En ole kuullut Suomen euroviisukappaletta. Siis tiedän kappaleen nimen ja esittäjän, mutta en ole kuullut ko. kappaletta.
Kommentit (17)
Erika tulee (ich komme) lavalle ja lähtee pois. Se oli siinä.
Ruotsin kappaleen olen kerran kuullut, Suomen en.
Vierailija kirjoitti:
Et asu Suomessa?
Asun.
En minäkään enkä aio kuunnellakaan, kun ei kiinnosta yhtään. En myöskään ole kuullut sitä Ruotsin bastua.
Itse näin eilen ekan kerran Erikan virallisen viisuvideon. En ymmärrä sen herättämää närkästystä kansan keskuudessa. Mielestäni on täysin soveltuva myös lasten nähtäväksi. Paljon melua tyhjästä.
Ja sitäkö varten täytyy ihan oma aloitus tehdä tänne? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa se ettei sinua kiinnosta?
Minä olen kuullut. Ruotsin BBB:tä en ole kuunnellut, enkä kuuntele. En aio katsoa viisuja, ei kiinnosta. Harmi, ettei Puppy-biisi päässyt edustamaan Suomea, oli kivan sekoboltsi biisi.
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäkö varten täytyy ihan oma aloitus tehdä tänne? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa se ettei sinua kiinnosta?
Pitikö sinun sitä varten kirjoittaa ihan oma vastaus tänne? Miksi meitä pitäisi kiinnostaa, että sinua ei kiinnosta AP:n aloitus?
Vierailija kirjoitti:
Ruotsin kappaleen olen kerran kuullut, Suomen en.
Sama täällä 😎
Syy, miksi en ole kuullut, on mun kanavavalinnat. Kuuntelen pääosin Yle radio 1 - kanavaa tai classista.
Nyt on radio 1 Ykkösaamu ja siinä keskustellaan lopuksi euroviisuista. Nyt puhutaan Trumpin vierailusta Saudi Arabiaan
Minä olen poikkeuksellisesti kuullut, kun youtube sen jossain kohtaa heitti eteen, kun sieltä soitin musiikkia kokkailun taustalle. Ihan hauska ja tarttuva kappale.
Viisut katson kyllä joka vuosi, mutta en ole oikein koskaan lähtenyt sen laajemmin aiheeseen tutustumaan. Eli kaikki kappaleet tulevat minulle normaalisti finaalissa uusina kappaleina ja sen perusteella sitten muodostan mielipiteeni suosikista. Suurimman osan niistä kyllä unohdan ennen kuin äänestys edes alkaa.
Vähän samalla tyylillä katson mm-lätkää. En seuraa pelejä muuten, mutta jos Suomi pääsee finaaliotteluun, sen katson kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Se Eerika vai mikä se nyt on ei ole muuta kuin kiimainen pikku hu ora.
No niin, insseli, menehän sinne äitin syliin itkemään sitä, kuinka ilkeitä kaikki suomilor tot on, kun eivät sulle anna.
En ole vielä kuulluyt mutta asia korjaantuu lauantaina. En ole vuosiin katsonut viisuja, mutta nyt katson. Olen niin ihastunut Ruotsin eurobiisiin.
En ole myöskään kuullut Ruotsin kappaletta.