Ylen sarja Tupa 13 on aivan loistava!
 Katso lähetysajat : Tupa 13 - Iltapulu.fi TV-opas
Kommentit (22)
Oma poika oli juuri armeijassa, tosi hyvä sarja ja hyvin tehty.
"Sulle mä oon herra alikersantti". Ei kovin aidolta meno vaikuta. Esimiehiä ei sinutella eikä myös esimiehet sinuttele alokkaita. Ainakaan omana aikanani.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä ihan ok. Tuollaista se meininki oli kun minä olin armeijassa.
Aika nuori olet jos oli sekatuvat
Todella hyvä sarja ja kertoo värillisten vaikeudesta sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Avan paska. En voi ymmärtää miksi tuo on tehty.
Ei kun voinkin "ymmärtää". Tehty koska woke ja DEI.
Muista maista nämä woket ja deit on jo kuollut ja kuopattu, mutta punavihreä Suomi roikkuu vielä kiinni menneessä saastassa viimeiseen asti.
En kiinnittänyt sarjaa katsoessa yhtään huomiota siihen, että mukana oli muitakin kuin kantasuomalaisia ja - herra paratkoon- naisia. Naiset on voineet käydä inttiä suomessa jo yli 30 vuotta, pitäiskö jo yrittää totutella ajatukseen?
Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmisten huoletonta menoa.
PUOLET tuvasta ma mu ja, uskottavaa??
Vierailija kirjoitti:
Oma poika oli juuri armeijassa, tosi hyvä sarja ja hyvin tehty.
Ehkä sitten hänen ikäisilleen. Aikuinen ei jaksa tota pentuenergiaa katsoa. Ohjaaja on kuitenkin hyvä.
Monia suomalaisen tv-viihteen peruselementtejä ainakin ansiokkaasti mukana:  oksentamista, ihmispaskaa ja viinaa. Eiköhän siellä pantukin jossain kohtaa - en tiedä, jätin kesken.

Suomalaisia tuotantoja katsoessa ei kannata syödä mitään. Liittyy varmaan jotenkin meidän kulttuurin nuoreuteen, ja ehkä näistä ikuisista objektiivisesti katsoen _surkeista_ ja mauttomista valinnoista päästään vielä jollain vuosisadalla yli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muista maista nämä woket ja deit on jo kuollut ja kuopattu, mutta punavihreä Suomi roikkuu vielä kiinni menneessä saastassa viimeiseen asti.
En kiinnittänyt sarjaa katsoessa yhtään huomiota siihen, että mukana oli muitakin kuin kantasuomalaisia ja - herra paratkoon- naisia. Naiset on voineet käydä inttiä suomessa jo yli 30 vuotta, pitäiskö jo yrittää totutella ajatukseen?
Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmis
Minusta myös sarjassa kuvattiin tosi hyvin sitä millaista se on kun armeijassa erilaiset ihmiset laitetaan samaan tupaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmis
Mut säkö niinku silleen kuiteski huomasit, et tupa oli täynnä niinku silleen erilaisii ihmisii? Vai onks se joteskin niiku silleen kauheet, jos noin sanoo, siis ei pitäs niinku silleen ollenkaan ees huomata, et ihmiset on niiku silleen erilaisii. Sull on vielä kyl paljo niiku silleen opeteltavaa vielä tossa sun oikeaoppisuudessas, kun tuolla tavoin niinku silleen leimailet ihmisii.
Varsinkin se metsäleiri jakso oli tosi hyvä.
Ensimmäiset jaksot oli ihan ok mutta loppua kohden meni ihan helvetin sekavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika nuori olet jos oli sekatuvat
Mitä sitten?
Huono ohjelma. Kirjoitin miksi on huono ohjelma mutta sitä ei julkaistu.
Hauska sarja minustakin. Tosin ohjaaja voisi olla joku armeijan käynyt. Juuri tuo sinuttelu armeijassa ei sinuteltu. Ei myöskään huudettu hymy pyllyyn vaan hymy perseeseen. Tuokin ihmetyttää että ruoka tuodaan tupaan ja aina syövät lihapiirakkaa. Meillä ei ainakaan saanut valita missä punkassa nukkuu. Ja minun aikaan alokkaat oli kaikki vaalea ihoisia. Naisia oli mut ei meidän komppaniassa.
Vierailija kirjoitti:
"Sulle mä oon herra alikersantti". Ei kovin aidolta meno vaikuta. Esimiehiä ei sinutella eikä myös esimiehet sinuttele alokkaita. Ainakaan omana aikanani.
No ei tuo mikään dokumentti olekkaan vaan draamakomedia.
näin suomalaisena voin sanoa että hyvin kuvaava sarja on.
Minunkin mielestä oli yllättävän hyvä, odotukset ei ollut kovin korkealla mut yllätyin positiivisesti! Vähän överi toki, mutta ihan hauskalla tavalla. Ja näyttelijäsuoritukset oli hyviä, erityismaininnan saa ärsyttävän virkaintoinen ja vähän pimahteleva alikersantti Aho