Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni sanoi naapurin yh-äidille "hyvää äitienpäivää"

Vierailija
11.05.2025 |

mulle tuli outo olo ja vibat siitä 😑

Kommentit (85)

Vierailija
61/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siitä jos miehesi on kohtelias?

Ei yleensä tuntemattomille tuommoisia sanota, varsinkaan vastakkaiselle sukupuolelle.

No kyllä sanotaan, jos on kasvatettu ystävälliseksi ja kohteliaaksi. Sinua ei ilmeisesti ole.

Vierailija
62/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivotin hyvää äitienpäivää siskolleni, kun nähtiin ja tietääkseni en ole nus sinut hänen kanssaan ja lapset ovat aviomiehensä tekosia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun se on mun mies ja mun lasten isä. ap

Eli hän ei saa olla kohtelias muille ihmisille. Hanki apua tuohon sairauteesi

Vierailija
64/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun mies tuommoisia kehtaisi tehdä niin olisi exä aika nopeasti.

Vierailija
65/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Flirttiä. Tuntevat jo toisensa. Ihastusta on.

Vierailija
66/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
67/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin naapurimiehet toivotteli tuossa pihalla. En tajunnut siinä olevan jotain kummallista.

Minulle toivotteli lapseton nainen.

Vierailija
68/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oh, no. Ootko nyt sitten mustis? Yh-äitiäkin huomioitiin jotenkin. 

Vierailija
69/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten nostit mekkalan ja mustasukkaisuuttasit pilasit koko perheen päivän?

Vierailija
70/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa myös kassat toivottivat hyvää äitienpäivää 

Vierailija
71/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitienpäivänä voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mistä liha niihin keittoihin tulee.

Se liitto oli alkanut uskottomuudesta (mummo tosin käytti siitä rumempaa sanaa), mutta alkoholia se pariskunta ei käyttänyt pisaraakaan. Eikä käyttänyt mummokaan ja mistä hän olisi sitä voinut saadakaan, kun oli vasta lapsi.

Kaikenlaista voi siis sattua ja joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa, kuten mummo aina opetti.

Vierailija
72/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äitienpäivänä voi tosiaan käydä niin kuin ap:lle nyt kävi ja näyttää käyneen joillekin muillekin tässä ketjussa. Mutta onneksi voi käydä päinvastoinkin. Hyvästä esimerkistä käy tapaus, josta pari vuotta sitten edesmennyt mummoni usein kertoi.

Mummon lapsuudenkodin lähistöllä eleli uusperhe, jossa oli pariskunta, miehen lapsia, naisen lapsia ja yksi yhteinenkin tenava. Tämän perheen äiti (äitipuoli) keitteli usein suuressa kattilassa keittoa.

Mummo kertoi, että keittoa syömään saivat tulla he naapurin mukulatkin perheen lasten lisäksi. Keitto oli ihan kelvollista, varsinkin silloiset sodanjälkeiset olosuhteet huomioon ottaen.

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mis

Noinhan se on. Mummo toimi viisaasti, vaikka oli vasta lapsi ja ap:n olisi syytä ottaa siitä oppia. Ja muistaa myös, että mies tulee räkänokastakin, vaan ei tyhjän naurajasta, kut3n vanha kansa niin viisaasti sanoo.

Vierailija
73/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun veljeni ei edes moikannut mua vanhempieni luona t. äiti. 

Vierailija
74/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sitten nostit mekkalan ja mustasukkaisuuttasit pilasit koko perheen päivän?

Osta Noita-setti Netistä - Nopea Toimitus: 2-3 Päivää | Temashop.fi

Jos hän näyttää tältä, ei todellakaan kannata suuttua.

Sen sijaan sinun pitäisi olla huolissasi siitä, että naapurisi ajattelee liikaa ja narsistisesti luulee miehesi olevan kiinnostunut hänestä. LOL

Vierailija
75/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

et omista mies, koskaan ei tiedä elämässä jos erokin tulee

Vierailija
76/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

et omista mies, koskaan ei tiedä elämässä jos erokin tulee

Et omista lapsesi isää

Vierailija
77/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on selvä case. Ne nai.

Vierailija
78/85 |
11.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä talon liepeillä liikkui paljon kulkukissoja ja kerran se nainen lipsautti, että niitä hän loukuilla pyydysti ja niistä hän ne keittonsa keitti. Mummo sanoi, että ei se keitto sinänsä siitä huonommaksi muuttunut, mutta kyllä hän alkoi vähän vältellä sitä paikkaa, kun tiesi, mis

Ihana mummo 👵🏻 💕💕💕💕

Vierailija
79/85 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelin lähipiirin nuorta äitiä viestillä hänen ensimmäisenä äitienpäivänään ja tämä päivähän on hänen elämässään  ainutlaatuinen. 

Vierailija
80/85 |
12.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tässä täysin ap:n kannalla. Mielestäni tuo on mieheltä outo teko varsinkin, jos ei olisi omaa puolisoaan huomioinut äitienpäivänä.

Vaikka täällä moni lyttää ap:n, niin olen sata varma, että yksikään heistä ei pitäisi siitä, jos miehensä toivottelisivat naapurin (viehättävälle) yh:lle. Kyllä siitä kilarit vedettäisiin. 

Korjaan, kyllä siitä kielarit vedettäisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan