Mitä teet päivisin?
Minuun ei ole sisäänrakennettu semmoista ponnekkuutta ja aktiivisuutta, mitä tuntuu monilla olevan. Väsähdän helposti. Usein töiden jälkeen teen vain ruokaa, pötköttelen ja käytän koirat metsälenkillä. Ei tulisi mieleenkään lähteä vaikka ryhmäliikuntatunnille, koska ei jaksa.
Viikonloppuisin lepäilen, siivoan, käyn mökillä, tapaan kavereita tms. Jos on ohjelmassa jotain erikoisempaa, väsähdän siitä niin, että toipumiseen saa varata monta päivää. Tuntuu, että elämä ajaa ohi.
Mitä te muut teette päivisin?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aamulla herään klo 5,
vien lapset päivähoitoon klo 6,
lähden töihin, tulen töistä haen lapset 16.15, Kotona ollaan klo 17, syödään, valmistaudutaan seuraavaan päivään ja lapset nukkumaan klo 19.
Sitten kerkeän hoitamaan omia asioita, nukkumaan menen viimeistään klo 21.
Ei mitään puhetta että kerkeäis missään joogassa käymään tai luonto retkillä kuuntelemassa lintujen laulua. Kavereita ei ole, koska ei niilläkään ole aikaa.
Terveiset pitkien välimatkojen Suomesta, N40
onneksi en oo sun lapsi
Ajattelin samaa. Kauhealta kuulostaa, mutta ei hän varmaan asialle mitään voi... Oma lapseni ehtii olla arkisin kotioloissa 4.5 tuntia kahden tunnin sijasta. 2 vanhempaa, päivähoito lähellä.
Mikäs ap:n elämässä tekee hänen deittailustaan turn offin? Vieläkö nykymiehet haluavat naisia nyrkin ja hellan väliin ilman omaa elämää?
Tämä kysymys suunnattu siis mies henkilölle, 20 kommentti ketjussa.
Ihan normaalia, koska viileys varsinkin tai kuumuus saa jotkut sisälle. Ja sisällä viileä voi väsyttää keväällä mm. Jotkut tekevät enemmän tai vähemmän riippuen päivästä. Että mikä on teema.
Koiran pissatus vie aamulla minuutin jos sitäkään. Joskus koululainen lähtee iltalenkille mukaan. Minulla on myös arkivapaita, jolloin ehditään olemaan koululaisen kanssa iltapäivästä nukkumaanmenoon asti. Koira ei ole minulle tai meille mikään rasite. Se on perheenjäsen ja harrastus, eilen oltiin koiran ja lapsen kanssa aamusta iltaan koiranäyttelyssä koiran kanssa. Ensin minä menin koiran kanssa rotukehään, välissä lapsi osallistui koiran kanssa Junior handleriin ja minä vielä päivän lopuksi juoksin ryhmäkehässä koiran kanssa. Oikein mieluinen äitienpäivä.