keräämisestä ja yhdistelystä hänen koko elinajaltaan sekä tietojen vuotamisesta pitkän ajan kuluttuakin sellaisille tahoille, minne niitä ei ole alun perin tarkoitettu. Yksilön kannalta lähes sama, onko tämän takana valtio itsessään vai valtion suojeluksessa toimivat monopolit. Turha väittää, että kyseessä olisi vain "tietojen jakaminen yhteistyökumppaneillemme, jotta voimme tehdä sinulle juuri sellaisia tarjouksia, joista saattaisit olla kiinnostunut".
eri
Tätä samaa asiaa koskeviin aloituksiin on yleensä kolmenlaisia syitä.
1) aivopestyjen hyväuskoisten hölmöjen jankkaaminen paremman tekemisen puutteessa
2) vastoin parempaa tietoa provoaminen ainoana tarkoituksena tahallaan ärsyttää yksityisyydensuojastaan aiheellisesti huolestuneita lajitovereita
3) pankkimafian asialla olevan spammaajan heittämä koepallo sen testaamiseksi, kuinka paljon propagandaa ja lobbaamista vielä tarvitaan vastarinnan murtamiseksi, jotta loputkin kansalaisten rahaliikenteestä saadaan pankkien sataprosenttiseen kontrolliin ja siten vapaaksi riistaksi negatiivisille koroille ja "palvelu"-maksujen jatkuville korotuksille.
Jatkammeko keskustelua arvailemalla, mikä näistä oli juuri tämänkertaisen aloittajan motiivi? Vai keksiikö joku vielä muita mahdollisia syitä?
ei käteistä käytä juuri muut kuin h-diilerit ja persut
Vierailija kirjoitti:
ei käteistä käytä juuri muut kuin h-diilerit ja persut
Menen kauppaan. Maksan käteisellä. Mitä arvelet: kiinnostaako mua, pitääkö kassatyöntekijä tai jonossa jälkeeni tuleva mua jompana kumpana noista? Ei kiinnosta mua pätkääkään. Elän elämääni. Muut voivat elää omaansa yrittäen orwellimaisesti Tehdä Kaiken Oikein, kuten yhteiskunta edellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Maksan käteisellä silloin, kun en halua, että rahankäytöstäni jää mitään jälkiä...
Kuten Alkossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käteistä rahaa ei travitse kuin prostituoidut, huumekauppiaat ja pimeän työn tekijät/teettäjät sekä muut rikolliset. Pimeä työ muuten nostaa laskelmien mukaan verojasi usealla prosentilla.
Paskapuhetta.
Etkö ihan oikeasti ymmärrä, että pimeän työn tyypit käyvät sinunkin taskullasi?
Etkö ihan oikeasti ymmärrä, että kaikki sähköinen maksaminen on epävarmaa? Ei tarvi kummoistakaan häiriötä tai hybribihyökkäystä niin mitkään verkkopalvelut ei toimi. Siinä kohtaa tulee käteistä ikävä.
On kaksi eri asiaa, panna tai pistää sika kuoliaaksi !