Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka runsaasta yhteydenpitonne oli rakkaanne kanssa tapailuvaiheessa?

Vierailija
13.05.2025 |

Minusta alkaa tuntumaan, että mies on kiinnostunut minusta mutta toisaalta voi olla myös vain ystävällinen? Soittaa päivittäin ja puhelut kestävät koska keskustelemme niin kovasti ja laaja-alaisesti eri aiheista. Etenkin tunteistamme tässä elämässä ja kaikesta mikä on johtanut nykyiseen tilanteeseen. Tästä toivottavasti kehkeytyy jotain vielä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
2/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meillä ollut mitään tapailuvaihetta. Yhdessä ekoista treffeistä lähtien. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalilta ystävyydeltä tuo kuulostaa ja mies haluaa olla kohtelias.

Vierailija
4/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitot päivittäin, mutta itse kerroin kyllä heti, että olen ihastunut, ja mies myös. Heti joka puhelussa juteltiin kaikkea, ikävöitiin ja suukot lopuksi. 

Vierailija
5/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän päivittäin sinulle yksipuolisesti soittelee niin kuulostaa aika epätoivoiselle

Vierailija
6/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvinnut kertaakaan arvailla onko toinen kiinnostunut. Kyllä se tehtiin selväksi molemmin puolin heti. Siis siinä ainoassa jutussa josta oikeasti tuli jotain, eli tämä aviomieheni vuodesta 2012 lähtien. 

Vierailija
7/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tapailuvaihe keski yli 2 vuotta. Vasta sitten sovittiin, että aletaan seurustella. Tapailuaikana nähtiin kyllä melkein joka päivä. Välillä oli tosin hiljaisempaakin ja muitakin tapailtiin joskus.

Vierailija
8/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mekin kyllä nähtiin enemmän kuin soiteltiin. Alusta asti oli kyllä selvää että mikä suhteen laatu on ja että mies halusi nopeasti alkaa seurustelemaan. 

Vierailija
9/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet eivät lähesty naisia ilman seksuaalisia taka-ajatuksia. Yrittäkää nyt jo ymmärtää! Miehet eivät ole samanlaisia kuin naiset, eivätkä miehet halua naisista kavereita. Vaan seksuaalista ja romanttista seuraa. Jos mies soittelee, hän on kiinnostunut siinä mielessä.

Vierailija
10/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut tapailuvaihetta. Muutettiin yhteen samantien.

Vierailija
11/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ollaan tapailtu kohta vuosi. Itse olisi valmis jo seurustelemaan, mutta mies pohtii vielä :-( Tavataan kyllä 3-4 kertaa viikossa.

Vierailija
12/13 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt ollaan tapailtu kohta vuosi. Itse olisi valmis jo seurustelemaan, mutta mies pohtii vielä :-( Tavataan kyllä 3-4 kertaa viikossa.

Missä itsekunnioituksesi on? Ei mies halua sinua. Noloa jäädä tuollaiseen panosuhteeseen roikkumaan, kun haluaisit selvästi enemmänkin.

Vierailija
13/13 |
14.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä itsekunnioituksesi on? Ei mies halua sinua. Noloa jäädä tuollaiseen panosuhteeseen roikkumaan, kun haluaisit selvästi enemmänkin.

Trollihan tuo selvästi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi