Onko mentävä salille, että saa nää mummojalat kiinteämmäksi?
Kävelen paljon ja treenaan kotona, mutta reidet on ihan hirveät veltot ja laihat mummojalat, jotka roikkuu osittain polven päällä. Miten noi saa pois :(
Kommentit (21)
Voit kyykkyjä tehdä kotonakin. Mene salille, kun ne on niin helppoja, ettei kotipainot tai kahvakuula enää riitä.
Vierailija kirjoitti:
Voit kyykkyjä tehdä kotonakin. Mene salille, kun ne on niin helppoja, ettei kotipainot tai kahvakuula enää riitä.
Olen tehnytkin.
Ap
Pyöräily on tehokasta, selluliittikin häviää nopeasti.
Eikä tarvita salia
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen salitreeniä. Vaihda lihakset läskin tilalle.
Ei mulla ole läskiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnytkin.
Ap
No, jos sata kyykkyä ihan alas asti menee helposti, niin sitten on aika mennä salille.
Se riippuu paljon vartalotyypistä miten ne kuntosalitreenitkin eri ikäisten vartaloon vaikuttavat. Ylipainollakin on tietysti vaikutusta. Itse olen yli 65 v. oppuvartaloinen ja hoikkaraajainen ja muutenkin suht koht hoikka (painoa pudotettu muutamia vuosia sitten) ja olen saanut paljolla kävelyllä ja alaraajoihin sekä pakaroihin kohdistuvilla kuntosalitreeneillä (2 kertaa viikossa) näkyvät lihakset jalkoihini eikä mitään roikkumista ole juurikaan ilmennyt. Siellä kuntosalilla pitää vähän iäkkäämmänkin uskaltaa vähitellen nostaa painomääriä jotta jotain kehitystäkin tapahtuu.
Jos olet keski-ikäinen tai vanhempi nainen, voi olla kyllä aika vaikea salillakaan saada sellaista tulosta, että selvä löysyys lähtisi pois. Itse käyn salilla kolmesti viikossa ja pyrin tekemään aika äärirajoilla, nostaen käytettyjä painoja aina jos alkaa 10-12 mennä ilman että viimeiset on täyttä polttavaa tuskaa, mutta silti mitään näkyvää ei ole kropan muodossa tapahtunut. Voima on kyllä noussut käytettyjen painojen mukaan merkittävästikin siitä kun treenaamisen aloitin, mutta ei se päälle päin näy.
Saatko proteiinia tarpeeksi? "Hyvä ravitsemus, erityisesti proteiinien (valkuaisaineiden) riittävä saanti, tehostaa lihasvoimaharjoittelun vaikutuksia. "
Jos se on löysää nahkaa, niin et saa sitä pois kuin plastiikkakirurgialla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnytkin.
Ap
Tee yhden jalan kyykkyvariaatioita, bulgarialaisia askelkyykkyjä, pistoolikyykkyjä jne. Ja yhden jalan pohjenousuja. Tee ainakin viimeinen sarja väsymykseen asti. Huolehdi proteiininsaannista.
Mulla on reidet, sääret, pohkeet pretty much samannäköiset/kiinteät kuin ne on aina olleet. Ei sellareita, kohjuja eikä roikkolihoja. Oon aina saanut jaloistani kehuja lyhyt hame/shortsit päällä.
Minusta tämä postaus vaikuttaa tahallaan tehdyltä, vastaukset varmaankin samalta naisvihaajalta, joka aloittaja ja itse nainen, kuinkas muuten.
Kesäisin näkee mikrolyhyissä parikymppisiäkin, joilla runsaasti selluliittia. Eli ei se iästä ole kiinni.
Kivaa päivää joka tapauksessa.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on reidet, sääret, pohkeet pretty much samannäköiset/kiinteät kuin ne on aina olleet. Ei sellareita, kohjuja eikä roikkolihoja. Oon aina saanut jaloistani kehuja lyhyt hame/shortsit päällä.
Minusta tämä postaus vaikuttaa tahallaan tehdyltä, vastaukset varmaankin samalta naisvihaajalta, joka aloittaja ja itse nainen, kuinkas muuten.
Kesäisin näkee mikrolyhyissä parikymppisiäkin, joilla runsaasti selluliittia. Eli ei se iästä ole kiinni.
Tismalleen samaa ajattelin. Näissä muissakin keskusteluissa on runsaasti omituisia aloituksia, joissa 'ap' päivittelee omaa rumuuttaan ja käyttää misogyynisiä ja outoja haukkumasanoja 'itsestään'. No, voi ne elämänsä arvokkaat päivät tietenkin noinkin, trollaamalla, kuluttaa.
Vierailija kirjoitti:
Siis sinusta tämä on trolli, koska sulla ei ole sellaisia ongelmia, joita monella meistä oikeasti on? Itsellän tuli raskausaikana mojovat suonikohjut pohkeisiin, ja sitten nelikymppisenä lihoin merkittävästi sairauden takia (kilpirauhasen vajaatoiminta), sitten lääkityksen saatuani laihdutin kilot mutta löysää roikkuvaa jäi.
Voit treenata kotonakin. Mä kävelen kävelymatolla ja johan kiinteyty reidet ja perse
Vanhalla iällä on vain ulkonäön takia enää turha ponnistella. Tärkeintä on treenata, että pysyy toimintakuntoisena mahdollisimman pitkään, eikä joutuisi toisten autettavaksi ennenaikaisesti.
Viimeistään kakskymppisenä voi lopettaa pelkän ulkonäön takia treenaamisen. Näin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tismalleen samaa ajattelin. Näissä muissakin keskusteluissa on runsaasti omituisia aloituksia, joissa 'ap' päivittelee omaa rumuuttaan ja käyttää misogyynisiä ja outoja haukkumasanoja 'itsestään'. No, voi ne elämänsä arvokkaat päivät tietenkin noinkin, trollaamalla, kuluttaa.
Molemmat👍💯
Leikkaus ainoo toimiva vanhalla.