Olen mies ja aika pahoissa ongelmissa. Minulla on tyttöystävä, mutta myös toinen nainen raskaana mulle.
Tänään soitti säätö jonka kanssa petin naisystävääni. Hän kertoi olevansa raskaana. Hetken järkytyksen jälkeen ajattelin, että nyt jos koska tämä ihmissuhteen irvikuva loppuu ja soitin naisystävälleni, että haluan erota, hän kuitenkin pudotti pommin ja kertoi myös olevansa raskaana.
Nyt olen sanaton. Kumpakaan naisista ei tiedä toisistaan. Minun tekisi vain mieli juosta lujaa pakoon ja kadota.
Ikää 41v. Luulin, että en hanki laspia, mutta toisin kävi ja nyt vielä tuplasti. Mitä tekisit minun tilanteessa. Onhan tämä nyt ihan naurettava tilanne.
Kommentit (110)
Tietenkin muutatte kaikki kolme yhteen. Kätevin tapa hoitaa vauvat, ja lapsilla on seuraa toisistaan. Tule sitten kertomaan, miten menee!
Ootkohan ap muuten se mies omakotitalosta jota naapurin nainen käy tapailemassa (seksipalsta)
Kun lapset syntyvät, niin aiotko antaa sointuvat sisarusnimet, kuten esim. Tupu ja Hupu?
Tietysti jos oikein tuuri käy, niin toinen odottaakin kaksosia, niin olisi sitten myös Lupu.
Sinusta tulee isä, onneksi olkoon! Ja hyvää äitienpäivää, tuplaten! 🤗 🤗
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät niin varmasti, että kumpikaan lapsista on sinun?
Jos tarina olisi totta, oikeus ja kohtuus olisi, ettei AP saisi tietää kummankin lapsen olevan jonkun muun ennen kuin lapset ovat aikuisia... Olisi maksanut tuplaelarit turhaan.
Olisi kannattanut laskea lakanoille paria työntöä ennen.
Ei kahta ilman kolmatta ja kikkelis kokkelis mitäs läksit, syö paskas niin sanotusti :D terveisin toinen mies
Toki vähän epäuskottava tarina, mutta jos nyt hetki oletetaan, että ap puhuu omalta osaltaan totta, niin mitkä ovat takeet, ettei naisystävä valehtele? Raskauskortin vetäminen juuri kun mies kertoo jättävänsä ei välttämättä ole aina ihan totuus vaan paniikkireaktio.
Käy ota kaverilta dna-näyte niin näyttää sulle negaa molemmat. Sitten voit jatkaa samaa sekoilua uusien naisten kanssa
Ap:n sukukokouksissa tulee olemaan jännää. Itse ainakin osallistuisin tuossa kohtaa jatkossa joka vuosi, jotta pääsisin näkemään Salkkari-draamaa livenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Kerrot tottakai naisystävällesi että petit ja tuo petetty kumppani on raskaana Tämä voi sitten puskea naisesi tekemään abortin, näin sentään et pilaa hänen elämäänsä sen enempää teoillasi
Mutta jos suhde sitten jatkuisi. Onnistuisikohan anteeksti anto?
Ap
''Mutta jos suhde sitten jatkuisi. Onnistuisikohan anteeksti anto?
Ap''
Mutta ethän sinä edes välitä naisystävästäsi, kun kerta petit ja olit aikeissa erotakin. Mitä väliä vaikka suhde päättyisikin. Toki saisit kahdet elarit niskaasi, mutta omapahan on vikasi.
Onhan tuossa jo hyvä haaremin alku. Ja ajattele, lapsilla on melkein samanikäinen sisarus!
Moro huhhu... nyt ne kortongit nopiaa munan päälle... täytyy todeta: täysin oma moka ja mies jo yli 4kymmenen 🥴
Perusta sisarvaimot perhe. Ottakaa siihen vielä pari muijaa lisää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta ulkomailla ja palaa Suomeen vasta lasten täytettyä kolme niin ei tule elareita.
Elarit peritään korkojen kera, näin käy kulkumulkulle, elareita ei pääse karkuun.
Kiistää isyyden ja ulkomailta ei lähetetä Suomeen tutkimaan sitä, joten lapsella ei ole paperilla isää. Kolme vuotiaalle taas ei enää isää laiteta paperiin.
joojoo