Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

5kk raskaana, mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä

Vierailija
11.05.2025 |

Ollaan oltu yhdessä 3v. Odotamme esikoistamme. Mies ei huomioinut mitenkään äitienpäivänä. Olen koko päivän odottanut, että jossain kohtaa yllättää kukkasilla, kortilla jne. Mutta ei mitään, kai se on tässä kohtaa päivää jo hyväksyttävä. Kiva. 😔

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä miehet eivät osaa ajatella, että sanonpa tai teenpä näin, kun aavistelen että toiselle tulisi siitä hyvä mieli. Miesten perusasetuksiin on koodattu tietty itsekkyys ja putkinäkö. Sitten jos yksi mies keksii vaikka tarjota kahvit, niin häntä pidetään yleisesti erikoissankarina. Nainen ei saisi samasta asiasta edes mainintaa.

Eli syytön miehesi siihen on, että hän on mies. Hän vain ei osaa huomioida vaimoaan koska hänellä on se kromosomipoikkeama Y.

Vierailija
42/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva äiti on aika herkässä tilassa. Pitäisi huomioida.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se lapsi ole vielä syntynyt joten et ole vielä äiti!

Vierailija
44/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

Ap on raskaana oleva nainen, ei äiti. 

Vierailija
45/51 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisi laittaa kortin: Tulevalle äidille onnea. Kukkia ja kahvit.

Vierailija
46/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä oon kovasti puhunut tulevalle miehelleni että halua saada lapsen joskus 2-5 v kuluttua, eikä se huomioinut minua äitienpäivänä mitenkään. Huoh.

Vierailija
47/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se huomaisi, kun olet 40 kiloa ylipainoinen jo valmiiksi?

Vierailija
48/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi

Toukokuu vasta aluillaan, mutta nyt kyllä uskaltaa jo jakaa vuoden luuseri 2025 -palkinnon. Onneksi olkoon!

Vierailija
49/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et toki lastasi ole vielä synnyttänyt, mutta kyllä minä jotenkin noteeraisin raskaana olevan vaimon äitienpäivänä jos olisin mies.

Vierailija
50/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oikein hyvää äitienpäivää upea äippä ja jos päätät vaihtaa miestä olen käytettävissä - tuon sitten sinulle kukkia ja kakkua ja teen runon sinulle äitienpäivän kunniaksi :)

En tiennyt että on olemassa näitä pick me-boytakin. Tai "not like other guys". Toksinen tolvana hänkin.

Hello! Luuqaddee ku hadashaa?

Vierailija
51/51 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ole äiti vielä.

Toki on, odottava äiti. 

Ap on raskaana oleva nainen, ei äiti. 

Minulla ei ole kokemusta vastaavasta tilanteesta, koska esikoiseni syntyi huhtikuussa, ja seuraavia lapsia odottaessa olin jo kaikin puolin äiti. 

Mutta sen muistan, että jo ensimmäisellä äitiysneuvolakäynnillä minua puhuteltiin äidiksi ja miestäni isäksi. Se on osa vanhemmuuteen kasvua. Eli jos mies on äitiysneuvolassa käynyt mukana - kuten suositellaan jokaisen osallistuvan isän käyvän - pitäisi konseptin olla hänelle tuttu. 

Ikävå kyllä en muista tarkalleen, miten juhlimme mieheni kanssa isänpäivää esikoisen odotusaikana, mutta tasan tarkkaan päivä jotenkin noteerattiin. Sen muistan, että puhuimme paljon siitä, kuinka isälle raskaus ei ole yhtä konkreettinen juttu kuin äidille, ja siksi esimerkiksi vauvantarvikkeiden vertailu ja osto voi olla yksi keino tehdä isyyttä todelliseksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kuusi