Olen mies ja aika pahoissa ongelmissa. Minulla on tyttöystävä, mutta myös toinen nainen raskaana mulle.
Tänään soitti säätö jonka kanssa petin naisystävääni. Hän kertoi olevansa raskaana. Hetken järkytyksen jälkeen ajattelin, että nyt jos koska tämä ihmissuhteen irvikuva loppuu ja soitin naisystävälleni, että haluan erota, hän kuitenkin pudotti pommin ja kertoi myös olevansa raskaana.
Nyt olen sanaton. Kumpakaan naisista ei tiedä toisistaan. Minun tekisi vain mieli juosta lujaa pakoon ja kadota.
Ikää 41v. Luulin, että en hanki laspia, mutta toisin kävi ja nyt vielä tuplasti. Mitä tekisit minun tilanteessa. Onhan tämä nyt ihan naurettava tilanne.
Kommentit (110)
Ei sitä vielä tuolla maan syntyvyyttä nousuun käännetä. Yritä nyt vähän enemmän panna paljaalla.
Tiedoksi kaikille.
N40
Olisiko kannattanut kertoa? Rehellisyys ja avoimuus naisten kanssa aina ykkösjuttu. Minä olen ollut monen naisen kanssa sivusuhteissa ja on myös lapsikin sellaisesta, mutta aina ensimmäisenä kerron näille sivusuhteille että minulla on sitten vaimo ja hänen kanssaan lapsia että mihinkään vakavaan en ala. Mies 40v
Voihan olla, että se säätö haluaa vain sen lapsen, eikä sinua?
Ei kaikki ole sinun päätettävissäsi.
Et käyttänyt kortsua. Aika outia, kun kyse on satunnaisesta suhteesta. Näin siinä kävi.
Parisuhteessa teillä oletettavasti toive lapsesta, joska ette ehkäisyä käytä.
Sullahan on nyt hyvin pullat uunissa.
Suu auki vain, että asiat selkiävät.
Vierailija kirjoitti: Kerrot tottakai naisystävällesi että petit ja tuo petetty kumppani on raskaana Tämä voi sitten puskea naisesi tekemään abortin, näin sentään et pilaa hänen elämäänsä sen enempää teoillasi
++++
Aivan, sinä ajattelet heti aborttia niin pääsisit helpoimmin ja voisit taas jossain heiluttaa munaasi ja tarina jatkuisi, vain kohde muuttuisi.
Minun ehdotus on että sellaiselta tyypiltä kuin sinä niin k y r p ä juuresta poikki ja vastapuolen joka on tuollaisen patjana niin ommeltas värkki huulista yhteen.
Joku toinen voisi olla onnellinen. Saa itse kasvattaa lapsen. On monia, jotka haluavat ja toivovat niin.
Oho, no sun elämässä nyt tapahtuu!
Älä pakene. Rohkeasti vaan.
Olikohan se tässä, vai ilmaantuuko vielä uusia lapsia?
Kaverilleni kävi vähän vastaavasti, kuin exällesi. Hän luuli elävänsä ihan normaalia arkea miehensä ja lapsensa kanssa. Päätyivät yrittämään toista lasta ja pian tärppäsi. Kuopuksen ollessa 1v mies istutti naisen alas ja kertoi, että hänellä on ollut vuosien salasuhde ja tästä suhteesta oli syntynyt ns. Lehtolapsi, joka oli parin vuoden ikäinen. Siis vuotta vanhempi, kuin tämän pariskunnan kuopus.
Kaveri meinasi saada sydärin. Matto vedettiin alta, sai kauheat traumat miehen petoksesta.. sanoo rakastavansa heidän nuorinta lasta, mutta ei ymmärrä miksi miehen piti ehdointahdoin vielä tehdä tämä nuorin. Olisi ollut paljon helpompi ero, jos ei olisi ollut taaperoa siinä mukana. Siitä alkoi heidän yhteinen helvetti, kun oli tunteet vielä mukana, mutta myös paljon vihaa, kaunaa ja katkeruutta.
Itse siis kertoisin heti näille molemmille mikä on tilanne. Kerro ja anna heidän itse päättää mihin helvettiin ovat sitoutumassa. Kasvata pallit ja ala vihdoin olemaan suoraselkäinen mies, joka et selvästikään ole tähän mennessä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko kannattanut kertoa? Rehellisyys ja avoimuus naisten kanssa aina ykkösjuttu. Minä olen ollut monen naisen kanssa sivusuhteissa ja on myös lapsikin sellaisesta, mutta aina ensimmäisenä kerron näille sivusuhteille että minulla on sitten vaimo ja hänen kanssaan lapsia että mihinkään vakavaan en ala. Mies 40v
Ja rehellisesti on kerrottu vaimolle lapsesta ja suhteista?
Ei sitä vielä tuolla maan syntyvyyttä nousuun käännetä. Yritä nyt vähän enemmän panna paljaalla.