Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten meni äitienpäivä?

Vierailija
11.05.2025 |

Minä kävin salilla ja kaupassa ja laitoin tiskejä ja pesin pyykkiä ja vein roskia, ja lisäksi oli äitienpäiväjuttuja. Oli kiva päivä!

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä tää päivä on mennyt. Kohta lähden baariin.

T. Äiperö

Vierailija
2/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanasti 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinähän tuo, nukkuessa 2 päiväunet. 

Vierailija
4/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eri tavalla kuin viimeiset pari vuotta, jotka olen ollut vain hissukseen ja yksin. Lähdin aluksi pois kotoa, koska en odottanut mitään enkä ketään, mutta sen jälkeen tulikin yllätyksiä roppakaupalla, ja päivään mahtui viestejä, yllätysvieraita, lahjoja, ulkona syömistä.

Nyt on vähän tyhjä olo, kun on erilaisen päivän jälkeen ollut taas yksin. 😂

Vierailija
5/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoin eilen miehelle ja muksuille, et nyt antakaa äitin nukkua pitkään. No eipä siinä, heräsin 5.20 kuten työpäivinä. Sain lapsilta kortit ja halaukset sekä pienen lahjan. Herkuteltiin, ulkoiltiin ja pyykkäsin. Aamunukkumisen lisäksi mulla oli toinenkin toive, eli päivä ilman ulinoita ja vänkäämistä, mutta eihän sekään toteutunut, mut enpä muuta odottanutkaan 😂. Kiva päivä perheen kanssa. 

Vierailija
6/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin mennyt. Ollaan syöty hyvin ja vietetty aikaa kotona koko perheen kesken. Kotitöitä tehty ja pihahommia. Ihan normaali sunnuntai. Kiireetön päivä. Mulla ei enää ole äitiä eikä mummoja ja anoppi asuu kaukana. Meillä ei äitienpäivään kuulu kyläilyjä. 

Vierailija
7/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveillen, että kuvan kohde olisi omassa käytössä...

https://img.ilcdn.fi/Fz1W1xitph0vRplLkh3axEsgenQ=/full-fit-in/920x0/img…

Vierailija
8/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin meni. Nukuin pitkään, join rauhassa kahvit. Mies ja kolme teinipoikaa tekivät myöhäisen aamupalan. Käytiin mummolassa porukalla. Ruokana oli viikon jämiä. Illalla kävin miehen kanssa lenkillä. Pojat katsoi futista telkkarista. Aika perussunnuntai.

Vierailija
9/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tuplapalkalla. Parin tunnin päikyt. Nyt lätkää ja foodoran muulin kuskaamaa tarjouspitsaa!

Vierailija
10/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lapselta ihanan kortin aamulla. Käytiin äitienpäiväbrunssilla. Sit ollaan vaan löhöilty ja pussailtu ja halailtu lapsen kanssa.

Vierailija
11/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavasti kotosalla ja parvekkeella auringossa. Jo aamulla tuli kukkalähetys kun toinen aikuisista lapsista asuu Jenkeissä. Samassa kaupungissa asuva poika tuli kukkien kanssa kahville. Nyt katson laiskana telkkaria.

Vierailija
12/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivä ei oikeastaan kosketa minua millään tasolla, joten peruspäivä eikä poikkeuksia muutoinkin tylsästä elämänrytmistä.

Vierailija
13/13 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekseen kotona, lasten ei ollutkaan tarkoitus tulla, asuvat kauempana. Kaveri perui tapaamisen, oli yöllä kännipäissään kaatunut, satuttanut pään  ja mennyt päivystykseen tikattavaksi, oli yön yli pitäneet tarkkailussa. Tein hyvää ruokaa, kattelin tv, nukuin päikkärit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kahdeksan