Mies! Kuinka vanhana menetin neitsyytesi?
Kommentit (28)
17-vuotiaana tytön kanssa ja 52-vuotiaana miehen kanssa.
11-12 v olin, nainen jotain 30-50 en osannut arvioida. Kävin naimassa yli puolivuotta ja ihanaa oli, nyt n.60 v ukko
Vierailija kirjoitti:
Olin 13 vuotta ja 9 kuukautta vanha kun valloitin EX-1:n. Olin tullut mieheksi 5 kk sitä ennen. Neitsytkaunotar oli 12v ja 8 kk.
Mitä on tulla mieheksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin 13 vuotta ja 9 kuukautta vanha kun valloitin EX-1:n. Olin tullut mieheksi 5 kk sitä ennen. Neitsytkaunotar oli 12v ja 8 kk.
Mitä on tulla mieheksi?
"Tulla mieheksi" tarkoittaa samaa kuin "tulla ikään" eli "tulla miehen ikään". Ne ovat kiertoilmaisuja sille että pojasta on tullut mies, eli on kokenut ensimmäisen erektion ja siihen liittyvän siemensyöksyn ja on siis sen jälkeen seksuaalinen, omaten seksuaalisen himon.
"Tulla naiseksi" tarkoittaa samaa kuin "tulla ikään" eli "tulla naisen ikään". Ne ovat kiertoilmaisuja sille että tytöstä on tullut nainen, eli on kokenut ensivuodon ja on siis sen jälkeen seksuaalinen, omaten seksuaalisen himon.
17v nykyisen vaimoni kanssa,hän oli saman ikäinen,mutta jo huotrannut aikaisemmin kahden miehen kanssa.
Olin 26, kun menetin poikuuteni ihanalle naiselle. Hänestä tuli sittemmin vaimoni, jonka edelleen yhtä ihanaan pilluun sain laueta viimeksi eilen.
M58
Iän puolesta sun pitäs olla vielä työelämässä.
Nykynuoret pääsee eläkkeelle jotain seitsemänkymmenen ikävuoden seutuvilla.