Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk raskaana, mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä

Vierailija
11.05.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 3v. Odotamme esikoistamme. Mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä. Olen koko päivän odottanut, että jossain kohtaa yllättää kukkasilla, kortilla jne. Mutta ei mitään, kai se on tässä kohtaa päivää jo hyväksyttävä. Kiva. 😔

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista AP. Minä loukkaantuisin tuollaisesta. Kuten myös jos mieheni heittäisi jotain "sinä et ole miehen vaan lasten äiti" -kommentteja, niinku joku tässä keskustelussa. Meillä mies on aina muistanut minua äitienpäivänä, tänäänkin oli ruusut ja kiva aamupala ja yllätyksenä vielä äitienpäivälounas ravintolassa. 

Kyllä mullakin mies on aina ostanut äitienpäiväkukat sen jälkeen, kun minusta tuli äiti. Ap ei ole äiti. Miehet eivät koe näitä raskausasioita useinkaan samalla tavalla.

Vierailija
22/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ethän sinä mikään äiti ole ennenkuin olet pullauttanut pullan uunista ulos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän perheessä onneksi miehet arvostavat lastensa äitejä ja perinteisesti kokkaavat yhdessä äitienpäivänä illallisen. Ostetaan kukkia ja kaikin puolin näytetään arvostusta. Tuntuisi aika oudolta, jos ei tuossa tilanteessa mitenkään huomioitaisi. Kertoo jotain siitä, miten arvostaa sinua tulevan lapsensa äitinä 

Vierailija
24/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän perheessä onneksi miehet arvostavat lastensa äitejä ja perinteisesti kokkaavat yhdessä äitienpäivänä illallisen. Ostetaan kukkia ja kaikin puolin näytetään arvostusta. Tuntuisi aika oudolta, jos ei tuossa tilanteessa mitenkään huomioitaisi. Kertoo jotain siitä, miten arvostaa sinua tulevan lapsensa äitinä 

Äitienpäivänä muistetaan äitejä eikä wnb äitejä.

Vierailija
25/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harmillista AP. Minä loukkaantuisin tuollaisesta. Kuten myös jos mieheni heittäisi jotain "sinä et ole miehen vaan lasten äiti" -kommentteja, niinku joku tässä keskustelussa. Meillä mies on aina muistanut minua äitienpäivänä, tänäänkin oli ruusut ja kiva aamupala ja yllätyksenä vielä äitienpäivälounas ravintolassa. 

Toi "Et ole miehesi äiti" inttäjä on äidistään lähtien kaikkien naisten vihaaja ja hänen tarkoituskin on loukata.

Vierailija
26/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toivottavasti ap saat keskenmenon

Ja sinulle toivomme pikaista aivosyöpää.

Vierailija
27/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myös nopeasti etenevä ALS, joku halvaus tai muu olisi hyvä. Sellainen hidas ja kivulias, tietäisit lopulta tukehtuvasi.

Vierailija
28/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

Vierailija
29/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko teitä ryhmä keksimässä näitä provoja?

Vedättekö runkkurinkiä?

Vierailija
30/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

Samalla logiikalla isä oli tuleva isä jo ennen siemennystä kun siemenet pusseissaan hölskyivät.

Vierailija
31/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

eli abortoitava solumassa on lapsi?

Vierailija
32/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei tule keskenmenoa, että pääset vuoden päästä juhlimaan ensimmäistä äitienpäivääsi.

Vierailija
33/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedätkö, onko miehesi perheestä, jossa ei juhlittu koskaan lasten nimi- tai syntymäpäiviä. Jos on, niin on ymmärrettävä, että hän ei ole huomioinut edes äitienpäivää. 

Vierailija
34/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruusuista voi laskea monestikko mies on pettänyt edellisistä ruusuista laskettuna.

Vierailija
35/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

Samalla logiikalla isä oli tuleva isä jo ennen siemennystä kun siemenet pusseissaan hölskyivät.

Naisella on tulevien lastensa munasolut kehossaan jo ollessaan itse sikiö. Sinun logiikalla tyttösikiöt ovat jo äitejä.

On selkeä ero hedelmöittyneellä munasolulla ja yksittäisillä sukusoluilla.

Vierailija
36/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistitteko omia äitejä ne äitienpäivänä ? En ole kuullut että raskaana ollessaan vietetään omaa äitienpäivää, en ainakaan itse. Jonkinlainen huomio ehkä olisikin kiva kun on raskaana.

Vierailija
37/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, no voihan. Pikkuisen ymmärrystä, hänkin käy läpi aikamoista elämän muutosta, opettelee vasta. Niin kuin kait sinäkin. Toivottavasti.

Jos hän muuten toimii kuin kunnon isäkandidaatti, niin pidä kiinni ja tee selväksi mitä häneltä odotat. Anna tilaa kasvaa ja kehittyä isäksi ja mieheksi.

Vierailija
38/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole äiti vielä etkä varsinkaan miehesi äiti.

Vierailija
39/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei liene edes lapsen isä. 

Vierailija
40/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vielä äiti, vasta sitten kun kersa on syntynyt.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan