Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hammasta vihloo välillä oudosti

Vierailija
12.05.2025 |

Mulla on ollut jo puoli vuotta sellainen ongelma, että takahammasta vihloo jos johonkin väliin menee suolaa tai jotain. Olen unohtanut jo tämän ongelman, kunnes tänään tuli oikein viheliäinen vihlonta kun söin sipsejä.  Monesti tämä on tullut juuri sipsien vuoksi. Tuntuu, että täytyy purra jotenkin tietyllä tavalla tiettyyn kohtaan, niin alkaa vihlomaan. Reikää en näe enkä tunne hammastikulla. Toivottavasti ei tarvi hammasta poistaa. Kyllä tiedän, että pitäis mennä hammaslääkäriin, mutta ajan tilaaminenkin tuntuu niin ahdistavalta kun pelkään siis hammaslääkäriä ihan hitosti. Mutta ei sentään ole pahentunut kipu puolen vuoden aikana eikä liian herkästi kipeydy, huonolla tuurilla sinne vaan joskus harvoin menee jotain ja jos menee, niin sitten tulee tuo inhottava vihlonta.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hoidat itse hampaitasi hyvin. Tuo voi olla myös ikenen vetäymän aiheuttamaa vihlaisua. Varaa aika pelkopotilaat huomioivalle hammaslääkärille.

Vierailija
2/2 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollasta, kun hammas oli haljennut. Puren yöllä hampaita yhteen. Juurihoidettiin, vielä ainakin suussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi