Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

AMK-opinnot. Oletteko opiskelleet omaan tahtiin oman ryhmän ja lukujärjestyksen ulkopuolella?

Vierailija
13.05.2025 |

Oletteko siis irtaantuneet omasta ryhmästä heti opintojen alussa ja lähteneet ns. soolouralle? Oletteko edenneet kursseilla omien mieltymysten mukaisesti? Saitteko vapautuksia ryhmätehtävistä? Haluan tehdä yksin enkä odotella muita.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa vapautuksia ryhmatehtavista. Valmistaudu siihen, että ryhmätehtavat on täyttä helvettiä amk:ssa jossa puolet tekee myöhässä ja huonosti oman osuutensa 

Tai sitten itse tykkää tehdä rauhassa, mutta muut haluat, että teet viikkoa ennen määräaikaa valmiiksi...

En ole tavannut yhtään joka tekisi "rauhassa" ja kunnolla ja siksi palauttaa myöhässä vaan niissä huokuu se että ne on tehty edellisenä päivänä

Sitäpaitsi niissä ryhmatehtavista on lähes aina 1-2kk aikaa tehdä. Outoa että pitää viimesellw päivälle jättää aina 

Ok

Vierailija
22/24 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailma on muuttunut esim insinöörinä sai aikanaan tehdä miten halus kunhan A meni kokeesta läpi B palautti itse omat labrat.

Ei siis mikään ryhmä tradenomi pellekoulu.  

Kirjoittamaan siellä ei näköjään opetettu. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et saa vapautuksia ryhmatehtavista. Valmistaudu siihen, että ryhmätehtavat on täyttä helvettiä amk:ssa jossa puolet tekee myöhässä ja huonosti oman osuutensa 

Tai sitten itse tykkää tehdä rauhassa, mutta muut haluat, että teet viikkoa ennen määräaikaa valmiiksi...

En ole tavannut yhtään joka tekisi "rauhassa" ja kunnolla ja siksi palauttaa myöhässä vaan niissä huokuu se että ne on tehty edellisenä päivänä

Sitäpaitsi niissä ryhmatehtavista on lähes aina 1-2kk aikaa tehdä. Outoa että pitää viimesellw päivälle jättää aina 

Minä ainakin jätin aina viime metreille palautukset ja tuli vitoset niin yksilö kuin ryhmätöistä. Meillä oli onneksi hyvät ryhmät ja muut huomasivat kyllä, ettei viime tinkaan jättäminen tarkoittanut minun kohdalla heikkoa työpanosta. Päin vastoin.

Vierailija
24/24 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

inssipuolella kauan sitten yhden lukuvuoden aikana 71 ov eli noin 105 op. Tarkoitti sitä että tein omin nokin asioita ja ryhmtöissäkin varmistin asian "mä teen, vetäisette nimen alle ja jos joku esitys tulee, opettelette asiat paperista:.

Jos olisin jäänyt muiden kanssa nyhjäämään, se olis ollu se 40 ov.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan