Olen mies ja aika pahoissa ongelmissa. Minulla on tyttöystävä, mutta myös toinen nainen raskaana mulle.
Tänään soitti säätö jonka kanssa petin naisystävääni. Hän kertoi olevansa raskaana. Hetken järkytyksen jälkeen ajattelin, että nyt jos koska tämä ihmissuhteen irvikuva loppuu ja soitin naisystävälleni, että haluan erota, hän kuitenkin pudotti pommin ja kertoi myös olevansa raskaana.
Nyt olen sanaton. Kumpakaan naisista ei tiedä toisistaan. Minun tekisi vain mieli juosta lujaa pakoon ja kadota.
Ikää 41v. Luulin, että en hanki laspia, mutta toisin kävi ja nyt vielä tuplasti. Mitä tekisit minun tilanteessa. Onhan tämä nyt ihan naurettava tilanne.
Kommentit (110)
3 kivitystä kalenteriin. Tulkaa esiin niin voitte vielä pelastua popalta paikalta.
Saisiko tuon keittoreseptin tänne. Se vaikutti mielenkiintoiselta.
Kerrot kummallekin totuuden ja otat vastuun. Itsehän asiasi sotkit ja soppasi keitit. Lusikka siis karvaiseen käteen ja ala kauhoa.
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy
Kissanlihakeitto
400 g kissan lihaa (lapaa, etuselkää tai kylkeä)
1 l vettä
1 tl suolaa
1 tl kokonaisia maustepippureita
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Hassun miehen hassut ongelmat. Hassuhessu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minun ongelmani on se, että saan palsternakasta närästystä. Se on tosin pieni ongelma ap:n tilanteeseen verrattuna, mutta ongelma kuitenkin. Voisikohan tuon keiton tehdä kokonaan ilman palsternakkaa tai ehkä korvata sen jollain?
Tuo ei ole mitään siihen verrattuna, että erään tuttavanaisen aviomies saattoi kaksi sivusuhdettaan raskaaksi saman vuoden aikana. Erohan siitä tuli ja toinen näistä rakastajattarista taisi poistua oman käden kautta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku pääsee 40 vuoden ikään ja on edelleen teini-ikäisen tasolla henkisesti. Sanotaan nyt ainakin teoriassa sillä säädölläsi saattaa olla muitakin säätöjä, eli mistä tiedät olevasi isä? Sama pätee surullisen kuuluisaan tyttöystävääsi, jota ei voi muuta kuin sääliä, kun on löytänyt tuollaisen "kultakimpaleen".
Palstan läsk it akat kuvittelevat myös olevansa jotain nuoria, aina saa nauraa
Palstan inkkelit luulevat olevansa jotenkin haluttavia 😄
Mä oon nähnyt tän komedian.
Juokse lempesi edestä.
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies ja sylkee siemeniään ympäriinsä. Ota vastuu teoistasi. Ei kannattaisi antaa alapään ohjailla elämäänsä.
Mutta onhan se kivaa.
Ja 41v ei ole vanha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minun ongelmani on se, että saan palsternakasta närästystä. Se on tosin pieni ongelma ap:n tilanteeseen verrattuna, mutta ongelma kuitenkin. Voisikohan tuon keiton tehdä kokonaan ilman palsternakkaa tai ehkä korvata sen jollain?
Palsternakan voi mainiosti jättää pois, mutta suosittelen siinä tapauksessa lisäämään hieman purjon ja persiljan määrää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vanha mies ja sylkee siemeniään ympäriinsä. Ota vastuu teoistasi. Ei kannattaisi antaa alapään ohjailla elämäänsä.
Mutta onhan se kivaa.
Ja 41v ei ole vanha.
Miehet on l o r t t o j a
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minun ongelmani on se, että saan palsternakasta närästystä. Se on tosin pieni ongelma ap:n tilanteeseen verrattuna, mutta ongelma kuitenkin. Voisikohan tuon keiton tehdä kokonaan ilman palsternakkaa tai ehkä korvata sen joll
Tuosta olen kyllä erimieltä. Palsternakka on lihasopan sielu. Ihan sama, mistä lihasta keitto tehdään, mutta palsternakkaa siinä on oltava.
Kerrot että olet petturi ja eroat molemmista. Kaikista tärkeintä että olet lasten elämässä edes taloudellisesti elättäjänä, he ovat sinun vastuulla.
provo haiskahtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta löytyy
Kissanlihakeitto
1 l vettä
1 tl suolaa
1 laakerinlehti
1 sipuli
3 porkkanaa
100 g lanttua
50 g palsternakkaa
50 g juuriselleriä
6 perunaa
10 cm purjoa
2 rkl tuoretta persiljaa
Minun ongelmani on se, että saan palsternakasta närästystä. Se on tosin pieni ongelma ap:n tilanteeseen verrattuna, mutta ongelma kuitenkin. Voisikohan tuon keiton tehdä kok
Eri mieltä kirjoitetaan erikseen. Siis eri mieltä. Opettele yhdyssanat.
Vierailija kirjoitti:
Ehdota polyamorista suhdetta. Leveä sänky kolmelle. Nyt on 3 lastenhoitajaa niin kyllähän te pärjäätte. Voitte järjestää toisillenne laatuaikaa. Tarvittaessa lesboiluunkin.
Kyllä tuosta vielä hyvä tulee. Vapaamielistä suhtautumista, kuten oli Goan hipeillä aikoinaan. On lastenhoitaja omasta takaa, kun muut laittaa ruokaa tai jotain.
Vierailija kirjoitti:
Tuo ei ole mitään siihen verrattuna, että erään tuttavanaisen aviomies saattoi kaksi sivusuhdettaan raskaaksi saman vuoden aikana. Erohan siitä tuli ja toinen näistä rakastajattarista taisi poistua oman käden kautta.
Jos se olisi minä, mieluummin tekisin itsemurhan. Tässä elämässä ei ole enää mitään järkeä.
Tämä!