Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

=( Olen huolissani kaveristani, mitä mieltä olette, onko jotain sattunut vai eikö vain kehtaa vastata tai soittaa takaisin

Vierailija
19.03.2007 |

eli tilanne on se että lauantaina soittelimme ja sovimme että hän tulee käymään (asuu lähellä) selitti vaan kokoajan että on tosi sekaisin (polttanut pilveä) no kun soitin hänelle että nyt olen kotona niin sanoi että tulee kohta, lupasi soittaa kun lähtee. kello oli silloin 9 ja ei puhelua koskaan tullut, yritin eilen sitten aamulla soittaa hänelle muttei vastannut. Soittaa AINA takaisin jos ei ole kuullut puhelinta, tänäänkin yritin hänelle soittaa muttei vastannut. Mitä meinaatte, onko hänelle sattunut jotain vai eikö vain kehtaa vastata puheluihini kun jätti tulematta eikä edes ilmoittanut? Tämä ei nyt minua kamalasti haitannut ja hänkin tietää sen ettei se nyt ystävyyttämme kaada, todellakaan

mietityttää vain että paljonkohan oli sitä pilveä poltellut (polttaa paljon) Minullekkin sitä tarjosi vaikka tietää ettei minua voisi vähempää kiinnostaa koko paska

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kävi melkein samalla tavalla ja kaveri löytyi kotoaan psykoosissa, oli viillellyt itseään ja kuolemassa verenhukkaan...

Mene ihmeessä käymään tai soita yhteisille kamuille jos sellaisia on..

Vierailija
2/3 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei sitten tosiaan sekoa ja tee jotain tyhmää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on sattunut perimään geneettisen alttiuden sen laukaisemalle psykoosille