Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mies ja aika pahoissa ongelmissa. Minulla on tyttöystävä, mutta myös toinen nainen raskaana mulle.

Vierailija
11.05.2025 |

Tänään soitti säätö jonka kanssa petin naisystävääni. Hän kertoi olevansa raskaana. Hetken järkytyksen jälkeen ajattelin, että nyt jos koska tämä ihmissuhteen irvikuva loppuu ja soitin naisystävälleni, että haluan erota, hän kuitenkin pudotti pommin ja kertoi myös olevansa raskaana.

Nyt olen sanaton. Kumpakaan naisista ei tiedä toisistaan. Minun tekisi vain mieli juosta lujaa pakoon ja kadota.

Ikää 41v. Luulin, että en hanki laspia, mutta toisin kävi ja nyt vielä tuplasti. Mitä tekisit minun tilanteessa. Onhan tämä nyt ihan naurettava tilanne.

Kommentit (110)

Vierailija
61/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa herkulliselta 😼🍖🍲😋

Vierailija
62/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omat on pilkkimisesi, hikoilehan kunnolla. Tuon ikäinen mies eikä tiedä, miten lapsia tulee! Syn nistä saa maksaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n on kieltämättä vakava, mutta ei toivoton. Voi käydä hyvin, voi käydä huonosti, voi käydä hyvin huonosti ja joskus voi käydä ihan päinvastoinkin.

Oikealla asenteella pärjää kyllä ja kaikko kääntyy vielä hyväksi. Rohkaisevana esimerkkinä tulee mieleen tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonom

Onko sun tämä kissakeittojuttusi pakko ujuttaa joka toiseen ketjuun?  Eiköhän sen nyt ole jo lukenut riittävän moni ihminen niin että voit olla tyytyväinen.

Vierailija
64/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus minäkin käännän pääni, kun en ensi kerralla usko näkemääni, ai että oikein kireä paita!

Olisit käyttänyt sitä kireää jossain toisessa paikassa...

Vierailija
65/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen logiikasta ei ihan avautunut, miksi hän nyt taas haluaisi jatkaa suhdetta, kun ensin petti ja sitten halusi lopettaa suhteen irvikuvan ja nyt toivoo jatkoa.

Tuuliviiri vallaton, mun sydämeni (elimeni) on....

Vierailija
66/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet pelastamassa Suomen syntyvyyttä.

Olet sankari.

Vierailija
67/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmä jätkä, oli tämä totta tai ei.

Vierailija
68/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idootti

Krypäsi vietävänä oleva Dorka olet ja ei ajattelukykyä ollenkaan. 

Vierailija
69/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietit ensin tarkkaan, kumman naisen kanssa voisit alkaa elää yhdessä, mennä vaikka naimisiinkin.  Näin edes toinen lapsista saisi ihan virallisesti oikean isän itselleen ja elättäisitte lapsen yhdessä.

Toisesta maksat sitten elarit.  Se olisi mahdollisesti jotain 300 - 400 kuussa eli ei nyt ihan mahdottomia.

Moni mies on kanssasi samassa tilanteessa.  Tiedän itse miehen, jolla oli kolme lasta avioliitossa ja kaksi ns. lehtolasta, joista maksoi elarit.  Nyt ne on kaikki jo aikuisia.  Avioliitto näytti minusta ihan onnelliselta.

Ainakin pitää sinut tiiviisti työelämässä.  Et voi ruveta luuseroimaan.

Tietenkään et voi tätä itse päättää. Naisista riippuu paljon.  Haluaako siis kumpikaan jatkaa kanssasi, sitä et voi nyt tietää.  Aborttia älä lähde kummallekaan ehdottelemaan.  Siinä teet itsestäsi konnan ja pelkurin.

Ole kuitenkin rehellinen kummallekin.  Jos alat salailla asioitasi, tulet ennenpitkää hulluksi.

Ota vastaan se mitä tulee.  Ei tämä maailmanloppu ole.  Saatat tulevaisuudessa olla lapsistasi onnellinen, mistäpä tiedät mitä heistä tulee.

Vierailija
70/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerrot jättäväsi "säätösi", niin sitten kertoi olevansa raskaana, ja sinä uskoit? Oletko ihan varma? Olet vastuuton mies jos kaksi naista kertoo olevansa sinulle raskaana ja kolmannen kanssa seurustelet. Kohta hänkin on raskaana. 

Et ole enää nuori, nyt järki käteen. Jos et koskaan halua lapsia, mene vasektomiaan tai käytä muuta ehkäisyä. 

Vierailija
71/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ET SITTEN EHKÄISYSTÄ OLE KUULLUT?

Vierailija
72/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun tämä kissakeittojuttusi pakko ujuttaa joka toiseen ketjuun?  Eiköhän sen nyt ole jo lukenut riittävän moni ihminen niin että voit olla tyytyväinen.

Onko täällä ollut ennenkin kissakeittojuttuja? Ainakin minulle tämä oli aivan uusi.

Vierailija
73/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko täällä ollut ennenkin kissakeittojuttuja? Ainakin minulle tämä oli aivan uusi.

Ei täällä mitään kissakeittojuttuja oo ennen ollu. Taitaa tuolla kysyjällä olla horoskoopit sekaisin.

Vierailija
74/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin ja maksa molemmille elareita 18 vuotta.

Vierailija
75/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Mitä tekisit tilanteessani" on naurettava ininä, koska kukaan normiälyinen ei koskaan päädy tuohon idarisuohosi. Lisäksi siitä ei ole mitään apua/väliä juuri sinulle mitä joku toinen mahd. tekisi, koska aikuisella on omakohtainen aikuisen vastuu.

Vierailija
76/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdota polyamorista suhdetta. Leveä sänky kolmelle. Nyt on 3 lastenhoitajaa niin kyllähän te pärjäätte. Voitte järjestää toisillenne laatuaikaa. Tarvittaessa lesboiluunkin.

Vierailija
77/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, ainahan siinä näin käy ja uskomme kaikki.

Näes, sama täällä, paitsi raskaana olevia naisia on kolme.

Jyväkurkku

Vierailija
78/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Idootti

Tymä

Vierailija
79/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietenkin muutatte kaikki kolme yhteen. Kätevin tapa hoitaa vauvat, ja lapsilla on seuraa toisistaan. Tule sitten kertomaan, miten menee!

Ja pillua saa melkein aina kun haluaa, ei molemmilla voi olla pää kipeä yhtäaikaa.

Vierailija
80/110 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kahta ilman kolmatta ja kikkelis kokkelis mitäs läksit, syö paskas  niin sanotusti :D terveisin toinen mies

iha ok, mut ootko kattonu simpsonit sarjasta jakson himo nussija homer :D siinä esiintyy koko simpsonit perhe eli myös bart simpsons homer poika fanit saavat nauraa ja naurattaahan se tietty myös vaikka homerin nussinta kuteet ja muut :D kannattaa kattoo nopee

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kaksi