Onko järkeä lopettaa "suhde"?
Minulla on ollut viestienvaihtoa miehen kanssa nyt n. 2kk. Sitä ennenkin ollaan juteltu, jossa välissä taukoa 6kk. No nyt taas oli taukoa lähes kuukausi kunnes alettiin uudelleen viestittelemään. Mies siis laittoi syntymäpäivä onnittelut, jonka jälkeen sitten taas jatkettiin kuulumisten vaihtoa. Meillä on hyvin romanttisia tunteita toisiamme kohtaan. Mies sanoo jopa rakkaaksi. Olemme hyvin ihastuneita toisiimme.
Ongelma on se, että miehestä voi olla kuulumatta monta päivää tai jopa enemmänkin. Yleensä siis minä laitan hänelle viestiä. Mies vastaa kun vastaa. Olen turhautunut, sillä haluan jutella enemmänkin. En ole varma onko miehen tunteet todella aitoja. Olen kysynyt tätä häneltä moneen otteeseen ja aina hän sanoo, että on. En vain jaksa, että aina minä joudun aloittamaan keskustelun ja mies vain vastaa jotain lyhyesti.
Pitäisikö lopettaa koko juttu? Todella haluaisin jatkaa ja katsoa mihin tämä voisi johtaa, mutta miehestä en ole varma. Tuntuu kuin sydän särkyy :(
Kommentit (6)
Onks tää provo?
Eihän sellaista voi lopettaa mikä ei koskaan ole alkanutkaan? Mitäs lopettamista sellainen kaipaa?
Eikä toi romantiikka kovin kuumalta tunnu, jos tuohon tahtiin etenee? Ette siis edes tapaa? Vietittelette jos sattuu muistamaan?
Keskustelee useiden kanssa, oot haaremissa. Siitä päättämään haluatko olla tyttöystävä numero 7 vai heivaatko heti menemään tollasen
Siis eihän tuo ole kuin kaveruutta eli silloin tällöin muutaman kerran vuodessa viestitään. Jos suhteen haluat, heivaa tuo mies,
Ei tuoole mikään suhde. Ap kuvittelee olevanssa rakastunut komeaan pelimieheen jolla on muita naisia.
Eihän tuossa ole mitään suhdetta lopetettavaksi.
Miten usein näette? Itse en kovin kauaa kestäisi tuommoista "roikottamista" enkö myöskään sitä että itse aina tekisin aloitteen. Voithan ottaa miehen kanssa puheeksi että miltä sinusta asia tuntuu ja jos ei muutosta tule niin jättäisin siihen.