Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yasmin-pillerit, millaisia kokemuksia? Aloitin juuri ja

Vierailija
19.03.2007 |

vuoto ei siis lopu, vaan jatkuu ja jatkuu =(

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa ihmeessä enemmän! Ystäväni syö niitä ja hänellä on ollut usein kiukkukohtauksia! Oletteko kuulleet muilta samantapaisia kokemuksia?

Hänellä tulee kuukautiset säännöllisesti neljä kertaa vuodessa (syö kolme kk putkeen), eikä puhunut että olisi ollut pitkää vuotoa kun aloitti kys. pillerit.

Vierailija
2/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten lopetin kun huomasin olevani vaarallinen kiukkuineni lapsille. Oli kamalaa kun muuten olin ollut pitkäpinnainen ja kärsivällinen äiti, mutta pillereiden aikaan en kestänyt uhmaikäisen kiukkua ollenkaan. Kerran puin sitten lapasen lapselle niin että kynnenjäljet ja mustelma tuli ranteeseen - ja se oli siinä, lopetin pillerit siihen paikkaan. Ja taas olin normaali oma itseni. Morkkis kesti yli vuoden enkä ole vieläkään antanut anteeksi itselleni että kiukustuin niin että satutin lastani. :((( Oli hirveätä kun sille kiukulle ei voinut mitään. :/

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja helppoa ehkäisyä. Luulisi, että on yksi tutkituimmista lääkkeistä =)

Vierailija
4/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se on normaalia merkin kuin merkin kanssa että vuotoa voi ekat kuukaudet tulla...se häviää ajan kanssa. Musta naiset valittaa ihan turhaan näistä asioista. En usko niiden aiheuttavan mitään " kohtauksia" kenellekkään, taitaa olla ihan pään sisäistä jos sellaisia tulee!

Älä siis pelkää vaan kokeile rohkeasti! Tuskin se lääkärikään niitä turhaan kehui? Mikä syy sillä siihen olisi?

Vierailija
5/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun lopetin niin olin taas oma rauhallinen tasapainoinen itseni.

Vierailija
6/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla toiminut loistavasti,vaihdoin mercilonista kun mulla NE aiheutti kiukkua ja haluttomuutta. Eli kyllä se ihmisestä riippuu. Ja kyllähän ne pillerit toimii 99,9%:sti JOS niitä käyttää OIKEIN.

Vierailija
7/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä pillerit toimii jos ne ottaa päivittäin ja ajallaan niinkuin pitää.

Vierailija
8/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeessakin lukee, että ensimmäisen kolmen käyttökuukauden aikana saattaa esiintyä yhtä sun toista, mm. vuotoa, ärtyisyyttä, haluttomuutta, kiukkuisuutta, alakuloisuutta ja niin edelleen.

Ite vuosin ensimmäisen kuukauden koko ajan, toisen aikana vain vähän aikaa keskellä kiertoa, ja kolmannen levyn aikana en enää ollenkaan. Kolmannen kuukauden aikana ei myöskään enää ollut ärtyisyyttä, kiukkuisuutta eikä haluttomuutta.

Mulle Yasmin sopii mainiosti. Tosin pelkään koko ajan, että ne pettää, kun ovat niin pienihormoonisia. Yritänkin siksi ottaa ne aina tismalleen samoihin aikoihin...

Vierailija
9/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin aina ärtynyt ja pinna meni pienestä. Halut hävis kokonaan , joten pillereilläkään ei tehnyt mitään. Ei kyllä käyneet muutkaan merkit , kokeilin Femodenia ja Mercilonia.

Vierailija
10/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ainakin estrogeenia on enemmän kuin esim mercilonissa.

Vierailija
11/11 |
19.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä se ärtyisyys loppunut ollenkaan. Ihan kuin olis ollut menkat tulossa koko ajan. Ruokahalukin kasvoi ihan älyttömästi. Samantyyppisiä oireita mulla on tullut muistakin kokeilemistani pillereistä (esim. Marvelon), mutta lievempänä. Nyt mulla on hormonikierukka, joka tuntuu mulle olevan sopivin ehkäisy.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan viisi