Saisipa alkoholittoman menu all inclusiveen
Putoaisi hinta reilusti ja alkoholistit puuttuisi ehkä kohteesta kokonaan. Juhlan paikka.
Kommentit (10)
Jos et halua juomia, ota täysi- tai puolihoito. Niihin ei yleensä kuulu alkoholit. Itse olen ollut ainakin kymmenessä hotellissa, jossa AI-vaihtoehto, enkä ikinä ole nähnyt humalaisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useammassa all inclusive -kohteessa lasten ollessa pienempiä. En ikinä nähnyt humalaisia hotellin alueella.
Et ole ollut brittien kansoittamasa hotellissa sitten
AI tulee turvamies ja taluttaa huoneeseen nukkumaan jos vauhti nousee liian kovaksi.
Osassa hotellista on myös putka mutta suurin osa rähisiöistö saattaa viettää loppuloman poliisin huomassa.
Sen nimi on full board, ja on halvempi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen ollut useammassa all inclusive -kohteessa lasten ollessa pienempiä. En ikinä nähnyt humalaisia hotellin alueella.
Tai skandien!
Uima-altaassa isät kelluivat isoissa renkaissa ja lipittivät olutta ja drinksuja koko päivän! Se mukitorni oli metrin ennen illallista. Muita sinne altaaseen ei mahtunutkaan
2pv jaksettiin katsoa sitä touhua ja sitten häivyttiin muualle käytiin vain yöpymässä ja vaihtamassa vaatteet.
Ja oli hyvä 4* hotelli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse asiassa pari kertaa Egyptissä olen ollut hotellissa, jossa vieraan enimmäkseen brittejä, ei ollut humalaisia. Oma brittiläinen appiukkoni myöskin harrasti juuri näitä Egyptin AI-reissuja, eikä sitäkään ikinä kännissä nähnyt. Kerran oltiin perheen kanssa Mallorcalla AI-hotellissa joskus 2000-luvulla, ja siellä oli irlantilaisia tosi paljon. Olivat aika kovaäänisiä, mutta ei sielläkään mitään rellestämistä ollut. Ja pakkoko se on mennä kaikkein halvimpiin hotelleihin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai skandien!
Uima-altaassa isät kelluivat isoissa renkaissa ja lipittivät olutta ja drinksuja koko päivän! Se mukitorni oli metrin ennen illallista. Muita sinne altaaseen ei mahtunutkaan
2pv jaksettiin katsoa sitä touhua ja sitten häivyttiin muualle käytiin vain yöpymässä ja vaihtamassa vaatteet.
Ja oli hyvä 4* hotelli
Ja mikä tässä nyt sitten on se ongelma? Et pysty katsomaan, kun joku muu juo drinksuja?
Jos ap ei halua nähdä kenenkään pämppäävän altaalla, niin ehkä kannattaa valita joku kuntoiluhotelli, eli niitä, joita mainostetaan liikunnan ystäville. Ehkä jossain Robinson-hotellissa olisi vähemmän ihmisiä ns. perhelomalla. Ainakaan eivät koko päivää pämppää, jos käyvät välillä jumpissa ja salilla.
Saa juoda, mutta alkoholi on kallista. Myös altaaseen pissaaminen epäilyttää. Ehkä muslimimaissa ei uskalleta juoda yhtä paljon, jos pelätään enemmän vaikeuksiin joutumista.