Erika Vikman ei tiedä, että milloin hänen edustamansa Suomi itsenäistyi
Kertokaa nyt joku hänelle.
Kommentit (170)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö Suomi itsenäistynyt silloin kun Lordi voitti Euroviisut?
(Huom! Vitsi)
Lordi on vihtahousun palvoja,huom. ei ole vitsi.
Mitä se sulle kuuluu, mitä kukin palvoo tai ei palvo. Meillä on uskonnonvapaus tässä maassa ja saa palvoa vaikka omaa kyrpäänsä kunhan ei vahingoita muita eikä loukkaa muiden vakaumusta.
Mitä varten pitäs tietää?? en tiedä evvk
Vierailija kirjoitti:
Miten tuon Erikan päälle ei näytä istuvan mikään sen vaatteista vaan kaikki kinnaa ja lörpöttää rumasti?
Ja voisi jo vihdoin opetella korkkareissa liikkumisen ja ihan paikallaan seisomisenkin kerran sellaisia haluaa käyttää. Tuo polvet koukussa kenottaminen jalkaterät sisäänpäin kääntyneinä ja vapisevine reisineen on tosi rumannäköistä. Ei näytä voimaantuneelta eikä itsevarmalta.
Laitapa tänne kuva/video itsestäsi niin ruoditaan se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa pidin Ich kommesta, mutta nyt on Erika Vikman alkanut ärsyttää huolella. Hän on yksinkertaisesti bimbo. Kun hänet pantiin kommentoimaan muita Euroviisu-kappaleita, kävi ilmi että hänellä ei ole minkäänlaista yleissivistystä eikä kielitaitoa. Hän luuli esim. että Puolan kappale gaja (gaia) tarkoittaa noitaa. Eikä hän tiennyt mitä tutta l'Italia tarkoittaa.
Okei, mä olen sitten bimbo myös. Osaan englantia ja ruotsia, mutta Puolaa ja Italiaa en. En siis tiedä mitä nuo mainitsemasi tarkoittavat.
Elämänkokemus tuo viisautta. Ja kielipää auttaa kielten ymmärtämisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta osaa kuitenkin näyttää, mistä suominainen pissii! Ja paljon muitakin kehon osia. Moni ei kyllä uskaltaisi! En minä ainakaan kehtaisi. Pidän vaatteet ylläni.
Kiitos siitä. Muista tuo kun tulee helle ja haluat esitellä läskiä pallomahaasi ja miestissejäsi jossain taajamassa.
Mistä näkis kuvia sun kropasta? 😌
En ole arvostellut kenenkään kroppaa, kunhan nyt vastasin sillä mitalla millä sinä annostelet kohteliaisuuksia kaikille Suomen naisille.
Joita muuten et saa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ihminen on ruma ilman vaatteita. Naiset ja Miehet.
Useimmat eivät ole kauneusihanteiden mukaisia, jotkut ovat todella rumia, mutta se ei ole ihmisissä pääasia. Tärkeintä on, miten muita kohtelee ja tämän alustan tämänkin ketjun perusteella täällä on erittäin harvoja ihmisiä, joiden kanssa viitsisin lähteä edes kahville.
Yleistieto, pyh! Eikö muka riitä, että Erika on niin hurjan rohkea, että pyllistää ja näyttää mistä hän pissii?
Lyön vetoa, että v. 2025 aikana hän avaa OF tilin monien muiden voimaantuneiden ja ah niin rohkeiden julkkisnaisten tavoin.
Kenties jossain vaiheessa pääsemme ostelemaan myös hänen käytettyjä pikkuhousujaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alussa pidin Ich kommesta, mutta nyt on Erika Vikman alkanut ärsyttää huolella. Hän on yksinkertaisesti bimbo. Kun hänet pantiin kommentoimaan muita Euroviisu-kappaleita, kävi ilmi että hänellä ei ole minkäänlaista yleissivistystä eikä kielitaitoa. Hän luuli esim. että Puolan kappale gaja (gaia) tarkoittaa noitaa. Eikä hän tiennyt mitä tutta l'Italia tarkoittaa.
Okei, mä olen sitten bimbo myös. Osaan englantia ja ruotsia, mutta Puolaa ja Italiaa en. En siis tiedä mitä nuo mainitsemasi tarkoittavat.
Gaia ei ole pelkkää puolaa. Ja kai sinäkin olet tutti fruttista kuullut.
No sanokaa nyt viisaat mitä nuo tarkoittaa.
Gaia on äiti maa. Tutta l'Italia on koko
Sinähän se siinä kunniaa loukkaat, kun mollaat yleissivistystäni huonoksi.
No ei välttämättä kovin moni muukaan nuori. Rauhanaika kestänyt niin pitkään että who cares.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaia on Kreikkalainen alkujumala maa v###n juntti.
Suomi ei ole aikuisten oikeesti itsenäinen. Venäjä ja EU pitävät siitä huolen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämänkokemus tuo viisautta. Ja kielipää auttaa kielten ymmärtämisessä.
Niin ja jos nyt ei sattunut tietämään just noita kahta, niin yleissivistys on täysi nolla vauvapalstan logiikalla.
Montako desiä Erikan tisseissä on silikonia?
Itsenäisyys paperilla ja tosielämässä ovat kaksi eri asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Epäilen vahvasti että ainakin 2/3 tämän foorumin käyttäjistä ei osaisi myöskään vastata googlaamatta, jos joku tuolla kadulla yllättäen tulisi kysymään. Veikkaan kanssa, että ainakin 1/3 tämän keskustelun osaajista kävivät nopeasti googlaamassa vastauksen ennen kuin aloittavat täällä pätemisen lol
Noista alapeukutuksista kyllä voi hyvin laskea, että miten moni täällä ei sitä itse tiennyt :D Hyvin mennyt tunteisiin
Aseksuaalit eivät kestä nähdä seksikkyyttä missään. Liian kipeä asia, kun oma viisari ei värähdä koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gaia on Kreikkalainen alkujumala maa v###n
V*itun juntti. Onpas kaunis nimi alkujumalalla. Sopisi paremmin suomalaisen mytologian alkujumalaksi, kuin Kreikkalaisen.
Kyllä mää nyt sitten niin mieleni pahootin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tuo vuosi -64 oikein tuli?
No se on vitsi.
Onko oikeasti? En hauku Erikaa enkä ketään mutta ihan tosissaan, on aika ala-arvoista ettei tiedä milloin oma maa on itsenäistynyt! Monia muita asioita voi unohtaa mutta tämä on käsittämätöntä, miten moni lyhyellä aikavälillä haastateltu nuori artisti tms täällä ei tuota tiedä! Mitä ihmettä?
Miksi teitä in-celi boomereita kiinostaa asiat jotka tapahtui 124-vuotta sitten? Kaipuu aikoihin kun nainen oli nyrkin ja hellan välissä? Ei naisia kiinosta väkivalta jutut, kuten Suomen itsenästyminen.
Mistä näkis kuvia sun kropasta? 😌