Itekseen saan raivokohtauksia
Masennus on ollut aina taustalla. Olen kolmekymppinen nainen. En oo koskaan nauttinut mitään päihteitä tai alkoholi.
Nykyään olen alkanut itsekseni kotona huutaa ihan täysillä ja saatan täysillä hakata nyrkin johonkin.
Osaako joku sanoa mistä on kyse?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Olen teineistä lähtien saanut ammattiapua, käynyt miljoona eri harrastuksissa, järjestöissä, tapahtumissa. Mikään ei auta. Haluun vaa pois. Oon muuten tosi siisti ja kiva ihminen. Musta ei huomaisi mitään.
Mua on koulukiusattu, jätetty aina ulkopuolelle, en oo koskaan onnistunut saamaan miestä itselleen, eikä naiskavereita, perhe on lähes olematon eikä ole tukiverkostoja.
Olen aina täysin yksin joutunut nousta ylös ja tehdä kaiken. Oon hyvin ratkaisukeskeinen.
Yksinäisyys pilaa kaiken. Olen täysin näkymätön. Tää vaurioittaa päätä aivan valtavasti. Et ymmärrä enää kuka sä oot, kukaan ei kaipaa sua.
Mä en enää jaksa tätä pitkään. Oon kaikki pyhät yksin, kaikki arjet.
Välillä itsekseni oikein karkuun kaiken ulos.
Tuo on kuitenkin yllättävän monen ihmisen todellisuutta, ellei onnistu jollakin tavalla houkuttelemaan huomiota itseensä.
Moni tuntee yhteenkuuluvuutta luonnon kanssa, ruokkii eläimiä, nauttii maisemista, jne.
Jos ihmiset kohtelevat sinua törkeästi, en välttämättä etsisi heiltä huomiota.
Elämällä on itseisarvo sellaisenaankin. Moni villieläin elää hyvin itsenäistä elämää. Ja silti heillä on funktio ja he ovat osa kaikkea.
pelkään oikeasti henkeni edestä että tämä totaali yksinäisyys jatkuu. On vaa pahentunut 5 vuoden sisällä. En tunne enää itteni. En tiedä mihin kuuluun, olo on näkymätön. Tää aiheuttaa niin syvä tuska
🤣
Toinen mullan alla ja toinen vanhustentalossa 87 v eri kaupungissa.