Saarijärvi, Runnin kylpylä, Långvik, Pajarinhovi, Oulun Eden, Porin Yyteri.... Konkurssit niittävät Suomen kylpylöitä. 😭😭😭 MIKSI!!!!
Ihan järkyttävää luettavaa. Kohta ei enää ole kylpylän kylpylää Suomessa. Valtava määrä uusia työttömiä, joilla ei enää ole varaa ostaa palveluita.
Suomessa kylpylät ovat kalliita, mutta nuhjuisia ja likaisia. Selvästi kuluissa on säästetty. Silti toiminta ei kannata!
MIKSI, mikä mättää tässä maassa?
Kommentit (155)
Ysärillä opiskelijana kävin aina välillä Oulun edenissä kun se oli uusi ja hieno. Nyt se on paskainen ja nuhjuinen ja remontin tarpeessa. En vie lapsia sinne kyllä. Jos remontoidaan (kallista) niin ehkä sitten
Vierailija kirjoitti:
Koska suomalaisilla ei ole varaa niissä käydä. Kiitos Orpo, kiitos Purra.
Wolttikuskit joita tarvitsemme vähintään 100,000 kpl vuosittain tulee olemaan meidän kylpylöiden, ravintoloiden, rautakauppojen, rakennusliikkeiden, vaatekauppojen yms uudet ja maksavat asiakkaat. Emme pärjää muuten.
T:ek
Olen aina inhonnut kylpylöitä, enkä ole ainoa. Kaikki pöpöt lilluu vedessä ja jalkasieni leviää lattioilta. Mulle riittää uinti järvessä ja oma sauna.😏
Virossa on paljon kivoja kylpylöitä, ja uusiakin avataan. Äkkiäkös tuosta lahden yli viuhahtaa sinne.
En ole koskaan käynyt mainituissa paikkakunnissa. Serenassa olen käynyt kun sinne on lyhyt matka, mutta sekin paikka huokuu menneisyyttä. Ei ole nykypäivän juttu.
Vierailija kirjoitti:
Koska suurella osalla kansaa menee nyt taloudellisesti niin heikosti, että luksukseen kuten kylpylälomiin ei ole varaa.
Purra: "Olemme tottuneet elintasoon, jota emme ansaitse".
Valtiovarainministeri Riikka Purra sanoi perussuomalaisten puoluevaltuuston kokouksessa, että talouspoliittisesti vaikeita ja kiperiä päätöksiä on tehtävä, vaikka ne eivät äänestäjiä miellyttäisikään.
Vierailija kirjoitti:
Oulun Eden lopetti 2021.Oliko silloinkin Orpoja Purra asialla?
Vierailija kirjoitti:
Ysärillä opiskelijana kävin aina välillä Oulun edenissä kun se oli uusi ja hieno. Nyt se on paskainen ja nuhjuinen ja remontin tarpeessa. En vie lapsia sinne kyllä. Jos remontoidaan (kallista) niin ehkä sitten
Et voikaan viedä lapsiasi sinne kun se on jo vuosia suljettu.
Koska kaksi hallintoa peräkkäin tuhosi suomalaisten ostovoiman pysyvästi 2020-2025. Paluuta ei enää koskaan ole.
Kaikki johtuu pakotteista ja saksikädestä.
Korruptoituneet pösilöt poliitikot eivät ymmärrä mitään talouspolitiikasta eikä ulkopolitiikasta.
Liikaa velkaa, liian vähän asiakkaita.
Suomalaiset kylpylät ei eroa uimahalleista mitenkään.
Kylmä vesi.
Allasvesi likaista, paikat niin nuhjuisia ja kulahtaneita...
Tylsiä paikkoja.
Siivouksen taso todella huono. Pesuhuoneissa, saunoissa, hotellihuoneissa.
Kalliitakin ovat. Lisäksi täynnä rumia läskejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos hallituksen, ihmisillä ei ole varaa kuluttaa ja mennä kylpylälomille. Syyttävät sormet siis kauhukabinettia kohti.
Höpö höpö. Itse en käy kylpylässä / uimahallissa enää sen jälkeen kun maahanmuuttajat on ne vallanneet ja tuo pesemättömät perseet altaaseen lillumaan.
Miksi olet käynyt nuuhkimassa heidän per seitä?
No ei kait se itse uimassa käynti kallista ole, vaan ne reissun muut kulut. Ei hirveästi houkuta lähteä kylpylälomareissuun, jos uinnin arvo on 20€ ja muut kulut 700€.
Vierailija kirjoitti:
On rakennettu useita uusia kunnallisia uimahalleja jotka kylpylätyyppisiä ja kun kela vähentää tuettuja lomia ja ei enää pääse ilmaiseksi yhteiskunnan maksamana kylpylään niin ne lopettaa jotka menettää kelan tukiasiakkaat.
Minulla on 30minuutin ajomatkan päässä kaksikin kunnallista uimahallia jotka voi varustukseltaa, saunoiltaan ja altailtaan laskea hyvän tasoisiksi kylpylöiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kuka hitto on koskaan halunnut tuollaisiin ällöaltaisiin lillumaan ties minkä bakteeripesän viereen?!
Uimahallitkin on aivan karseita paikkoja.
Missä lasten pitäisi oppia uimaan?
Oletko kuullut järvistä?
Ja pitkästä rannikosta. Minä opin uimaan meidän mökillä, meren saaressa, 51 vuotta sitten.
Käytiin viimeksi kylpylälomalla muutama vuosi sitten. Oli jo silloin aika tyyristä, mutta nykyisessä taloudellisessa tilanteessa ei kyllä tulisi mieleenkään lähteä kylpylään. Vaikka mieli tekisikin.
Kiitos Riikka ja Petteri<3 kohta on taas liuta työttömiä lisää.
Kylpylä on vanhanaikainen hupi, koska se kuluttaa poskettomasti kallista energiaa. Ihmiset ovat ympäristötietoisia nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Sanna, Tytti ja Antti Rinne, Orpo ja Purra korjaavat komsujen jälkiä.
🤣