Jos eduskuntavaalit pidettäisiin nyt, niin mikä puolue saisi äänesi?
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
En äänestä enää vaaleissa.
Silloin äänestät käytännössä kokoomusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto. Persuja vieläkin äänestävät lienevät edunvalvonnan tarpeessa tai muuten masokisteja 😂
Niin mielisairas nyt ei kannata olla, että vasemmistoliittoa äänestäisi.
Sanoo vajaaälyinen persu.
Saataisikohan sinut karkotettua Suomesta...?
Vierailija kirjoitti:
Persut. Mä olen tykännyt niiden touhuista. 👍
Euroopan ja Suomen tilanne on vajonnut niin synkäksi, että on valkoisen suomalaisen velvollisuus äänestää PS.
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistoliitto. Persuja vieläkin äänestävät lienevät edunvalvonnan tarpeessa tai muuten masokisteja 😂
vassareilla ei ole mitään annettavaa nykymaailmaan; ei talouspolitiikkaan, ei puolustuspolitiikkaan, ei maahanmuuttoon ei mihinkään. Suurin osa Suomen ongelmista aiheutuu liiallisesta vasemmistolaisuudesta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
sdp ajaa eniten kansan etuja ja lupaa laittaa asijat kuntoon.
Ne hajottikin viimeksi kaiken. En usko enää niiden lupauksiin enkä vappusatasiin.
Mitä hajottivat?
Persut parhaillaan kokkareiden kanssa hajottavat hyvinvointivaltio-Suomea. Meidän yhteistä Suomea hajottavat ja jakavat palaset rikkaille. Riikkakin kieli pitkällä kuolaamassa osingoille, Riikan häntä heiluu rikkaille, mutta hampaat irvessä ärisee köyhille.
demarit ja muu vasemmisto ovat kasanneet mastodonttisen julkisen sektorin vuosikymmenien aikana, eikä siihen ole enää varaa. Ei ole ollut pitkään aikaan. Joten sitä leikataan joka tapauksessa hallituskoalitiosta riippumatta
Demareilla on yli puolet jäsenistään radikalisoituneita jihadisteja. Kova on kiima äänestäjillä saada järjestettyä sharia-laki Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin minäkin. Enemmän ovat tehneet hyvää tähän asti kuin Marin ja Sipilä yhteensä.
Kerro YKSIKIN asia mikä on hyvää.
Ettei voi enää hakea tur va.paikkaa kuin sen 2 kertaa. Ensimmäinen kerta ja sitten se valituskerta. Ei enempää.
Aikaisemmin on voinut jopa 8 kertaa! Mieti kustannuksia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroopan ja Suomen tilanne on vajonnut niin synkäksi, että on valkoisen suomalaisen velvollisuus äänestää PS.
Päivän paras vitsi.
Sama, jos joku kehottaisi sammuttamaan palavan talon heittämällä bensaa liekkeihin.
Suomen tilanteen alhoon ja synkkyyteen on syynä yksinomaan PurraOrpon hallitus.
Vierailija kirjoitti:
Demareilla on yli puolet jäsenistään radikalisoituneita jihadisteja. Kova on kiima äänestäjillä saada järjestettyä sharia-laki Suomeen.
Persun kannattaisi ottaa jo ne iltalääkkeet ja mennä tutimaan, ettei ihan hulluiksi ylly jutut.
Olen oikeasti yllättänyt, jos perussuomalaiset saavat edes sen 7.6% kannatuksen seuraavissa eduskuntavaaleissa.
En kyllä jaksaisi tällä hetkellä äänestämään lähteä olisi pitänyt tulla ennakkoon ilmoitus vaaleista niin olisin voinut suunnitella.
Kerro YKSIKIN asia mikä on hyvää.