Kai tää Hani Abbas Ahmad potkitaan ulos Suomesta?
Kehtasi vielä pyytää korvauksia, vaikka itse oli syytettynä. Kertoo kaiken näistä arabeista. Eivät kuulu Suomeen lainkaan.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4a4f7de0-cb34-49e2-abc3-58b2759dc3ed
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Aloituksella rasistinen motiivi siksi ilmoitettu poistoon
Rasistinen motiivi on minun uskontoni. Valkoisena oleminen ja eläminen on parasta, mitä voi olla. Valkoiset ihmiset ovat Super. Ruskeat, mustat ja sùvàkit ovat saastapaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo olla sama mies joka seisoi joitain vuosia sitten Itiksessä tien risteyksessä tai kulki kadulla Myllypurossa ja huuteli koko ajan että Israel on hävitettävä yms.
Tuollaisia pyörii nykyään joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko tuo olla sama mies joka seisoi joitain vuosia sitten Itiksessä tien risteyksessä tai kulki kadulla Myllypurossa ja huuteli koko ajan että Israel on hävitettävä yms.
Tuollaisia pyörii nykyään joka paikassa.
Juu ja ei ole enää ihonväristä, uskonnosta tai aatteesta kiinni näillä Israelin tuhoa huutelevilta.
Muslimit pois Suomesta, eivät kuulu tänne. Tuovat mukanaan vain rikoksia, raiskauksia, petoksia, pommeja jne jne. Eivät integroidu, KOSKA EIVÄT HALUA. Ovat ylimielisiä ja vastenmielisiä. Minä en ole heitä tänne kutsunut, eikä moni muukaan suomalainen.
Vihreiden kansanedustajaksi sopiva mies.
Poistohullu?
Miksi tuo pitää tänne kirjoittaa? Ilmottelet vaan sen kun ehdit jos se sun elämäntehtäväs ja saat siittä kiksejä