Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ylen sarja Tupa 13 on aivan loistava!

Vierailija
11.05.2025 |

Toivottavasti tulee lisää jaksoja jatkossa.

Iltapulu TV-opas Katso lähetysajat : Tupa 13 - Iltapulu.fi TV-opas

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan ok. Tuollaista se meininki oli kun minä olin armeijassa.

Vierailija
2/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieman liian överiksi vedetty..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma poika oli juuri armeijassa, tosi hyvä sarja ja hyvin tehty.

Vierailija
4/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sulle mä oon herra alikersantti". Ei kovin aidolta meno vaikuta. Esimiehiä ei sinutella eikä myös esimiehet sinuttele alokkaita. Ainakaan omana aikanani.

Vierailija
5/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori olet jos oli sekatuvat

Vierailija
6/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella hyvä sarja ja kertoo värillisten vaikeudesta sopeutua suomalaiseen yhteiskuntaan..

Vierailija
7/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Avan paska. En voi ymmärtää miksi tuo on tehty.

Ei kun voinkin "ymmärtää". Tehty koska woke ja DEI.

Muista maista nämä woket ja deit on jo kuollut ja kuopattu, mutta punavihreä Suomi roikkuu vielä kiinni menneessä saastassa viimeiseen asti.

En kiinnittänyt sarjaa katsoessa yhtään huomiota siihen, että mukana oli muitakin kuin kantasuomalaisia ja - herra paratkoon- naisia. Naiset on voineet käydä inttiä suomessa jo yli 30 vuotta, pitäiskö jo yrittää totutella ajatukseen? 

Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmisten huoletonta menoa. 

Vierailija
8/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PUOLET tuvasta ma mu ja, uskottavaa??

Vierailija
9/22 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma poika oli juuri armeijassa, tosi hyvä sarja ja hyvin tehty.

Ehkä sitten hänen ikäisilleen. Aikuinen ei jaksa tota pentuenergiaa katsoa. Ohjaaja on kuitenkin hyvä.

Vierailija
10/22 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monia suomalaisen tv-viihteen peruselementtejä ainakin ansiokkaasti mukana:  oksentamista, ihmispaskaa ja viinaa. Eiköhän siellä pantukin jossain kohtaa - en tiedä, jätin kesken.

Suomalaisia tuotantoja katsoessa ei kannata syödä mitään. Liittyy varmaan jotenkin meidän kulttuurin nuoreuteen, ja ehkä näistä ikuisista objektiivisesti katsoen _surkeista_ ja mauttomista valinnoista päästään vielä jollain vuosisadalla yli.

Vierailija
11/22 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muista maista nämä woket ja deit on jo kuollut ja kuopattu, mutta punavihreä Suomi roikkuu vielä kiinni menneessä saastassa viimeiseen asti.

En kiinnittänyt sarjaa katsoessa yhtään huomiota siihen, että mukana oli muitakin kuin kantasuomalaisia ja - herra paratkoon- naisia. Naiset on voineet käydä inttiä suomessa jo yli 30 vuotta, pitäiskö jo yrittää totutella ajatukseen? 

Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmis

Minusta myös sarjassa kuvattiin tosi hyvin sitä millaista se on kun armeijassa erilaiset ihmiset laitetaan samaan tupaan.

Vierailija
12/22 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sarjassa oli tosi kärjistettyjä hahmoja, ehkä vähempikin olis riittänyt. Mutta se oli hauska ja parani loppua kohti. Tosi hyvä kuvaus siitä, millaista on kun erilaisia ihmisiä pistetään yhteen. Ei mitään kreisikomediaa, vaan aika tummaakin sävyä välillä. Ja silti semmoista nuorten ihmis

Mut säkö niinku silleen kuiteski huomasit, et tupa oli täynnä niinku silleen erilaisii ihmisii? Vai onks se joteskin niiku silleen kauheet, jos noin sanoo, siis ei pitäs niinku silleen ollenkaan ees huomata, et ihmiset on niiku silleen erilaisii. Sull on vielä kyl paljo niiku silleen opeteltavaa vielä tossa sun oikeaoppisuudessas, kun tuolla tavoin niinku silleen leimailet ihmisii.

Vierailija
13/22 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinkin se metsäleiri jakso oli tosi hyvä.

Vierailija
14/22 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäiset jaksot oli ihan ok mutta loppua kohden meni ihan helvetin sekavaksi.

Vierailija
15/22 |
13.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika nuori olet jos oli sekatuvat

Mitä sitten?

Vierailija
16/22 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono ohjelma. Kirjoitin miksi on huono ohjelma mutta sitä ei julkaistu. 

Vierailija
17/22 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska sarja minustakin. Tosin ohjaaja voisi olla joku armeijan käynyt. Juuri tuo sinuttelu armeijassa ei sinuteltu. Ei myöskään huudettu hymy pyllyyn vaan hymy perseeseen. Tuokin ihmetyttää että ruoka tuodaan tupaan ja aina syövät lihapiirakkaa. Meillä ei ainakaan saanut valita missä punkassa nukkuu. Ja minun aikaan alokkaat oli kaikki vaalea ihoisia. Naisia oli mut ei meidän komppaniassa.

Vierailija
18/22 |
27.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Sulle mä oon herra alikersantti". Ei kovin aidolta meno vaikuta. Esimiehiä ei sinutella eikä myös esimiehet sinuttele alokkaita. Ainakaan omana aikanani.

No ei tuo mikään dokumentti olekkaan vaan draamakomedia.

Vierailija
19/22 |
29.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin suomalaisena voin sanoa että hyvin kuvaava sarja on.

Vierailija
20/22 |
06.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin mielestä oli yllättävän hyvä, odotukset ei ollut kovin korkealla mut yllätyin positiivisesti! Vähän överi toki, mutta ihan hauskalla tavalla. Ja näyttelijäsuoritukset oli hyviä, erityismaininnan saa ärsyttävän virkaintoinen ja vähän pimahteleva alikersantti Aho 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä