Miehen harrastus kahdestaan toisen naisen kanssa
Mieheni harrastaa musiikkia, soittamista ja nyt suunnittelee, että alkaisi treenaamaan kahdestaan työkaverinaisen kanssa, joka harrastaa laulua. Eli perustaisivat kahdestaan jonkinlaisen duon.
Olenko ihan hassu, kun minusta tuo ei tunnu kivalta idealta? Joku isompi harrastusporukka, jossa olisi naisia ja miehiä olisi kyllä ok, mutta en oikein pidä ajatuksesta, että harrastavat vain kahdestaan. Eikä vapaa-aikaa muutenkaan ole kaiken arjen pyörityksen keskellä liikaa, joten minusta tuo kahdenkeskinen harrastuksensa ei nyt ole se, mihin haluaisin perheemme aikaa käytettävän.
Kommentit (1331)
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?
Sen tiedät varmaan parhaiten itse.
Vierailija kirjoitti:
Minun vaimoni harrastaa vaellusta ja käy myös toisinaan vaeltamassa miespuolisen työkaverinsa kanssa. Pitääkö olla huolissaan?
tuskin, sinäpä tunnet vaimosi. Varsinkin jos harrastaa muutenkin ja on valmis ottamaan muitakin mukaan eli ei ole sellainen käymme aina vain kaksin vaeltamassa tuon miehen kanssa ja puolisot tai muut eivät mahdu mukaan niin silloin olisin huolissani. Lisäksi jos vaimosi on esitellyt tuon miehen sinulle ja voitte vaikka istua porukalla iltaa niin tuskin kyse pettämisestä.
Vierailija kirjoitti:
Onko miehellä muita harrastuksia? Hoitaako mies lapsia ja kotitöitä reilusti eli oman osuutensa? Jos mies muutenkin paljon poissa niin olisiko tämä vielä lisää poissaoloa ja vielä vähemmän aikaa perheelle? Saatko sinäkin omaa aikaa niin että mies hoitaa lapset ja kodin sillävälin?
Missä mies harjoittelisi ja harrastaisi tämän naisen kanssa? Jos esim teidän autotallissa ja voisit käydä siellä välillä niin en olisi mustasukkainen tuosta kaksin olemisesta mutta jos harrastettaisiin esim naisen kotona ja siellä ei muita (esim naisen miestä) niin mielestäni kuulostaa asialta jota ei tulisi vaatia lapsiperheessä puolisoaan sietämään.
Ei ole myöskään naisen tehtävä moraalikasvattaa (avio)miestään. Mies on jo osoittanut missä hänen moraalinsa seisoo joten sillä mennään.
Harrastamisessakin on rajansa. En minä rajoita mieheni harrastamisia, vaikka tiedän, että on niissä porukoissa naisiakin, mutta minun mies harrastaakin moottoriurheilua ja kavereita sillä saralla on valtavasti, tosin yksikään heistä ei ole nainen. Mutta jos hän yhtäkkiä ilmoittaisi alkavansa harrastaa tätä hommaa kahdestaan jonkun naisen kanssa, silloin laittaisin vastalauseeni. Jossakin menee raja. Ja aivan varmasti siinä olisi silloin takana jotain muuta kuin se harrastus.
Koska niitä kavereita olisi kuitenkin pilvin pimein miespuolisissa, niin miksi pitäisikin jättää ne ja alkaa kahdestaan jonkun naisen kanssa. Siinä ei olisi puhtaan pölyt pussissa.
Eli suhde olisi jo oraalla ja sitten lähdettäisiin siitä asiaa käsittelemään. Voisi tulla ero jo siinä vaiheessa. Jos mies mulkoilee muita naisia, niin minun kanssani peli olisi jo pelattu.
Vierailija kirjoitti:
Harrastamisessakin on rajansa. En minä rajoita mieheni harrastamisia, vaikka tiedän, että on niissä porukoissa naisiakin, mutta minun mies harrastaakin moottoriurheilua ja kavereita sillä saralla on valtavasti, tosin yksikään heistä ei ole nainen. Mutta jos hän yhtäkkiä ilmoittaisi alkavansa harrastaa tätä hommaa kahdestaan jonkun naisen kanssa, silloin laittaisin vastalauseeni. Jossakin menee raja. Ja aivan varmasti siinä olisi silloin takana jotain muuta kuin se harrastus.
Koska niitä kavereita olisi kuitenkin pilvin pimein miespuolisissa, niin miksi pitäisikin jättää ne ja alkaa kahdestaan jonkun naisen kanssa. Siinä ei olisi puhtaan pölyt pussissa.
Eli suhde olisi jo oraalla ja sitten lähdettäisiin siitä asiaa käsittelemään. Voisi tulla ero jo siinä vaiheessa. Jos mies mulkoilee muita naisia, niin minun kanssani peli olisi jo pelattu.
Tämähän se. Se että edes virittelee suhdetta on jo osoitus miehen epäluotettavuudesta, ei sitä tarvitse sen enempää kyseenalaistaa. Siellä missä on savua, on tulta.
Haiseeko mies seksille tullessaan laulamasta?
Arvatenkin duon naispuolinen osapuoli pukeutuu kuin Erika.
Vierailija kirjoitti:
Yhtä hulluja vastauksia, kuten hullu on ap'kin....
Höpö höpö. Inkkelien ei kannata sekaantua aikuisten leikkeihin kun ei ymmärrä pelisääntöjä tai kaikkia liikkuvia osasia.
Vierailija kirjoitti:
Arvatenkin duon naispuolinen osapuoli pukeutuu kuin Erika.
Mutta vain musiikillisista syistä.
Vierailija kirjoitti:
Yllättäen nainen ei pidä miehen harrastuksesta. 🥱
Hankkisit oman elämän, niin ei tarvitse olla kateellinen miehellesi.
Se naisen oma elämä työn ulkopuolella koostuu lasten ja kodin hoidosta, kun mies käyttää vapaa-aikaansa, jonka voisi viettää perheensä kanssa, työkaverin kanssa lauleskeluun.
Jos toiminta on selvästi tavoitteellista tähdäten esim. biisien luomiseen ja nauhoittamiseen eikä ole yhdessä hengailua muuten vaan koska on kivaa, en näkisi tuossa pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
tuskin, sinäpä tunnet vaimosi. Varsinkin jos harrastaa muutenkin ja on valmis ottamaan muitakin mukaan eli ei ole sellainen käymme aina vain kaksin vaeltamassa tuon miehen kanssa ja puolisot tai muut eivät mahdu mukaan niin silloin olisin huolissani. Lisäksi jos vaimosi on esitellyt tuon miehen sinulle ja voitte vaikka istua porukalla iltaa niin tuskin kyse pettämisestä.
He myös yöpyvät retkillään teltassa ja autiotuvissa.
Ymmärrän, että olet mustasukkainen. Todennäköisesti miehesi on kuitenkin tylsä dad body, johon yksikään toinen nainen ei koskisi pitkällä tikullakaan.
Mä harrastan erästä asiaa toisen miehen kuin omani kanssa. Olemme tiiviisti yhdessä koko päivän ja joskus jopa 2 päivää kisareissulla. Oma mieheni harrastaa samaa asiaa, mutta erään tuttavamme kanssa. Mitään ihastusta tai muutakaan ei asiaan kyllä kuulu kummaltakaan osapuolelta vaan tämä nyt on vain harrastus, jossa tarvitaan kaksi hekilöä joiden osaaminen tukee toisen osaamista.
Vierailija kirjoitti:
Esimerkki toimii parhaiten. Ala sinä harrastaa tanssia jonkun hunksin kanssa. Sanot vaan että harkoissa menee sitten myöhään. Tulet kotiin hiukset sekaisin, kun harjoittelitte vähän kiihkeämpää rytmiä. Jos miestä vielä laulattaa, niin anna sitten laulaa. Sulla on todennäköisesti kuitenkin kivempaa.
Ainut vaan että ihan ku jonku hunk haluais tanssia viiskymppisen, lyhyttukkasen silmälasipäisen pyylevän tädin kans.
Seinähullut taas liikkeellä. Miksi mies tain nainen ei sairi harrastaa vastakkaisen sukupuolen kanssa?
Jos se puoliso on mennäkseenAviol luvattomille teille niin ei kotiin vangitsemalla parane.
Avioliitto on kumppanuutta, ei mikään häkki mihin toinen vangitaan.
Harjoitteleeko mies laulamista useammin kuin ennen ja yrittääkö parantaa tekniikkansa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairaalloinen mustasukkaisuus tuhoaa liiton kuin liiton tai sen kohteena olevan osapuolen mielenterveyden ja elämän. Parasta että alat tosiaan valmistella sitä eroa heti kuten yllä neuvottiin ja sitten yksinkertaisesti pakkaat kamasi ja päästät miehen vapaaksi.
Tässä ei todellakaan ole kyse mistään sairaanloisesta mustasukkaisuudesta, vaan arkirealismista!
Totta! Minun exä ei olisi antanut minun tehdä yhtään mitään kodin ulkopuolella eikä taatusti olisi kestänyt ajatusta, että harrastaisin jotain jonkun miehen kanssa, siinä oli sairaalloista mustasukkaisuutta kerrakseen. Itse lääppi jokaista naista ikähaarukassa 13-80 ja tärkein "harrastus" oli petkuttaa minua selän takana aina kun pystyi.
Ja kun minä sitten "päästin sen vapaaksi," silloin vasta helvetti repesikin. Silloin olin milloin sen elämän ainoa oikea ja suuren suuri rakkaus, nyyh nyyh, eikä voisi elää ilman minua, milloin taas maailmankaikkeuden suurin h---a, joka juoksee kaikkien miesten perässä ky--ä mielessä ja minut pitäisi ampua.
Näen vieläkin siitä pahoja unia, vaikka siitä on jo kauan.
Vierailija kirjoitti:
1. Luota vaistoosi.
2. Älä syytä ilman todisteita.
3. Ala katsella kämppiä ja järjestelemään asioita mielessäsi.
4. Kun paska osuu tuulettimeen, ei tarvitse yllättyä ja asiasi ovat järjestyksessä.
Minä koin joskus pahaa oloa siitä, että mies pettää tai jättää toisen naisen takia.
Rukoilin asiaan johdatusta ja jumala sanoi minulle: nuo naiset vievät roskat elämästäsi.
Anna viedä.
Kuulostatkin tosikristityltä. Miehesi samoin.
Onnea valitsemallasi tiellä. Minä en kyttää puolisoa, ja olen sen hänelle kertonut. Jos haluaa vaihtaa niin menkööt, seksitauteja ei mielellään tarvitsis tuoda kotiin eikä valehdella.
Onko mies alkanut kiinnittää tarpeetonta huomiota hygieniaansa ja ulkonäköönsä?