Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää! Mies on nykyään kokoajan vihainen!

Vierailija
13.05.2025 |

Ja hän purkaa kaiken vihansa minuun. Kaikki on minun syytä ja jos teen pienenkin "virheen" niin hän huutaa kurkku suorana tai lähtee ovet paukkuen pois. Ja tosiaan kaikki vastoinkäymiset on aina hänen mielestään minun syytäni! Joo kyllä jätän sen sian! Täytyy vain tehdä järjestelyitä ensin.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku oma kriisi meneillään tai toinen nainen. Oikea ratkaisu erota. Ei tarvitse olla kenenkään henkisenä nyrkkeilysäkkinä.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Tai oikeastaan olin tulossa sanomaan, että miehellä on toinen nainen. Silloin ne muuttuu tuollaisiksi.

Vierailija
22/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista naista minäkin tulin ehdottamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joku oma kriisi meneillään tai toinen nainen. Oikea ratkaisu erota. Ei tarvitse olla kenenkään henkisenä nyrkkeilysäkkinä.

Olin tulossa kirjoittamaan samaa. Tai oikeastaan olin tulossa sanomaan, että miehellä on toinen nainen. Silloin ne muuttuu tuollaisiksi.

Kun olisikin. T. Valis 

Vierailija
24/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet toimii noin, kun haluaisivat erota (ehkä toinen katsottuna?), mutta eivät itse uskalla sitä eroa ottaa. 

Eihä se oo mies.

Vierailija
25/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunpuutehan se pistää hermot kireälle, ap ei ole hoitanut velvollisuuksiaan, ymmärtäisi edes hävetä.

Vierailija
26/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun exä alkoi käyttäytymään noin ja sieltä paljastui alta tyypin 2 kaksisuuntainen mielialahäiriö

Höpö höpö. Olen sairastanut kaksisuuntaista 25v. Olen joko liian iloinen, tai liian surullinen. En raivoa kenellekään.

Vierailija
27/27 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

upupup