Rivitalossa tupakointi, argh!!
En jaksa. Miksi ihmeessä rivarissa pitää tupakoida aivan etuoven edessä?! Tai takapihalla niin, että savu tulee naapuriin?!
Todella kiva homma, kun tuuletin niin huomata että kämppä haisee TAAS röökiltä!! Ei muuta kuin ovet ja ikkunat kiinni ja nyt saa uudestaan tuulettaa, kun naapurin idiootti röökaaja poltti ovensa edessä!!
Eikö nuo s**tanan tupakoijat tajua, että jos naapuri TUULETTAA niin se oma tupakan haju taatusti kulkeutuu sissän, jos itsekkäänä m*lkkuna alkaa oven edessä polttaa??!!!!
Kommentit (66)
Tupakan hajulle altistuminen on 3 asteen tupakointia. Se sisältää samat haittavaikutukset kuin passiivinen tupakointi.
Hyi saasta mikä ajatus. Että tuulettaessa kämppään tulisi raikkaan ilman sijaan tupakan löyhkää:(
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään savuttomia asuntoyhtiöitä on valita asti. Miksi ihmeessä nää hajusta kärsivät eivät halua asua sellaisissa, vaan tunkevat itsensä savulliseen taloon.
Haistappa vttu! Meillä on savuton taloyhtiö ja tälläkin hetkellä on meneillään selvitys, että missä asunnossa poltetaan sisällä. Kun joku k-pää ei noudata taloyhtiön savuttomuutta!
Ei pakosta kukaan polta teidän taloyhtiössä. Meille kantautuu tien toiselta puolelta naapurist hulppea käry vaikka väliä on enemmän kuin tarpeeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen paskimmat puolet. En ymmärrä miksi kukaan asuu vapaaehtoisesti rivarissa.
Kerrostalo hyvä kun kuuluu ylhäältä, alhaalta, sivuilta, käytävästä, ja ulkoa melua. Ovet paukkaa käytävässä keskellä yötä ja paska ruoka haisee käytävässä joka päivä. Vuoden asuin enkä enää ikinä
Jahas, siellä joku rivarissa asuva piruparka pahoitti mielensä kun luki ikäviä totuuksia ja yrittää nyt puolustella typeriä valintojaan 😂
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku todellakin niin juntti, että polttaa aivan naapurin oven vieressä, vaikka näkee että naapuri tuulettaa?🤮 Otan osaa ap:(
Rivariin muuttavat ne, jotka haluavat omakotitaloasujan omaa reviiriä, "oma tupa oma lupa", mutta joilla ei ole varaa omakotitaloon.
Tämä koskee niin tupakoijaa kuin tupakasta kärsivää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen paskimmat puolet. En ymmärrä miksi kukaan asuu vapaaehtoisesti rivarissa.
Kerrostalo hyvä kun kuuluu ylhäältä, alhaalta, sivuilta, käytävästä, ja ulkoa melua. Ovet paukkaa käytävässä keskellä yötä ja paska ruoka haisee käytävässä joka päivä. Vuoden asuin enkä enää ikinä
Kerrostalon melusaaste on vähäistä verrattuna siihen, mitä rivariasuja naapuripihoiltaan ja avonaisista ikkunoista kuulee. On tramppoja, kännäystä, perheriitoja, pikkuväkeä, rumpaleita ja koiria. Ja toki, näin keväisin alkaa grillailu paskaruuan hajuineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko joku todellakin niin juntti, että polttaa aivan naapurin oven vieressä, vaikka näkee että naapuri tuulettaa?🤮 Otan osaa ap:(
Rivariin muuttavat ne, jotka haluavat omakotitaloasujan omaa reviiriä, "oma tupa oma lupa", mutta joilla ei ole varaa omakotitaloon.
Minä muutin rivariin omakotitalosta, koska en jaksanut enää hoitaa yli 4000 neliön tonttia. Rahaa jäi yli niin, että voisin ostaa sinunkin omakotitalosi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun täällä pakon edessä, enkä todellakaan vapaaehtoisesti.
Ap
Sitten ei auta kuin kärsiä.
Rivitalossa asuminen ei oikeuta naapurin avoimen oven edessä tupakoimista, ihan taatusti on tajuttu että ap tuulettaa. Vain ihan s**tanallinen juntti tupakoi silloin ap:n oven vieressä.
Sen takiahan sinne rivariin muutetaan. Minä haluan tupakoida pihallani koska minä. Minä en halua haistella tupakansavua koska minä. Minä, minä, minä, rivarissa omalla pihallani haluan olla kuten minä itse haluan. Ihan sama mitä naapuri kummastakaan asiasta ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä muutin rivariin omakotitalosta, koska en jaksanut enää hoitaa yli 4000 neliön tonttia. Rahaa jäi yli niin, että voisin ostaa sinunkin omakotitalosi.
Täysin ymmärrettävää, en minäkään pihatöistä tykkäisi. En siksi asukaan omakotitalossa, vaan koko ikäni Kruunuhaassa. Rivarissa tosiaan yhdistyvät omakoti- ja kerrostaloasumisen huonoimmat puolet. Naapuri ei missään muussa elämänmuodossa ole niin iholla.
ja ei vain haju, vaan savulika noki. Eräs naapuri luhtitalossa poltteli portaiden alla, niin yläkerran tuulikaapin komero tummaa nokea. kaikki kuteet pesuun ja jatkosuojaus muoveilla. Hän tokeni kun siitä sanottiin, siirsi tupakointipaikan takapihalle . Itsekin röökityypit sanoo, huomaa ikkunoistaissä polttavat. Ja satoja erilaisia ainesosia jotka haitallisia myös passiivitupakoitsijalle ja millä oikeudella sen tekevät.
Parvekkeella ei voi pitää eläintä ei nukuttaa vauvaa, ei tuulettaa, ei tuulettaa tekstiilejä. Joku aivolohko puuttuu heiltä. Ilmastoinnin kautta myös se pönkii sisätiloihin. Talon rakenteet.
Terveysviranomainen, terveystarkastajat onneksi voivat autta ,isännöinti jne. Nyt onneksi savuttomat talot ja erillinen pihasta kaukana oleva tupakointialue näille oikein järjestetään. Niiden tyhjennys heille jne.
Vierailija kirjoitti:
Mitä jaksamattomuudestasi seuraa? 🤔
Kehoon stressireaktio, oireita, sairastavuutta ,jotka vaikuttavat moninaisesti. Vastaan ap :n näkökulmasta, sillä Hän on oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin näin, erityisesti ikääntyvät eivät jaksa enää hoitaa pihojaan,lumitöitä,nurmikot, saneeraukset, kattohuolto, rännit jen jne, siksi jotain maantasalla olevaa tilalle kuitenkin,mutta huolto tekee isot työt. Eli ei aina taloustekijät ole syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun täällä pakon edessä, enkä todellakaan vapaaehtoisesti.
Ap
Sitten ei auta kuin kärsiä.
Rivitalossa asuminen ei oikeuta naapurin avoimen oven edessä tupakoimista, ihan taatusti on tajuttu että ap tuulettaa. Vain ihan s**tanallinen juntti tupakoi silloin ap:n oven vieressä.
Sen takiahan sinne rivariin muutetaan. Minä haluan tupakoida pihallani koska minä. Minä en halua haistella tupakansavua koska minä. Minä, minä, minä, rivarissa omalla pihallani haluan olla kuten minä itse haluan. Ihan sama mitä naapuri kummastakaan a
tyhmä,mee pois
Mun (onneksi) entinen naapuri kommentoi seuraavaa, kun valitin hänen jatkuvasta tupakoinnistaan: "No eikö sen ikkunan voi laittaa sitten kiinni?".
Ei voi olla kovin monta aivosolua, jos ei ymmärrä että tuo ei ratkaise ongelmaa.
Ja koska näitä typeriä savuttelijoita on tässäkin ketjussa, niin minäpä kerron: Siinä vaiheessa kun sen savun hajun huomaa, on se jo tunkeutunut asuntoon niin pitkälle, että se ikkunan kiinni laittaminen siinä vaiheessa ei enää auta. Ja sitten pitää kytätä milloin hänen armonsa savukeuhko siirtyy sisälle, että voi tuulettaa uudestaan.
Hyppäsin monta kesää naapurin pillin mukaan aukomaan ja sulkemaan ikkunoita (pakko tuulettaa kesällä kuumuuden takia), ei enää ikinä!!!!
Vierailija kirjoitti:
Nykyään savuttomia asuntoyhtiöitä on valita asti. Miksi ihmeessä nää hajusta kärsivät eivät halua asua sellaisissa, vaan tunkevat itsensä savulliseen taloon.
Samaa olen ihmetellyt. Ei niille kuitenkaan kelpaa savuton talo, mutta vinkua täytyy :)
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla kovin akateeminen rivari? Meillä ei taida kukaan polttaa. Toisaalta jokainen näistä asunnoista on arvoltaan yli puoli miljoonaa, joten sekin vaikuttanee.
Hölmöjä sielläkin. Ei kukaan viisas maksa asunnosta ylihintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä ylireagoit. Ei tupakka haise yhtään pahalta. On suorastaan lapsellista lopettaa tuuletus tupakoivan naapuri takia ja aloittaa se uudestaan, kun naapuri menee sissän. Teet itsestäsi naurettavan, kun "osoitat mieltäsi" olemattoman hajun takia.
Jaaha. Ensimmäinen tupakoitsija löysi ketjun. Ihan vain tiedoksi, että se tupakka löyhkää kuolemaakin pahemmalta.
Et ole kuolemaa haistellut, jos noin sanot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haistappa vttu! Meillä on savuton taloyhtiö ja tälläkin hetkellä on meneillään selvitys, että missä asunnossa poltetaan sisällä. Kun joku k-pää ei noudata taloyhtiön savuttomuutta!
Eikö seinien sisällä tapahtuva kuulu kotirauhan piiriin ?
Tai sinä voisit lasittaa oman pihasi ja pitää savut itselläsi.
Hienoa. Tähän ketjuun on löytänyt (ilmeisesti yksi ja sama) joku oman elämänsä sankari. Eli joku tupakoitsija, johon totuus sattuu nyt kovasti..