Rivitalossa tupakointi, argh!!
En jaksa. Miksi ihmeessä rivarissa pitää tupakoida aivan etuoven edessä?! Tai takapihalla niin, että savu tulee naapuriin?!
Todella kiva homma, kun tuuletin niin huomata että kämppä haisee TAAS röökiltä!! Ei muuta kuin ovet ja ikkunat kiinni ja nyt saa uudestaan tuulettaa, kun naapurin idiootti röökaaja poltti ovensa edessä!!
Eikö nuo s**tanan tupakoijat tajua, että jos naapuri TUULETTAA niin se oma tupakan haju taatusti kulkeutuu sissän, jos itsekkäänä m*lkkuna alkaa oven edessä polttaa??!!!!
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sinä ylireagoit. Ei tupakka haise yhtään pahalta. On suorastaan lapsellista lopettaa tuuletus tupakoivan naapuri takia ja aloittaa se uudestaan, kun naapuri menee sissän. Teet itsestäsi naurettavan, kun "osoitat mieltäsi" olemattoman hajun takia.
Jaaha. Ensimmäinen tupakoitsija löysi ketjun. Ihan vain tiedoksi, että se tupakka löyhkää kuolemaakin pahemmalta.
Kaikkea sinäkin olet haistellut... pönttö
Pelkkä tupakan haju on terveysriski. Esim minulla se lyö aina migreenin päälle.
Itse menen aina leikkimökkiin polttamaan, ettei kukaan näe.
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen paskimmat puolet. En ymmärrä miksi kukaan asuu vapaaehtoisesti rivarissa.
Kerrostalo hyvä kun kuuluu ylhäältä, alhaalta, sivuilta, käytävästä, ja ulkoa melua. Ovet paukkaa käytävässä keskellä yötä ja paska ruoka haisee käytävässä joka päivä. Vuoden asuin enkä enää ikinä
rivareita alettiin rakentamaan -70 luvulla että rikkaat juntit saivat omaa pihaa( rahat pois) vieläkin purkukuntoisissa rivareissa asustelevat kuvittelevat olevansa parempia. minäkin luulin mutta nyt on kokemusta 2 rt ja 4kt asunnosta ostin kt asunnon.
Vierailija kirjoitti:
Itse menen aina leikkimökkiin polttamaan, ettei kukaan näe.
Mutta sun hajusi kavaltaa sut. Ihmiset tietävät heti, kun astut huoneeseen, että poltat.
Vierailija kirjoitti:
rivareita alettiin rakentamaan -70 luvulla että rikkaat juntit saivat omaa pihaa( rahat pois) vieläkin purkukuntoisissa rivareissa asustelevat kuvittelevat olevansa parempia. minäkin luulin mutta nyt on kokemusta 2 rt ja 4kt asunnosta ostin kt asunnon.
No kerrostalohan se onkin unelmien täyttymys, juu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rivitalossa yhdistyy kaikkien asumismuotojen paskimmat puolet. En ymmärrä miksi kukaan asuu vapaaehtoisesti rivarissa.
Kerrostalo hyvä kun kuuluu ylhäältä, alhaalta, sivuilta, käytävästä, ja ulkoa melua. Ovet paukkaa käytävässä keskellä yötä ja paska ruoka haisee käytävässä joka päivä. Vuoden asuin enkä enää ikinä
Eiköhän noissa kahdessa yhteinen tekijä ole epäakateemiset vuokralaiset. Ei kannata asua vuokrarivarissa eikä vuokrakerrostalossa.
Miksi jotakuta tupakan tuoksu häiritsee? Se on hyvä haju, joka tuoksuu hyvältä myös sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi jotakuta tupakan tuoksu häiritsee? Se on hyvä haju, joka tuoksuu hyvältä myös sisällä.
🤮🤮🤮🤮🤮
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Oikeasti. Tupakka ei tuoksu, vaan haisee. Ihan vtun pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään savuttomia asuntoyhtiöitä on valita asti. Miksi ihmeessä nää hajusta kärsivät eivät halua asua sellaisissa, vaan tunkevat itsensä savulliseen taloon.
Haistappa vttu! Meillä on savuton taloyhtiö ja tälläkin hetkellä on meneillään selvitys, että missä asunnossa poltetaan sisällä. Kun joku k-pää ei noudata taloyhtiön savuttomuutta!
Äläs kommarihoro melskaa. Minä poltan kotonani jos siltä tuntuu, etkä sinä säälittävä nössö sille mitään voi.
Meillä naapuri polttaa parveekkeella koko ajan. Tämän vuoksi ei voida käyttää omaa parvekettamme ollenkaan. Jo pelkkä parvekkeen oven avaus saa sen katku tulemaan meille sisään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyään savuttomia asuntoyhtiöitä on valita asti. Miksi ihmeessä nää hajusta kärsivät eivät halua asua sellaisissa, vaan tunkevat itsensä savulliseen taloon.
Haistappa vttu! Meillä on savuton taloyhtiö ja tälläkin hetkellä on meneillään selvitys, että missä asunnossa poltetaan sisällä. Kun joku k-pää ei noudata taloyhtiön savuttomuutta!
Äläs kommarihoro melskaa. Minä poltan kotonani jos siltä tuntuu, etkä sinä säälittävä nössö sille mitään voi.
Paitsi että saat häädön, jos taloyhtiö on savuton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa. Oikeasti. Tupakka ei tuoksu, vaan haisee. Ihan vtun pahalta.
Se on vain sinun mitätön mielipiteesi.
Tupakoijat eivät itse vain tajua tuollaisia asioita, ettei avonaisen oven vieressä vana voi polttaa. Jo ihan kohteliaisuuteen liittyvistä syistä.
Tämä liittyy siihen, että ennen kaikkea tupakoijat eivät ymmärrä, miten pahalta se tupakka haisee ja miten pahasti se haju tarttuu. Jos ymmärtäisivät, niin lopettaisivat heti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että saat häädön, jos taloyhtiö on savuton.
Tuskin.
Vierailija kirjoitti:
Tupakoijat eivät itse vain tajua tuollaisia asioita, ettei avonaisen oven vieressä vana voi polttaa. Jo ihan kohteliaisuuteen liittyvistä syistä.
Tämä liittyy siihen, että ennen kaikkea tupakoijat eivät ymmärrä, miten pahalta se tupakka haisee ja miten pahasti se haju tarttuu. Jos ymmärtäisivät, niin lopettaisivat heti.
Siitä röökistä on maksettu niin paljon veroa ettei muiden mielipiteet kauheasti kiinnosta.
Mene sinä vtun röökaaja nyt vttuun täältä, ei se haju selittelemällä yhtään paremmaksi muutu.